Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeur van ghb..

geur van ghb..

14 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb echt totaal geen verstand van chemie enzo hoor, maar is verf niet basisch...due als je het nu nog meer basisch gaat maken wordt het lijkt me erger. Azijn toevoegen ofzo :P
p
parcivalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat active kool aan toevoegen (pakweg een handsvol per liter), enkele weken/maanden laten staan. De kool affiltreren.
Dit is een algemene methode om verontreinigingen te verwijderen.
Active kool in korrelvorm is te vinden in de dierenwinkel in de sectie aquariumbenodigtheden.
R
RuudLid
01-01-2024, 00:00
#3
Poosje laten koken zodat alle water er uit is, opnieuw aan de kook brengen zodat de ongereageerde gbl verdampt, opnieuw water toevoegen tot je gewenste sterkte en voilla.... ghb zonder geur.

Wel opletten dat het niet te warm maakt anders verbrandt je ghb!
L
LXRocksLid
01-01-2024, 00:00
#4
slunse zei:
mn zelfgemaakte ghb blijft een vervelende verfachtige geur hebben.. ph waarde is nochtans zeven. iemand enig idee waaraan dit kan liggen en hoe ik dit kan vermijden? kheb nog proberen het ietsje meer basisch te maken door nadien nog naoh toe te voegen maar ben vergeten te verwarmen, dikke shit natuurlijk, korrels lossen niet op. krijg ik die geur weg als ik het basischer maak? met verwarmen dan
thx
Klik om te vergroten...


Waarom wil je persee van die lucht af. Zo erg is het toch niet? Gewoon naar binnen gieten en cola erachter aan. Mijn G werkt altijd goed hij is alleen iets gelig en hij ruikt chemisch. Klus al een heel poosje, maar heb nog nooit reukloze G gehad, hij rook altijd wel iets. Doet niets af aan de werking. Nog een tip om de reactie beter te laten verlopen is NaOH oplossing in demi-water en dat pas (iets verwamde ) gamma erbij in kleine scheutjes. Het aantal grammen van NaOH mag ook niet meer dan de helft zijn van de hoeveelheid aan gamma in ml. Anders word ie te zuur. Als het goed is hoef je helemaal niet met azijn of citroenzuur te klooien. Als je dat wel moet, dan is je chemische reactie niet volledig verlopen. Hoop dat je hier wat mee kan. Je mag me altijd PM-en als je dat wil
R
RuudLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je tevee; NaOH toevoegt wordt ie echt niet te zuur maar te basisch. Als je Ph te hoog is moet je zowieso niet klooien met citroenzuur, maar je Ph omlaag brengen met gbl. Als je citroenzuur toevoegd krijg je gamma-hydroxy citraat terwijl je butyraat wil hebben. Zo is het bij alle zuren, dus geen zuur toevoegen, alleen gbl om je Ph omlaag te brengen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoezo voel je er nix van? hoge tollerantie?
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#7
echt belachelijk hoge tolerantie
20ml zonder echt uitgesproken effecten, vind ik nou redelijk kut..
na de exames probeer ik wel eens K-ghb te maken, misschien lukt dat beter. of de gbl alleen, i don't know.
vind het echt wel jammer want had gehoopt een vervangmiddel voor alcohol te vinden, tzal kinneklopn wordn..
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Uhm? GHB is geurloos toch?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mac... zei:
hahaha, of dat zo verstandig is om alcohol met GHB te vervangen??
Klik om te vergroten...
Als je het maar goed doseert en gebruikt wel he. :stoned:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is iig een stuk beter voor je lichaam.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#11
welja.. heb er tamelijk veel over opgezocht en overal hoor ik toch dat ghb minder schadelijk is, zowel voor m'n lichaam als portemonnee..
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gea is zeker wel chill, k heb te veel tikkels en speed gedaan laaste tijd enne kan je wel zeggen dak me korte termijn geheuge slechter geworden is.

maar met gea heb nie allemaal zo last van de na komende dagen enne ik ben thuis zondag ochtend ook nog is toonbaar thuis, enne me pa en ma vnden het normaal raar dak nie eet ennne met gea niks last duzz jah vin het wel lkkr spullke. binnenkort maar wa in slaan voor huiselijk gebruik natuurlijk. want jah yhe place to be "the-site" waar ik bijna elke week wel iets freak is momeneteel gesloten zo als somige hier ook wel weten.
maar jah die zal op den duur wel open gaan al zal het nooit meer zo zijn alst wa denk ik dan.

greets Tha doc :beer:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
hahaha, of dat zo verstandig is om alcohol met GHB te vervangen??
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#14
mn zelfgemaakte ghb blijft een vervelende verfachtige geur hebben.. ph waarde is nochtans zeven. iemand enig idee waaraan dit kan liggen en hoe ik dit kan vermijden? kheb nog proberen het ietsje meer basisch te maken door nadien nog naoh toe te voegen maar ben vergeten te verwarmen, dikke shit natuurlijk, korrels lossen niet op. krijg ik die geur weg als ik het basischer maak? met verwarmen dan
thx
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vind die geur niet zo erg, tzijn eerder andere mensen die het niet vertrouwen..
heb het ondertussen al opnieuw gemaakt en berekend met die molair-toestanden, nu issie helemaal perfect
jammer dat ik er niets van voel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."