#1
Ik heb het nooit eerder gehad met GHB gebruik, maar de laastste keren dat ik iets te veel heb genomen en eigenlijk heerlijk zou moeten "slapen", verzet ik me tegen het out gaan.
Volgens mijn vriend lig ik de hele tijd te kreunen en ik zweet heel veel.
Herkenbaar voor iemand?
Volgens mijn vriend lig ik de hele tijd te kreunen en ik zweet heel veel.
Herkenbaar voor iemand?