Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshey

hey

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hier ben je iets mee leer je over gebruik van andere mensen kenne maar als je niet kan volgen ga dan weg ? :wave:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maak normale topics aan.

Voor hetzelfde geld stond er hier een foto van een geslachte moslim. Aan de topictitel had je het niet kunnen aflezen.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen... :rolleyes:
Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van :beer:
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#4
dank voor je reply intressant zie dit bedoel ik dus hier komt veel los over GHb het gevoel enz hoeveelheid enz maarja die andere snappen het niet die mensen dat op mijn topic reageren van leer type enz weet je sluit gwn hou het voor je zelf meestal zijn dit nederlanders die zien dat ik belg ben en willen eigelijk zeggen domme belgen :)

Danja zei:
mensen maken hier zich wel heel erg snel druk over een topic zeg jezus
dit is een drugsforum, je kan niet verwachten van de mensen dat iedereen perfect AN typt. daarvoor zit je gewoon niet in de juiste doelgroep

het is soms irritant, maar zo moeilijk is het toch niet om zo'n bericht te lezen?

ontopic nu:

elk weekend standaard 1-2 flugelflesjes
soms door de week ook als ik over een halve liter beschik kan ik me dat nog wel permitteren
ga de laatste tijd ook zelden nok, mis het wel eigenlijk...geef toe het heeft wat :mrgreen: het vechten tegen het nok gaan vind ik ook tof :)
Klik om te vergroten...
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#5
:)

inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slape :wink: klein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply !

Robdebob zei:
Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen... :rolleyes:
Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van :beer:
Klik om te vergroten...
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: :)

illusion2006 zei:
inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slape :wink: klein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply !

Robdebob zei:
Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen... :rolleyes:
Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van :beer:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Jep daar heb je wel gelijk in. Ik ga t wel wat vaker gebruiken op feestjes enzo. Het kutte vind ik alleen dat je dan niet "gezellig" mee kan drinken met de rest...
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: :)

kan je wel maar gwn niet overdrijven soms doe ik zelf ook maak ik ..bommetje zeg ik er tegen doe ik half flugeltje in een glas wodka van ongeveer 33 cl komt lekker aan en je doet rustig aan met die wodka ga je wel lekker op :) daarom bommetje :tongueout: kmt snel hard aan hehe maar overdrijf er gwn niet in je drinkt er heel rustig van anders ga je zo nockie



Robdebob zei:
illusion2006 zei:
inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slape :wink: klein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply !

Robdebob zei:
Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen... :rolleyes:
Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van :beer:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Jep daar heb je wel gelijk in. Ik ga t wel wat vaker gebruiken op feestjes enzo. Het kutte vind ik alleen dat je dan niet "gezellig" mee kan drinken met de rest...
Klik om te vergroten...
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
LEESTEKENS
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb je het nou tegen mij? Hoeveel leestekens moet je gebruiken voordat je hier geaccepteerd word? :confused:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Robdebob zei:
Heb je het nou tegen mij? Hoeveel leestekens moet je gebruiken voordat je hier geaccepteerd word? :confused:
Klik om te vergroten...

nee schat..
beter opletten...

jij maakt wel normale zinnen :wink:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#11
JES, gelukkig maar :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Robdebob zei:
JES, gelukkig maar :wink:
Klik om te vergroten...
:wink:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#13
;maak zinnen jij gewoon! uil
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#14
:)

tuurlijk ik weet het
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#15
hoeveel x per dag week maand jaar gebruik je GHB en hoelang al en al veel nock gegaan ? :openmouth: :grin: :smoke:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je nou van je topicinhoud je titel maakt, en er iets interessants in schrijft kunnen we er misschien iets mee.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
illusion2006 zei:
hier ben je iets mee leer je over gebruik van andere mensen kenne maar als je niet kan volgen ga dan weg ? :wave:
Klik om te vergroten...

maak normale zinnen
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
barry zei:
waat is er nu in godsnaam fout aan dit topic.
ik word echt gek van dit forum tegenwoordig.
hoopje zielige kutmensen

en on topic
Klik om te vergroten...
wat er fout aan is?
geen duidelijke topictitel
gebruikt geen leestekens
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#19
waat is er nu in godsnaam fout aan dit topic.
ik word echt gek van dit forum tegenwoordig.
hoopje zielige kutmensen

en on topic

heb het een paar keer gebruikt over een tijdspanne van 3 maanden
de eerste keer ben ik nok gegaan door foute dosering en alcohol.
daarna nog een 2-3 tal keer maar dat kwam door de dosering
het is niet echt mijn ding maar binnekort ga ik een flugeltje doen met deranged :9
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik doe het een keer om de 2 maand ofzo, niet echt mn ding. ga het wel eens in combinatie met speed probere binnekort mss dat dat beter uitpakt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."