Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsflügel flesje

flügel flesje

36 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#1
:)
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
bij ons als je ghb koopt krijg je dat in een flugel flesje.. hoeveel zou ek er dan van nemen... de helft? 1/3 ? 1/4 ?
w
woussLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelf begin ik altijd met een theelepel
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haal een spuitje bij de apotheek, of een flesje hoestdrank (daar zit een dop bij die op de ml nauwkeurig is).
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij die van ons pak ik 5 ml. Dus dat ik als ik goed denk 1/4 van flugel flesje. Wij doen het altijd een een jointkoker en daarvan de helft. Kan altijd bijpakken. Na een tijdje begonnen we met 7ml maar gewoon me 5 ml beginnen is het beste.
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#6
als ik zelf Gea pak heb ik het ook een fugel, in het begin pakte ik dan twee dopjes fugels en dan na een half uurtje nog twee dan heb je ongeveer een halve fugel op ongeveer. maar jah heb ook wel is gehad dat ik het na 15 min al goed voelde , en dan is het gewoon voor je zelf in schatten of je bij pakt of nie,
tegen woordig is het een halve fugel in me drinken en knallen maar,
ben zelf nog al fors duzz kan wel wa hebben.

greets tha doc
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#7
love_doctor: nen halve flugel in 30 mins: gij hebt echt dikke rommel! als ik een half fleske pak, lig ik zeker 2 a 3 uur tegen dek raar te doen..

Beginnen met ja +/- 5 ml, ik drink gewoon een beetje van 't fleske... lopt wel meestal fout maja..
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#8
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

k zeg ook nie dak nie kk hard ga van een halve, zeg allleen dak een wa groter lichaam heb en dat het vergeleken met een maat van me bij mij soms wa langer duurt voor het eg begint werke, enne haha die dikke rommel valt wel meej or :beer: :beer:

greets Tha Doc :sunglasses: :rolleyes:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
20 euros voor een flugel flesje.

Kan dat ik fout zit,maar het is lang geleden dat ik het nog is in een flugel flesje heb gekocht.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#10
in het kader van 'laten we eens een antwoord geven op een vraag die niet gesteld is'?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#11
flash kieke zei:
20 euros voor een flugel flesje.

Kan dat ik fout zit,maar het is lang geleden dat ik het nog is in een flugel flesje heb gekocht.
Klik om te vergroten...
Hier meestal rond de 15 soms wat goedkoper ligt eraan bij wie.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
slipperman zei:
flash kieke zei:
20 euros voor een flugel flesje.

Kan dat ik fout zit,maar het is lang geleden dat ik het nog is in een flugel flesje heb gekocht.
Klik om te vergroten...
Hier meestal rond de 15 soms wat goedkoper ligt eraan bij wie.
Klik om te vergroten...

Heb een dealer en hij vraagt 25 euro voor een flesje :openmouth:

DE AFZETTER.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik betaal meestal € 1,50 voor een flugelflesje
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mac... zei:
ik betaal meestal € 1,50 voor een flugelflesje
Klik om te vergroten...

Ik ook :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou toch een andere slijter zoeken als ik jullie was, zo duur :P
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#16
daaamn, waar woonde gulder allemaal gasten :openmouth: hier is dat 25-30eur meestal!!! en das altijd al zo geweest en kheb nooit andere prijzen geweten hier voor 1 flesje...
i

s eens 20eur geweest maar was totaal geen goede... nuja, kdenk dat het is omdat er niet veel in omloop is bij ons thuis, en ik er niet echt achter zoek ook
ik koop er alleen als er in omloop is...
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#17
jah .. lees anders eens goed de vraag :wink:

maar weet het ondertussen al.. ben nu ook de laatste tijd veel bezig met ghb, kbegin het echt wel heel tof te vinden .. normaal doe ek altijd speed.. maar nu gebruik ek ghb .. nuja probeer toch zo weinig mogelijk speed te gebruiken ..
reden: ghb is veel goedkoper :grin: kan ik gemakelijk aangraken, kan ek heel goed van slapen :P geen afkick, geen karakter verandering, geen neus die heel de week verstopt zit, tis ideaal eigeluk :)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#18
toepiekloot zei:
daaamn, waar woonde gulder allemaal gasten :openmouth: hier is dat 25-30eur meestal!!! en das altijd al zo geweest en kheb nooit andere prijzen geweten hier voor 1 flesje...
i

s eens 20eur geweest maar was totaal geen goede... nuja, kdenk dat het is omdat er niet veel in omloop is bij ons thuis, en ik er niet echt achter zoek ook
ik koop er alleen als er in omloop is...
Klik om te vergroten...
Voor 25 euro per flesje kom ik zelfs lopend naar je toe om te verkopen :grin:
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja hier is het nu ook 20€ voor een flugelflesje, vroeger was het veeel minder. Ik weet ook niet hoe het komt...
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#20
:openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."