Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB

GHB

26 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
El Retro zei:
Kan zeker verslavend zijn. Het is onmogelijk om te zeggen dat dat niet zo is. Het hangt van persoon tot persoon af he. De ene zal het niet graag doen, de ander doet het veel te graag. De discussie dat GHB verslavend is of niet en eigenlijk net zo zinloos als het definiëren van het woord "junk".
Klik om te vergroten...
idd, je kan zelfs verslaafd zijn aan achter je pc zitten of aan chocolade of noem maar op.
ikzelf vond het niet verslavend
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja inderdaad, ik zelf vind het ook niet zo verslavend, maar ja dat is eigen keuze he.
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet verslavend.. de smaak alleen al :openmouth:

Verder vind ik het gevoel niet superlekker ofzo. Beetje dronkenachtig. Nee geef mij dan maar speed, of coke of mdma :)
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#4
niet verslavend, maar ik vind da ook nie zo fijn, geef mij maar andere dingen :openmouth:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vind het niet verslavend, zuip me liever lam dan GHB te doen.

Maarja...lamzuipen doe ik ook niet vaak :P
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind dat echt niet verslavend, dat is leuk voor een paar keer en dan heb je het wel weer gezien maar iedereen denkt daar natuurlijk anders over
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
barry zei:
hij pakt al 10 jaar en een dag is 24 u dus...
en ik geloof hem wel omdat hij in het verleden mijn vertrouwen meermaals heeft gewonnen. miss dat hij deze keer overdreven heeft. ik zal het hem nog eens vragen speciaal voor jullie :mrgreen:
Klik om te vergroten...

he jullie hadden dus gelijk, ik had verkeerd geluisterd :) hij pakt zo een klein colaflesje (200 ml) voor ongeveer 3 dagen.
foutjes zijn menselijk :confused: :(
ach het blijft veel. mij zie je zoveel niet pakken en hij zegt dat het wel verslavend. hij kan geen dag zonder en zoals ik al zei moet hij om de 4 uur wakker worden om ghb bij te pakken anders wordt hij trillend en krampachtig wakker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."