#1
Met 15mg merk ik niets anders dan met 5 mg bijvoorbeeld. Maar reguliere amfetamine heeft mij ook nooit geboeid om denk ik diezelfde reden.Nice. Dit vroeg ik me vandaag af. Ik ga niet zo goed op pep, maar wel op dex.
Ik krijg het gewoon voorgeschreven en heb 6 maanden klinisch onderzoek gedaan met de psychiater en is zeer goed afgesteld naar de best functionele dosis.
Het recreatief gebruik ervan is per persoon verschillend. Ik ben er vrij gevoelig voor dus als ik recreatief zou gebruiken neem ik 15mg in een keer. Terwijl bij sommige mensen dit een standaard dosis is.
Mijn tijden en hoeveelheden zijn in 3 doseringen eerste twee 7.5mg en de laatste is om de rebound te verzachten en geen crash te veroorzaken 2.5mg, allemaal om de 4u.