Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCome down verzachten met cannabis?

Come down verzachten met cannabis?

88 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
tequilavodka zei:
Straks nog 2 pillen en even een Break van gemakkelijk een maand want ik zie dat mijn geestelijke gezondheid zwaar achteruit aan het gaan is met allerlei psychose aandoeningen leuk hoor dope had ik geweten bij die eerste keer dope was ik er ver weg van gebleven want altijd meer negatieve gevoelens dan positie
Klik om te vergroten...
Je kan er nog steeds voor kiezen om er ver weg van te blijven 🤷🏼‍♀️
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#2
tequilavodka zei:
Sorry voor het storen weet er iemand nog een stimulans niet te zwaar in het hoofd en de problemen daar binnen mijn favoriet was 3cmc nu nergens enkel gemixte 2mmc en dat is niet al te best
Klik om te vergroten...
Misschien even niks gebruiken als je zo moe bent en het gister ook niet lekker ging? Het zal vandaag waarschijnlijk niet beter voelen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
tequilavodka zei:
Sorry voor het storen weet er iemand nog een stimulans niet te zwaar in het hoofd en de problemen daar binnen mijn favoriet was 3cmc nu nergens enkel gemixte 2mmc en dat is niet al te best
Klik om te vergroten...

The never ending story...
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zie hier ook net al mijn onzin berichten waar ik mij totaal niks van herinner! Deze keer is het wel duidelijk dat het genoeg is voor mij al deze berichten lees ik nu pas en herinner mij totaal niets van
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Was nog binnen de perken 10 stuks op 14u tot na middernacht
Klik om te vergroten...

Ik weet niet in wat voor majestueus kingdom, paleis of kasteel jij woont, maar als jouw tuinen zich zó ver uitstrekken dat een dergelijke actie nog binnen ”jouw perken” valt, dan moet je stiekem een royal met een ongekend groot stuk grond zijn.

Tien stuks is gewoon veel teveel. Ik moet er niet aan denken om tien stuks Medikinet te nemen, mijn hart zou de pan uit flippen and not in a good way. Methylfenidaat is van zichzelf al een stof die door relatief veel mensen, zelfs op lage therapeutische dosis, als wat nerveuzig, prikkelbaar en opgejaagd wordt ervaren. Het primaire doel is dan ook focus, niet fun.

Een langwerkende versie als Medikinet lijkt me al helemáál niet recreatief omdat er áls er voor sommigen al zoiets als een lekkere ‘methyl-‘rush’ bestaat (ik ken hem niet, ook niet van kortwerkende versies), deze platgeslagen wordt door de gereguleerde afgifte. Hoezo pop je dan TIEN pillen in een x aantal uur naar binnen. Daar zijn die dingen niet voor gemaakt, simple as that.

Hoe hoog waren ze trouwens gedoseerd per stuk?

Ik ken je dagdosis niet, maar in de korte tijd dat ik zelf Medikinet heb gebruikt was één pil meteen de dagdosis. Vraagt jouw psychiater nooit verder? Dat potje is op deze manier toch binnen de kortste keren leeg, veel sneller dan zou moeten? Of monitort-ie überhaupt op geen enkele manier jouw gebruik?

Ik haal ongeveer iedere maand, meestal iets later (ik sla bewust soms dagen over), een nieuw potje lisdex op bij mijn apotheek waar precies in zit wat ik in die maand dagelijks voorgeschreven krijg. Misschien ben ik serieus te naïef, hoor, en onderschat ik het overzicht en de bewaking daarvan.

Maar ik kan me haast niet voorstellen dat het niet opvalt als ik nog geen week later weer exact hetzelfde herhaalrecept zou aanvragen omdat ik de hele maandvoorraad er al doorheen heb geschrokt en gesnoven, because yolo.

De apotheek moet dit toch kunnen zien, zou je zeggen? Helemaal als het herhaaldelijk zou gebeuren?

Of is de ruimte binnen de enkele mini-perkjes aan de randen van het kleine speeltuintje achter mijn appartementencomplex gewoon überhaupt te zwaar-insignificant om iets zinnigs over dit onderwerp te kunnen zeggen. 🤪
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Of is de ruimte binnen de enkele mini-perkjes aan de randen van het kleine speeltuintje achter mijn appartementencomplex gewoon überhaupt te zwaar-insignificant om iets zinnigs over dit onderwerp te kunnen zeggen. 🤪
Klik om te vergroten...
🤣🤣🤣🤣✅
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Ik weet niet in wat voor majestueus kingdom, paleis of kasteel jij woont, maar als jouw tuinen zich zó ver uitstrekken dat een dergelijke actie nog binnen ”jouw perken” valt, dan moet je stiekem een royal met een ongekend groot stuk grond zijn.

Tien stuks is gewoon veel teveel. Ik moet er niet aan denken om tien stuks Medikinet te nemen, mijn hart zou de pan uit flippen and not in a good way. Methylfenidaat is van zichzelf al een stof die door relatief veel mensen, zelfs op lage therapeutische dosis, als wat nerveuzig, prikkelbaar en opgejaagd wordt ervaren. Het primaire doel is dan ook focus, niet fun.

Een langwerkende versie als Medikinet lijkt me al helemáál niet recreatief omdat er áls er voor sommigen al zoiets als een lekkere ‘methyl-‘rush’ bestaat (ik ken hem niet, ook niet van kortwerkende versies), deze platgeslagen wordt door de gereguleerde afgifte. Hoezo pop je dan TIEN pillen in een x aantal uur naar binnen. Daar zijn die dingen niet voor gemaakt, simple as that.

Hoe hoog waren ze trouwens gedoseerd per stuk?

Ik ken je dagdosis niet, maar in de korte tijd dat ik zelf Medikinet heb gebruikt was één pil meteen de dagdosis. Vraagt jouw psychiater nooit verder? Dat potje is op deze manier toch binnen de kortste keren leeg, veel sneller dan zou moeten? Of monitort-ie überhaupt op geen enkele manier jouw gebruik?

Ik haal ongeveer iedere maand, meestal iets later (ik sla bewust soms dagen over), een nieuw potje lisdex op bij mijn apotheek waar precies in zit wat ik in die maand dagelijks voorgeschreven krijg. Misschien ben ik serieus te naïef, hoor, en onderschat ik het overzicht en de bewaking daarvan.

Maar ik kan me haast niet voorstellen dat het niet opvalt als ik nog geen week later weer exact hetzelfde herhaalrecept zou aanvragen omdat ik de hele maandvoorraad er al doorheen heb geschrokt en gesnoven, because yolo.

De apotheek moet dit toch kunnen zien, zou je zeggen? Helemaal als het herhaaldelijk zou gebeuren?

Of is de ruimte binnen de enkele mini-perkjes aan de randen van het kleine speeltuintje achter mijn appartementencomplex gewoon überhaupt te zwaar-insignificant om iets zinnigs over dit onderwerp te kunnen zeggen. 🤪
Klik om te vergroten...
Ben voor de eerste keer in een soort van psychose beland inclusief hallucinaties en agressief gedrag was uren aan een stuk tegen mijn hond aan het praten in het Engels heb zelf de politie moeten bellen omdat ik dacht dat ze op het dak zaten en mij wouden overvallen. Politie wist direct hoe laat het was toen ze mij bezig zagen gelukkig was dit van korte duur en ben ik terug op het normale
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
The never ending story...
Klik om te vergroten...
Yup. Voor ieder probleem een oplossing zoeken in een quick fix.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
tequilavodka zei:
Zie hier ook net al mijn onzin berichten waar ik mij totaal niks van herinner! Deze keer is het wel duidelijk dat het genoeg is voor mij al deze berichten lees ik nu pas en herinner mij totaal niets van
Klik om te vergroten...
Denk eerder dat het van de temesta kwam had 2 stuks genomen heb nog nooit zo iets meegemaakt van de medikinet en heb er al veel meer genomen dan toen
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Denk eerder dat het van de temesta kwam had 2 stuks genomen heb nog nooit zo iets meegemaakt van de medikinet en heb er al veel meer genomen dan toen
Klik om te vergroten...

Dat komt niet door de Temesta.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Raver zei:
Dat komt niet door de Temesta.
Klik om te vergroten...
Hallucinaties plus herinner mij niks van dus volgens mij had ik onderandere Blackout plus hallucinaties plus psychose in 1
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Raver zei:
Dat komt niet door de Temesta.
Klik om te vergroten...
Kan dat ook door een psychose dat je u meer dan de helft niet herinnerd zoals al die berichten ik toen gepost heb
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver zei:
Dat komt niet door de Temesta.
Klik om te vergroten...
Ik was volledig het tegenovergestelde als normaal ik stond met een hamer en een mes constant mijn huis te doorzoeken omdat ik van overtuigd was dat er iemand was kortom ik heb mijn les geleerd voorlopig toch
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een raar verhaal zeg. Je spreekt jezelf continu tegen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
Zie hier ook net al mijn onzin berichten waar ik mij totaal niks van herinner! Deze keer is het wel duidelijk dat het genoeg is voor mij al deze berichten lees ik nu pas en herinner mij totaal niets van
Klik om te vergroten...
Voor hoelang dit keer? Een week of twee?
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zoek eens professionele hulp man. Je moet je kapot schamen, je hebt een verantwoordelijkheid te dragen naar je hond.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuffelaar zei:
Wat een raar verhaal zeg. Je spreekt jezelf continu tegen.
Klik om te vergroten...
Ik heb camerabewaking thuis daarom weet ik van mijn gedrag en dergelijke...
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
tequilavodka zei:
Ik was volledig het tegenovergestelde als normaal ik stond met een hamer en een mes constant mijn huis te doorzoeken omdat ik van overtuigd was dat er iemand was kortom ik heb mijn les geleerd voorlopig toch
Klik om te vergroten...

Benzos zorgen niet voor dit soort klachten. Paradoxale reacties zijn wel bekend maar goed. In deze situatie is het nogal uitgesloten. Het zou je juist moeten kalmeren. Maar hoge doseringen Methylfenidaat kunnen dit soort klachten uitlokken.

Ik zou echt hulp zoeken voor het eens een keer mis gaat.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
In de langdurige en acute psychiatrie zijn doseringen van 10mg+ Lorazepam niet heel ongewoon hoog.....

Ik kon me oren ook niet geloven. Maar dat is dan in uiterst zeldzame situaties.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
VunzigeBeer zei:
het lijkt mij niet verstandig om stimulerende middelen te gebruiken wanneer je gevoelig bent voor psychoses. Maar je moet het natuurlijk zelf weten. Stay safe!
Klik om te vergroten...
Deze psychose achtige is de eerste keer
Heb ik nog nooit meegemaakt.had nochtans gewoon rilatine gepakt . Ik wijd het toch aan die temesta denk dat dat de boosdoener is!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."