Alsof we het over de duivel hebben.
De behandelaar laat me mooi zitten ,ik vraag om advies en hij belt niet eens..
De behandelaar laat me mooi zitten ,ik vraag om advies en hij belt niet eens..
Ik heb toen een crisis lijn gebeld toen meneer besloot om me totaal niets uit te schrijven,een meerdere heb toen ook adequaat gehandeld en direct al me medicatie te geven.Heeft de zorginstelling een noodnummer? Bel je dat toch.
Ik zie die lul nu als mens!, door die paar simpele woorden in de laatste zin.
Hij erkent hierbij me strijd tegen de medicatie en waar ik voor sta ,jammer dat er nu in mijn stad geen 1 behandelaar meer is tot januari minimaal.
Als hij er nu altijd zo over dacht zou het een top behandelaar zijn ,mja ze zitten vast aan regels en beleid net zoals in het vrije bedrijf waar je vroeger lol mocht maken op de werkvloer mdat mag ook niet meer je bent maar een nummertje en je hoort maar te werken hoe de baas het wil.Ja, het zijn natuurlijk ook mensen he. Maar psychiaters wordt aangeleerd om niet persoonlijk betrokken te raken en afstand te houden. Door het aanstaande ontslag kan dat even opzij denk ik. Dat zal een echtere versie zijn van hem dan de versie die je steeds hebt gezien...
Hier ben ik het niet mee eens, tenminste als ik naar mezelf kijk.Benzo afbouw is zo makkelijk echt!
Ik vond Benzo's ook een stuk lastiger dan Antipsychotica om vanaf te komen. Maar allebei is het klote.Hier ben ik het niet mee eens, tenminste als ik naar mezelf kijk.
Om van de benzo's af te komen, heb ik een naar traject moeten volgen.
Ik had 6 weken opname in een afkick kliniek nodig, waar ik 4 weken van volkomen van het padje was.
Daarna een tijdlang nog moeite gehad, cravings enzovoorts
Ik heb het niet gemakkelijk gehad. Nee. Integendeel....
Olanzapine. Hoogste dosis 20mg. Een jaar of 4 aan gezeten. Meerdere stoppogingen op het tempo van de psychiater mislukten allemaal (4-5 keer ofzo) vanwege aanhoudende slapeloosheid. Ik viel toen ook nog regelmatig terug in gebruik en dat hielp ook niet echt. Toen ik wat langer clean was kreeg ik een andere psychiater en die liet het mij op mijn eigen tempo doen. Toen lukt het wel door het langzaam aan te doen en de dosis pas weer te verlagen nadat mijn slaap weer degelijk was (6-7 uur per nacht). En nu alweer bijna 2 jaar er helemaal vanaf.Welke antipsychotica heb je genomen?
Was het stoppen zwaar?
Ik ben het volkomen met je eens, iedereen is immers anders.Hier ben ik het niet mee eens, tenminste als ik naar mezelf kijk.
Om van de benzo's af te komen, heb ik een naar traject moeten volgen.
Ik had 6 weken opname in een afkick kliniek nodig, waar ik 4 weken van volkomen van het padje was.
Daarna een tijdlang nog moeite gehad, cravings enzovoorts
Ik heb het niet gemakkelijk gehad. Nee. Integendeel....
Bruin is 30 jaar geleden gebeurd,coke , oxycodon, escitalopram, olanzapine,Xanax, clonidine allemaal dit jaar!Ja, dat is vrijheid! Ik gun deze iedereen.
Respect voor jou, dat je na lange tijd gebruiken, van het bruin en wit af bent!
Dat is je toch maar goed gelukt!
En nu moeten we hard werken om in herstel te blijven, zo mogelijk zonder terugval....
Hoezo is benzo afbouw makkelijk?Die laatste 2.5mg heb ik als volgt aangepakt,1week 1.25mg en was daarbij een goede 2 dagen beroerd maar sliep goed ,na een week om precies te zijn vrijdag ben ik totaal gestopt en weer een paar dagen beroerd maar slapen als een os haha
Ik denk door ruim een jaar te wachten met die afbouw een makkie geworden terwijl afbouw van 20 naar 2.5mg dikke ellende was.
Ik met wel dat ik zo scherp ben als de punt van de naald en soms wat emotioneel flexibel haha maar dat stabiliseert zich wel.
Oh ja ook nog 6x Xanax 0.5mg er tussen door nog afgegooid haha.
Benzo afbouw is zo makkelijk echt!
Dit is voor iedereen anders.Hoezo is benzo afbouw makkelijk?
Minimaliseer je dit niet?
Dit, dus. Ik heb het 6 weken lang klinisch moeten doen en ik heb het zwaar gehad.Als je de moeite had genomen om ook de conversatie tussen mij en @De Zandman te lezen, had je kunnen concluderen dat het een persoonlijke ervaring is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."