#1
Doosje van dertigHoeveel had je er gekregen dan?
Doosje van dertigHoeveel had je er gekregen dan?
Apothekers zijn de amfetamine veel goedkoper daarom dat ik bij hem vanalles probeer los te peuteren het is gêne gemoeilijk! Moet er dan wel 2,50 uur voor rijden met rammelbakJe misbruikt dit medicijn. Dat is het probleem. Jouw omgang met dit middel. Jij. Niet de methylfenidaat die vuiligheid zou zijn. It’s you. Waarom neem je meerdere pillen? Neem niet aan dat dit je reguliere dosis is? Waarom schrijft je psychiater je dit voor als je er niet mee kunt omgaan?
Waarom heb je keer op keer zo’n bizar trage, al dan niet volledig ontbrekende leercurve?
En nee, ik zou er niet bij gaan blowen, cannabis zal wellicht spierontspannend werken en het ‘strakke’ er mogelijk wat afhalen, maar voor hetzelfde geld word je er hartstikke paranoïde van. Algemeen bekend risico van stimulantia en cannabis, zeker als je al slecht gaat op de stims. Neem wat magnesium, warme thee, rustig muziekje, ademhalingsoefeningen, zit/lig het uit en leer een keer van je fouten.
't Is niet alles, dat is winst deze keer. Maar toch is het te veel en je voelde je ook klote toch?Doosje van dertig
Straks nog 2 pillen en even een Break van gemakkelijk een maand want ik zie dat mijn geestelijke gezondheid zwaar achteruit aan het gaan is met allerlei psychose aandoeningen leuk hoor dope had ik geweten bij die eerste keer dope was ik er ver weg van gebleven want altijd meer negatieve gevoelens dan positie't Is niet alles, dat is winst deze keer. Maar toch is het te veel en je voelde je ook klote toch?
En ben nog fucking moe kan dat dat werkt max 4 uurHoeveel had je er gekregen dan?
Je kan er nog steeds voor kiezen om er ver weg van te blijven 🤷🏼♀️Straks nog 2 pillen en even een Break van gemakkelijk een maand want ik zie dat mijn geestelijke gezondheid zwaar achteruit aan het gaan is met allerlei psychose aandoeningen leuk hoor dope had ik geweten bij die eerste keer dope was ik er ver weg van gebleven want altijd meer negatieve gevoelens dan positie
Misschien even niks gebruiken als je zo moe bent en het gister ook niet lekker ging? Het zal vandaag waarschijnlijk niet beter voelen.Sorry voor het storen weet er iemand nog een stimulans niet te zwaar in het hoofd en de problemen daar binnen mijn favoriet was 3cmc nu nergens enkel gemixte 2mmc en dat is niet al te best
Sorry voor het storen weet er iemand nog een stimulans niet te zwaar in het hoofd en de problemen daar binnen mijn favoriet was 3cmc nu nergens enkel gemixte 2mmc en dat is niet al te best
Was nog binnen de perken 10 stuks op 14u tot na middernacht
🤣🤣🤣🤣✅Of is de ruimte binnen de enkele mini-perkjes aan de randen van het kleine speeltuintje achter mijn appartementencomplex gewoon überhaupt te zwaar-insignificant om iets zinnigs over dit onderwerp te kunnen zeggen. 🤪
Ben voor de eerste keer in een soort van psychose beland inclusief hallucinaties en agressief gedrag was uren aan een stuk tegen mijn hond aan het praten in het Engels heb zelf de politie moeten bellen omdat ik dacht dat ze op het dak zaten en mij wouden overvallen. Politie wist direct hoe laat het was toen ze mij bezig zagen gelukkig was dit van korte duur en ben ik terug op het normaleIk weet niet in wat voor majestueus kingdom, paleis of kasteel jij woont, maar als jouw tuinen zich zó ver uitstrekken dat een dergelijke actie nog binnen ”jouw perken” valt, dan moet je stiekem een royal met een ongekend groot stuk grond zijn.
Tien stuks is gewoon veel teveel. Ik moet er niet aan denken om tien stuks Medikinet te nemen, mijn hart zou de pan uit flippen and not in a good way. Methylfenidaat is van zichzelf al een stof die door relatief veel mensen, zelfs op lage therapeutische dosis, als wat nerveuzig, prikkelbaar en opgejaagd wordt ervaren. Het primaire doel is dan ook focus, niet fun.
Een langwerkende versie als Medikinet lijkt me al helemáál niet recreatief omdat er áls er voor sommigen al zoiets als een lekkere ‘methyl-‘rush’ bestaat (ik ken hem niet, ook niet van kortwerkende versies), deze platgeslagen wordt door de gereguleerde afgifte. Hoezo pop je dan TIEN pillen in een x aantal uur naar binnen. Daar zijn die dingen niet voor gemaakt, simple as that.
Hoe hoog waren ze trouwens gedoseerd per stuk?
Ik ken je dagdosis niet, maar in de korte tijd dat ik zelf Medikinet heb gebruikt was één pil meteen de dagdosis. Vraagt jouw psychiater nooit verder? Dat potje is op deze manier toch binnen de kortste keren leeg, veel sneller dan zou moeten? Of monitort-ie überhaupt op geen enkele manier jouw gebruik?
Ik haal ongeveer iedere maand, meestal iets later (ik sla bewust soms dagen over), een nieuw potje lisdex op bij mijn apotheek waar precies in zit wat ik in die maand dagelijks voorgeschreven krijg. Misschien ben ik serieus te naïef, hoor, en onderschat ik het overzicht en de bewaking daarvan.
Maar ik kan me haast niet voorstellen dat het niet opvalt als ik nog geen week later weer exact hetzelfde herhaalrecept zou aanvragen omdat ik de hele maandvoorraad er al doorheen heb geschrokt en gesnoven, because yolo.
De apotheek moet dit toch kunnen zien, zou je zeggen? Helemaal als het herhaaldelijk zou gebeuren?
Of is de ruimte binnen de enkele mini-perkjes aan de randen van het kleine speeltuintje achter mijn appartementencomplex gewoon überhaupt te zwaar-insignificant om iets zinnigs over dit onderwerp te kunnen zeggen. 🤪
Ik ben meer gewoon en still aliveKijk alsjeblieftalsjeblieft uit @tequilavodka!
Nog steeds geen psychise klachten enkel de angst maar die is er altijd. Ik ben bijna zeker dat ik door die temesta is want black out is ook soort psychose qau gevoelGelukkig ligt het niet aan jou vriend.
![]()
Kan verdomme niet slapen maar forget it dat ik temesta ga pakkenLorazepam kan je zeker verward maken. Maar psychotisch niet. Stimulanten daarintegen wel.
Nog steeds geen psychise klachten enkel de angst maar die is er altijd. Ik ben bijna zeker dat ik door die temesta is want black out is ook soort psychose qau gevoel
Nog steeds geen psychise klachten enkel de angst maar die is er altijd. Ik ben bijna zeker dat ik door die temesta is want black out is ook soort psychose qau gevoel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."