#1
Klopt als ik nog maar ff me shot oversloeg door gebrek aan bruin lag ik binnen een uur als een foetus in elkaar gekropen van de pijn en ellende ,ik heb ook vaak met het pistool tegen het hoofd gezeten ,zelfs me moeder gevraagd om te schieten maar ze kon het niet. Dit zijn dingen die je levenslang kapot maken.Nogmaals, ik vind het knap dat je met gebruiken gestopt bent, al helemaal omdat je er toch lang mee bezig bent geweest!
Dat mag echt weleens gezegd worden.
Bruin is nou eenmaal de koning van de drugs, en dan nog met sos erbij....
Nogmaals, respect!
Voor mij was het stoppen met drank en daarna benzo's ook niet makkelijk, zeker niet, maar ik denk dat stoppen met horse veel zwaarder is.
Ik heb een junk weleens horen zeggen dat het stoppen met die horse te vergelijken is met het stoppen met roken, en dat een miljoen maal versterkt.
Ik voel me geprezen dat ik hier mag spreken ,was dat 30 jaar geleden ook maar zp dan had ik niet zoveel slachtoffers gemaakt met me gedeal.
11 steekwonden en 3 kogelgaten zijn getuigen van me fast life,ik had 30 jaar geleden al dood moeten zijn maar wilskracht heb me eruit getrokken en DF geeft me waar ik al lang naar zoek en dat is lotgenoten om te helpen en ook mezelf te helpen!