#1
zou kunnen, maar heb er geen ervaring mee. geen dagen achter mekaar aan de g zitten hé dan.

Alternatief voor ghb hmm iedereen zoekt een alternatief voor pillen etc. en komt uit bij ghb. Geheugenverlies merk ik niks van gewichtstoename ook niet. GHB Rulezzdefeatedbutbreathing zei:is er een alternatief voor ghb wat hetzelfe effect met zich meebrengt en wat ook te combineren is met speed (dit om al het aangekomen gewicht weer kwijt te raken) zonder de nare bijwerkingen zoals met name gewichtstoename , geheugenverlies en afhankelijkheid? ik probeer van de ghb af te komen maar dit gaat eigenlijk vrijwel niet, ik heb al een dosis oxazepam, diazepam en rohypnol in huis om de ontwenningsverscijnselen tegen te gaan maar dit werkt voor geen meter, depressief, onverschilligheid, chaggerijnig, koud... ik heb een vaste baan en kan het mij dus ook niet permiteren om opgenomen te worden (erg drastisch ook)...
Je vergeet een dingslunse zei:gbl kun je toch niet als vervangmiddel gaan zien.. of je het nu buiten je lichaam met hydroxide-ionen bindt of binnenin je lichaam, komt op het zelfde neer hé..
defeatedbutbreathing zei:is er een alternatief voor ghb wat hetzelfe effect met zich meebrengt en wat ook te combineren is met speed (dit om al het aangekomen gewicht weer kwijt te raken) zonder de nare bijwerkingen zoals met name gewichtstoename , geheugenverlies en afhankelijkheid? ik probeer van de ghb af te komen maar dit gaat eigenlijk vrijwel niet, ik heb al een dosis oxazepam, diazepam en rohypnol in huis om de ontwenningsverscijnselen tegen te gaan maar dit werkt voor geen meter, depressief, onverschilligheid, chaggerijnig, koud... ik heb een vaste baan en kan het mij dus ook niet permiteren om opgenomen te worden (erg drastisch ook)...
OMFG en na wa muziek luister jij danPilleboom zei:techno is voor homos
Als je paar dagen aan de g zit merk je al dat er vocht onder je huid blijft zitten dit komt door VEEL te VEEL natriumslunse zei:jep das waar.. maar natrium heb je toch overal in je lichaam nodig voor actiepotentialen dus niet zo erg dat je dit binnenkrijgt me dunkt..
Pilleboom zei:techno is voor homos
idd da is dus logicaSolidius zei:Pilleboom zei:techno is voor homos
Logica in 3 stappen:
Stap 1. Niet iedereen luistert naar dezelfde muziek.
Stap 2. Accepteer stap 1, hoe moeilijk dat ook voor iemand zoals jij kan zijn, en je bent al een heel eind. Het is namelijk een feit. Eet die woorden! Droom ze. Spreek ze uit als het moet. Het zal tenslotte bijdragen om (hopelijk toch nog) een fatsoenlijk burger van je te kunnen maken.
Stap 3. Niet gelijk in tranen uitbarsten wanneer je uiteindelijk mentaal zo ver ontwikkeld bent om stap 1 te kunnen accepteren, er is misschien nog hoop voor je in deze maatschappij.
Niet mee eens? Stel jezelf dan eens de vraag: "Waarom is techno voor homofielen"? Uit welke bron van informatie blijkt dat, behalve het pantoffeldiertje in je hoofd die hersens voor moeten stellen. Als jij mij op deze vraag een volledig onderbouwd antwoord kan geven, ben je of verstandelijk gehandicapt, of je hebt stap 2 niet goed gelezen.
Pff Willie WartaalPilleboom zei:techno is voor homos
BobG zei:GBL, GHV.
Bal0n zei:BobG zei:GBL, GHV.
GHV?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."