Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshey

hey

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maak normale topics aan.

Voor hetzelfde geld stond er hier een foto van een geslachte moslim. Aan de topictitel had je het niet kunnen aflezen.
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hier ben je iets mee leer je over gebruik van andere mensen kenne maar als je niet kan volgen ga dan weg ? :wave:
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#3
hoeveel x per dag week maand jaar gebruik je GHB en hoelang al en al veel nock gegaan ? :openmouth: :grin: :smoke:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je nou van je topicinhoud je titel maakt, en er iets interessants in schrijft kunnen we er misschien iets mee.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
illusion2006 zei:
hier ben je iets mee leer je over gebruik van andere mensen kenne maar als je niet kan volgen ga dan weg ? :wave:
Klik om te vergroten...

maak normale zinnen
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
barry zei:
waat is er nu in godsnaam fout aan dit topic.
ik word echt gek van dit forum tegenwoordig.
hoopje zielige kutmensen

en on topic
Klik om te vergroten...
wat er fout aan is?
geen duidelijke topictitel
gebruikt geen leestekens
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
waat is er nu in godsnaam fout aan dit topic.
ik word echt gek van dit forum tegenwoordig.
hoopje zielige kutmensen

en on topic

heb het een paar keer gebruikt over een tijdspanne van 3 maanden
de eerste keer ben ik nok gegaan door foute dosering en alcohol.
daarna nog een 2-3 tal keer maar dat kwam door de dosering
het is niet echt mijn ding maar binnekort ga ik een flugeltje doen met deranged :9
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik doe het een keer om de 2 maand ofzo, niet echt mn ding. ga het wel eens in combinatie met speed probere binnekort mss dat dat beter uitpakt :)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Totaal 3 jaar ghb gebruik
Eerste jaar vooral in het weekend

Tweede jaar in combi met speed
Vooral in het weekend 2 flugels per dag...
Ontelbare keren nok..

Het laatste jaar enkel en uitsluitend gecontroleerd ghb gebruik
Om de maand misschien nog eens nok, als ik uit een nieuwe fles drink en hij is straffer als verwacht :grin:

Op de weekdagen: Elke dag een potje, soms 2
Vrijdag: +-flugel
Zaterdag: +-flugel
Zondag: +-flugel

Goed topic trouwens :grin:
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#10
...

dank je flugeltje hehe dit is nu eens een mooi replyke ze :)
en geen nadelige effecten er van gehad ofzo ? ik probeer altijd goed te doseren maar is f ing moeilijk vind ik hehe ik grijp zowizo altijd naar meer tot omdat het gevoel voor nock gaan vind ik echt geweldig dit is voor iedereen natuurlijk anders e maar ik vind dat stuke echt geweldig dat je met moeite nog iets kan zegge hehe is gwn geweldig gevoel veel mensen gaan mss nu denken wat een sukkel maarja iedereen heeft zijn eige gevoeltje vind het wel jammer dat je echt nock ga als je 1 x dat gevoel hebt maar dan moet je er maar beetje tege vechten e hehe maakt het nog leuker hehe flugeltje dank u voor je mooie reply !


Flugeltje zei:
Totaal 3 jaar ghb gebruik
Eerste jaar vooral in het weekend

Tweede jaar in combi met speed
Vooral in het weekend 2 flugels per dag...
Ontelbare keren nok..

Het laatste jaar enkel en uitsluitend gecontroleerd ghb gebruik
Om de maand misschien nog eens nok, als ik uit een nieuwe fles drink en hij is straffer als verwacht :grin:

Op de weekdagen: Elke dag een potje, soms 2
Vrijdag: +-flugel
Zaterdag: +-flugel
Zondag: +-flugel

Goed topic trouwens :grin:
Klik om te vergroten...
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#11
hey rare pop ga anders op een forum voor universiteit mensjes e daar kan je krijgen wat je wil perfectionist je hangt veel mensen hun kloot uit

alot of love ***

Ellesdee zei:
barry zei:
waat is er nu in godsnaam fout aan dit topic.
ik word echt gek van dit forum tegenwoordig.
hoopje zielige kutmensen

en on topic
Klik om te vergroten...
wat er fout aan is?
geen duidelijke topictitel
gebruikt geen leestekens
Klik om te vergroten...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
illusion2006 zei:
hey rare pop ga anders op een forum voor universiteit mensjes e daar kan je krijgen wat je wil perfectionist je hangt veel mensen hun kloot uit

alot of love ***

Ellesdee zei:
barry zei:
waat is er nu in godsnaam fout aan dit topic.
ik word echt gek van dit forum tegenwoordig.
hoopje zielige kutmensen

en on topic
Klik om te vergroten...
wat er fout aan is?
geen duidelijke topictitel
gebruikt geen leestekens
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

rofl

tuuuuuuuurlijk jongen
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
weet ik
jij weet alles
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#14
mensen maken hier zich wel heel erg snel druk over een topic zeg jezus
dit is een drugsforum, je kan niet verwachten van de mensen dat iedereen perfect AN typt. daarvoor zit je gewoon niet in de juiste doelgroep

het is soms irritant, maar zo moeilijk is het toch niet om zo'n bericht te lezen?

ontopic nu:

elk weekend standaard 1-2 flugelflesjes
soms door de week ook als ik over een halve liter beschik kan ik me dat nog wel permitteren
ga de laatste tijd ook zelden nok, mis het wel eigenlijk...geef toe het heeft wat :mrgreen: het vechten tegen het nok gaan vind ik ook tof :)
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#15
..

oo dank je eerst laat je me de indruk krijgen dat ik een sukkel ben en nu zeg je dt ik slim ben dank u echt waar je bent een schatje xxx
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
aaaaaah wat lief
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen... :rolleyes:
Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van :beer:
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#18
dank voor je reply intressant zie dit bedoel ik dus hier komt veel los over GHb het gevoel enz hoeveelheid enz maarja die andere snappen het niet die mensen dat op mijn topic reageren van leer type enz weet je sluit gwn hou het voor je zelf meestal zijn dit nederlanders die zien dat ik belg ben en willen eigelijk zeggen domme belgen :)

Danja zei:
mensen maken hier zich wel heel erg snel druk over een topic zeg jezus
dit is een drugsforum, je kan niet verwachten van de mensen dat iedereen perfect AN typt. daarvoor zit je gewoon niet in de juiste doelgroep

het is soms irritant, maar zo moeilijk is het toch niet om zo'n bericht te lezen?

ontopic nu:

elk weekend standaard 1-2 flugelflesjes
soms door de week ook als ik over een halve liter beschik kan ik me dat nog wel permitteren
ga de laatste tijd ook zelden nok, mis het wel eigenlijk...geef toe het heeft wat :mrgreen: het vechten tegen het nok gaan vind ik ook tof :)
Klik om te vergroten...
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#19
:)

inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slape :wink: klein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply !

Robdebob zei:
Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen... :rolleyes:
Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van :beer:
Klik om te vergroten...
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: :)

illusion2006 zei:
inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slape :wink: klein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply !

Robdebob zei:
Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen... :rolleyes:
Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van :beer:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Jep daar heb je wel gelijk in. Ik ga t wel wat vaker gebruiken op feestjes enzo. Het kutte vind ik alleen dat je dan niet "gezellig" mee kan drinken met de rest...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."