Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdoseren ghb

doseren ghb

36 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Is volgens mij met wel meer stoffen dan alleen GHB.
Heb gehoord dat bv salvia ook dit probleem heeft.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
he ik doe als ik een dopje in de buurt heb gewoon een dopje anders tutter ik een beetje aan m'n flesje.
maar ik ben m'n eerste keer wel nok gegaan dus :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm.. liever niet nokkie.. maar er ook werkelijk echt van genieten ^^

Heb dus geen G gebruikt het weekend.. wacht wel een een maatstaafje
c
challengeLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo'n injectie spuitje daar staan ook ml staven op
beter kan het toch niet?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
man ik snap jullie niet echt
je gaat toch niet als je op een feestje ofzo bent je ghb effe meten met een spuitje en dan in je drinken spuiten?
je tuttert er toch gewoon snel aan en hop flesje terug in de zak niet?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
lj_bob zei:
Nee joh, spuitje voltrekken, je flugel aan de portier geven zodat ie hem ff vast kan houden terwijl jij je drinken vult.. en dan alles weer netjes opbergen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

aaaah zo doen jullie nederlanders dat dus :tongueout:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ook spuitje gekocht laatst.

En als je van plan bent om G te gaan gebruiken op een feest, alvast een gepaste dosis in een flugel flesje doen. Of in een ballon.
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kun je na gebruik de ballon opblazen en loslaten... zo ontstaat er een nog grotere feeststemming! :P
w
weirdbarbieLid
01-01-2024, 00:00
#9
hallo

hier een tip..geen idee of die al ergens tussen de berichten staat maar goed.

het beste kan je ghb is een flesje doen waar bv hoestdrank in heeft gezeten, je weet hoeveel er in zit, bij die flesjes zitten altijd maat dopjes. daarop kan je perfect afmeten..hoeveel je wilt hebben. als je voor het eerst gebruikt..begin eens met 2-5 ml dan voel je al wat. de smaak is meer dan goor..beetje salmiak idee maar dan sterker..gewoon na spoelen met frisdrank en ook gewoon lekker aan de fris blijven!

succes... :wave:
C
CireLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kan iemand mij ook vertellen hoeveel ml er precies in 1 buisje gaat?
(de standaard doorzichtige)

Bedankt.
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wij doen het altijd in een joint koker en dan de helft pakken. Weet iemand hoeveel ml er in een joint koker gaat??
n
nothingtodoLid
01-01-2024, 00:00
#12
in een buisje zit 4-5 ml
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
In wat voorn buisje? :wink:
X
XtodaCLid
01-01-2024, 00:00
#14
koop gewoon een spuitje bij de apotheek voor 20 cent en je kan op de tiende ml nauwkeurig doseren. geen gegok met dopjes of iets dergelijks!
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het ligt er nog altijd aan hoeveel mg GHB er werkelijk in je vloeistof zit. Ik zou altijd beginnen met de minimale hoeveelheid om toch even te kijken of de hoeveelheid GHB in je vloeistof nou hoog ligt of niet, zo kun je wat beter doseren.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
:) marcel tof dat je je zo inzet om mensen goed te informeren

keep up the good work
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het lullige van GHB is het bij jullie bekende probleem dat de werkzame hoeveelheid en de hoeveelheid die echt teveel is, heel dicht bij elkaar licht. Dit is heel anders dan bij bv mdma.

Tweede probleem is dat ook de hoeveelheid ghb verschilt per buisje. Bij de testcentra loopt dit uiteen van ongeveer 25-50%. Dus dit is het percentage ghb in een buisje. Kun je nagaan dat het een moeilijk karwei wordt om goed te doseren.

Maar er is ook goed nieuws: ook ghb kun je laten testen (http://www.drugs-test.nl) en dan kun je al wat beter doseren. Heb je eenmaal vastgesteld wat voor jou een goeie dosering is dan kun je de volgende keren iets beter de juiste hoeveelheid nemen.
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spacekonijn,

TNX! Geldt ook voor jou! :)

Ik denk dat het handig is om info te delen, dan kan iedereen beter genieten en is de kans op negatieve ervaringen en/of schade wat kleiner.
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drazzic zei:
Wij doen het altijd in een joint koker en dan de helft pakken. Weet iemand hoeveel ml er in een joint koker gaat??
Klik om te vergroten...

Zelf ff gekeken joint koker is ongeveer 10 ml.. dus de helft is ongeveer 5 ml is prima!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een bizar hoge tollerantie zeg. Ik ben benieuwd naar je bevindingen :). Je hebt niet de reactie verprutst he? Maar ja, dat kan ook bijan niet :P.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."