#1
Paar wek geleden begonnenmet benzo’s vrijdag begonnen met 20 mg oxazepam na 2a3 uur dat werkte goed met doorslapen. Alleen dag erna erg suf en wat wazig. Zaterdag norflurazepam 10mg gedaan en sliep echt na 1 uurtje was ik al weg 12 uur achter elkaar geslapen yes eindelijk wat bijslapen na weken lang maar paar uurtjes slapen. Dag erna weer gedaan precies hetzelfde viel snel in slaap toen het inwerkte volgende dag ook geen zorgen of angsten best goed spul. Niet echt suf ook best energiek.
het blijft toch een rc waar weinig over te vinden vakt dus liever niet te vaak gebruiken.
Dus heb doorgezocht en temazepam zou iets minder lang werkend zijn dan oxazepam. Dus ik dacht ja kopen. Ik heb afgelopen donderdag me eerste 20mg temazepam gehad werkte niet kon ook komen door de ketamine die ik doe avond had gesnoven.
Dag erna weer (zaterdag) 20mg temazepam geprobeerd had er 2 biertjes bij gedronken normaal Versterk het elkaar nu werd ik nog niet moe dus weer amper geslapen.
Vanavond 10 uur 20mg temazepam genomen
Half uur later ff assie in me bong gerookt. 1 uur nog steeds niet moe voel me alleen wat rustiger me hoofd en gebakken door die assie natuurlijk. Ik neem er nog 1 20mg. En par bong hitz
02:00 Ik voel me nu wel heel chill all meledematen zijn verslapt slapen lukt alleen nog niet. Ben ook niet moe.
zit nu al op 40mg temazepam vind dat wel te veel hoge dosis voor wat ik gelezen heb ook.
Dat word iets anders zoeken.
( zou ik tolerantie hebben opgebouwd zo snel door die norflurazepam omdat dat een lamgwerkende benzo is dat dat de reden is waardoor ik nu niet in slaap kan komen van de temazepam? )
heb soms periodes echt heel erg last heb van me slaapproblemen. Me dokter wilt niks voorschrijven dus dan maar op eigen houtje proberen. Enige tips waren van haar; zoek een sport ga iets energieks doen. 30 minuten zo licht en gezond eten. Of melatonine) melatonine werkt niet bij mij, sporten lukt niet. Ik zit in de ziekte wet door angstproblemen.
als ik normaal slaapritme heb, heb ik een stukje minder last van van me angststoornis. Nogniet helemaal gefixt dus. Ggz intake binnen 4 weken ben eindelijk aan de beurt naar 7 maanden wachten.
het blijft toch een rc waar weinig over te vinden vakt dus liever niet te vaak gebruiken.
Dus heb doorgezocht en temazepam zou iets minder lang werkend zijn dan oxazepam. Dus ik dacht ja kopen. Ik heb afgelopen donderdag me eerste 20mg temazepam gehad werkte niet kon ook komen door de ketamine die ik doe avond had gesnoven.
Dag erna weer (zaterdag) 20mg temazepam geprobeerd had er 2 biertjes bij gedronken normaal Versterk het elkaar nu werd ik nog niet moe dus weer amper geslapen.
Vanavond 10 uur 20mg temazepam genomen
Half uur later ff assie in me bong gerookt. 1 uur nog steeds niet moe voel me alleen wat rustiger me hoofd en gebakken door die assie natuurlijk. Ik neem er nog 1 20mg. En par bong hitz
02:00 Ik voel me nu wel heel chill all meledematen zijn verslapt slapen lukt alleen nog niet. Ben ook niet moe.
zit nu al op 40mg temazepam vind dat wel te veel hoge dosis voor wat ik gelezen heb ook.
Dat word iets anders zoeken.
( zou ik tolerantie hebben opgebouwd zo snel door die norflurazepam omdat dat een lamgwerkende benzo is dat dat de reden is waardoor ik nu niet in slaap kan komen van de temazepam? )
heb soms periodes echt heel erg last heb van me slaapproblemen. Me dokter wilt niks voorschrijven dus dan maar op eigen houtje proberen. Enige tips waren van haar; zoek een sport ga iets energieks doen. 30 minuten zo licht en gezond eten. Of melatonine) melatonine werkt niet bij mij, sporten lukt niet. Ik zit in de ziekte wet door angstproblemen.
als ik normaal slaapritme heb, heb ik een stukje minder last van van me angststoornis. Nogniet helemaal gefixt dus. Ggz intake binnen 4 weken ben eindelijk aan de beurt naar 7 maanden wachten.