#1
Ik geef gewoon toe dat ik grappig ben 



MissDior zei:Heey !!!!![]()
Tja, je weet wat mijn mening erover is, ik vind het niet verslavend, in ieder geval niet in die mate waarin speed coke verslavend zijn!
Mensen die extreem verslavingsgevoelig zijn, das wel een ander verhaal.
Maar dit is mijn persoonlijke ervaring met ghb, ik voel geen drang om meer en vaker te gebruiken, voor een keertje blijft het wel leuk.
Hoe is het nog afgelopen gister? Hebben jullie het nog leuk gehad??
XXXX
Spy-gisch zei:Ghb is in mijn ogen zeker verslavend. Helemaal omdat je zonder veel moeite vaak een flinke voorraad in huis haalt. Een kater is er nauwelijks en dan word het voor mij erg moeilijk het niet te pakken als er een voorraad is. Helemaal als je het als slaapmiddel gaat gebruiken is er voor velen geen stoppen meer aan.
barry zei:ik ken iemand en die moet snachts zijn wekker zetten om de 4 uur om ghb bij te pakken anders wordt hij krampachtig en trillend wakker
hij pakt dit al wel van zijn 13 en slikt nu ingeveer een kwart-halve liter per dag dus ...
Spy-gisch zei:Ghb is in mijn ogen zeker verslavend. Helemaal omdat je zonder veel moeite vaak een flinke voorraad in huis haalt. Een kater is er nauwelijks en dan word het voor mij erg moeilijk het niet te pakken als er een voorraad is. Helemaal als je het als slaapmiddel gaat gebruiken is er voor velen geen stoppen meer aan.
Ps die kerel die .25 - .5 ltr per dag pakt moet wel erg aangelengde siroop hebben.....Een dosis van 4 ml is bij normale Ghb voldoende. Laten we uitgaan van .25 liter, dan pakt hij meer dan 50 doses![]()
het is vrij goed spul, hij is vroeger zelf zware dealer geweest dus...
het is een rare jongen idd maar wat hij zegt geloof ik wel

zoals ik al zei het is een rare jongen euhm deze jongen pakt al vanaf zijn 13-14 jaar en is nu 23 jaar
en het is vrij goed spul, hij is vroeger zelf zware dealer geweest dus...
en 4 ml is heel weinig wat jij pakt dan, ik heb voor m'n eerste keer zelf 5 ml gebruikt en diegene die ik ken pakken met gemak 1 flugeltje per avond en dat is 20 ml
ik zeg toch niet datie het in 1 keer naar binnen werkt
lees alstublieft!!!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."