#1
hier ben je iets mee leer je over gebruik van andere mensen kenne maar als je niet kan volgen ga dan weg ? 



Danja zei:mensen maken hier zich wel heel erg snel druk over een topic zeg jezus
dit is een drugsforum, je kan niet verwachten van de mensen dat iedereen perfect AN typt. daarvoor zit je gewoon niet in de juiste doelgroep
het is soms irritant, maar zo moeilijk is het toch niet om zo'n bericht te lezen?
ontopic nu:
elk weekend standaard 1-2 flugelflesjes
soms door de week ook als ik over een halve liter beschik kan ik me dat nog wel permitteren
ga de laatste tijd ook zelden nok, mis het wel eigenlijk...geef toe het heeft wathet vechten tegen het nok gaan vind ik ook tof
![]()
Robdebob zei:Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen...![]()
Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van![]()
illusion2006 zei:inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slapeklein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply !
Robdebob zei:Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen...![]()
Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van![]()
Robdebob zei:illusion2006 zei:inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slapeklein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply !
Robdebob zei:Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen...![]()
Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van![]()
Jep daar heb je wel gelijk in. Ik ga t wel wat vaker gebruiken op feestjes enzo. Het kutte vind ik alleen dat je dan niet "gezellig" mee kan drinken met de rest...
Robdebob zei:Heb je het nou tegen mij? Hoeveel leestekens moet je gebruiken voordat je hier geaccepteerd word?![]()
Robdebob zei:JES, gelukkig maar![]()

illusion2006 zei:hier ben je iets mee leer je over gebruik van andere mensen kenne maar als je niet kan volgen ga dan weg ?![]()
wat er fout aan is?barry zei:waat is er nu in godsnaam fout aan dit topic.
ik word echt gek van dit forum tegenwoordig.
hoopje zielige kutmensen
en on topic
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."