#1
Re: ![:)]()
kan je wel maar gwn niet overdrijven soms doe ik zelf ook maak ik ..bommetje zeg ik er tegen doe ik half flugeltje in een glas wodka van ongeveer 33 cl komt lekker aan en je doet rustig aan met die wodka ga je wel lekker op
daarom bommetje
kmt snel hard aan hehe maar overdrijf er gwn niet in je drinkt er heel rustig van anders ga je zo nockie
kan je wel maar gwn niet overdrijven soms doe ik zelf ook maak ik ..bommetje zeg ik er tegen doe ik half flugeltje in een glas wodka van ongeveer 33 cl komt lekker aan en je doet rustig aan met die wodka ga je wel lekker op
Robdebob zei:illusion2006 zei:inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slapeklein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply !
Robdebob zei:Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen...![]()
Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van![]()
Jep daar heb je wel gelijk in. Ik ga t wel wat vaker gebruiken op feestjes enzo. Het kutte vind ik alleen dat je dan niet "gezellig" mee kan drinken met de rest...