#1
Hij blijft terugkomen met zijn getroll
Als ik spreek over 6 stuks of meer is het voor in slaap te geraken... Anders uiteraard niet zo veel
Ik dacht dat de witte kleine tabletjes 2,5 mg zijn, en de gele grotere 5 mg.Is de hoogste dosis niet 2,5 mg temesta?
5mg Lorazepam? Holy kasplantje!Ik dacht dat de witte kleine tabletjes 2,5 mg zijn, en de gele grotere 5 mg.
Maar ik kan me vergissen. Het is erg lang geleden dat ik aan de temesta zat goddank.
Wie weet de sterktes van die temesta tabletten? Nu ben ik nieuwsgierig geworden.....
valt ook wel mee nagelang de indicatie is het max 2.5mg 3x op een dag
Ik geef 't je te doen kerel. Echt absurd veel. Op die dosis vergeet je je eigen naam nog.valt ook wel mee nagelang de indicatie is het max 2.5mg 3x op een dag
Mij niet gezienIk geef 't je te doen kerel. Echt absurd veel. Op die dosis vergeet je je eigen naam nog.
Van een enkele 2,5mg ging ik nokkie na een avondje stimfappen op een grammetje 2-3 coke.
Kon het niet laten heb 2g 3 MMC gekocht... Hopelijk beklaag ik het mij nietVoor hoelang dit keer? Een week of twee?
2 weken volgehouden....Kon het niet laten heb 2g 3 MMC gekocht... Hopelijk beklaag ik het mij niet
We hadden niet anders verwacht.2 weken volgehouden....
Tip van flip. spoel het doorKon het niet laten heb 2g 3 MMC gekocht... Hopelijk beklaag ik het mij nieT
Waarom het is weekend en mooi weer?Tip van flip. spoel het door
het lijkt mij niet verstandig om stimulerende middelen te gebruiken wanneer je gevoelig bent voor psychoses. Maar je moet het natuurlijk zelf weten. Stay safe!Waarom het is weekend en mooi weer?
Lees jij jouw eigen berichten eigenlijk wel eens terug?Waarom het is weekend en mooi weer?
Deze psychose achtige is de eerste keerhet lijkt mij niet verstandig om stimulerende middelen te gebruiken wanneer je gevoelig bent voor psychoses. Maar je moet het natuurlijk zelf weten. Stay safe!
Kijk alsjeblieftalsjeblieft uit @tequilavodka!Deze psychose achtige is de eerste keer
Heb ik nog nooit meegemaakt.had nochtans gewoon rilatine gepakt . Ik wijd het toch aan die temesta denk dat dat de boosdoener is!
Gelukkig ligt het niet aan jou vriend.Deze psychose achtige is de eerste keer
Heb ik nog nooit meegemaakt.had nochtans gewoon rilatine gepakt . Ik wijd het toch aan die temesta denk dat dat de boosdoener is!
Ik ben meer gewoon en still aliveKijk alsjeblieftalsjeblieft uit @tequilavodka!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."