Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerzetten tegen out gaan?

Verzetten tegen out gaan?

10 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
Stout!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het nooit eerder gehad met GHB gebruik, maar de laastste keren dat ik iets te veel heb genomen en eigenlijk heerlijk zou moeten "slapen", verzet ik me tegen het out gaan. :confused:
Volgens mijn vriend lig ik de hele tijd te kreunen en ik zweet heel veel.
Herkenbaar voor iemand?
f
flexlexieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jupz.. same here... is niets erg, gewoon dat je in diepe slaap bent... dwz.. dat je aan het dromen bent. :hearteyes:

Dat zweten ken ik niet. Misschien moet je in het vervolg gewoon net iets minder nemen, of je vriend moet zelfde dosis nemen.. slaap je samen heerlijk! :wink:


-edit-

oh.. je gaat dus niet out... hier is het zo dat ik ga slapen., maar soms onrustig ben in mijn slaap
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Stout! zei:
Ik heb het nooit eerder gehad met GHB gebruik, maar de laastste keren dat ik iets te veel heb genomen en eigenlijk heerlijk zou moeten "slapen", verzet ik me tegen het out gaan. :confused:
Volgens mijn vriend lig ik de hele tijd te kreunen en ik zweet heel veel.
Herkenbaar voor iemand?
Klik om te vergroten...

Je vecht idd. tegen het outgaan... Mijn vriendin doet het ook en weet er 8eraf niets meer van. Is wel komisch om te zien hoor hahaha
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#4
daar tege kan je je niet verzette lijkt me
als je echt genoeg binne hebt dat je gaat slape voor paar uur
zal je ook slape
dan heb je denk ik net niet genoeg gehad om te gaan slape
maar ben je wel serieus kwijt:d
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, je gaat kreunen en buitengewoon slap liggen. Zweten als een malle. Als er op dat moment aanleiding is tot geilheid is het hek van de dam.

Overigens kan een expert er een bewuste coma mee opwekken, je hebt dan een dosis waarbij je in slaap valt, maar geen aantasting van het ademhalingsapparaat. Op zo'n moment kun je echt de geilste lucide dromen hebben. :hearteyes:
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Atropa zei:
Overigens kan een expert er een bewuste coma mee opwekken, je hebt dan een dosis waarbij je in slaap valt, maar geen aantasting van het ademhalingsapparaat. Op zo'n moment kun je echt de geilste lucide dromen hebben. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Deze snap ik niet
.. kan je er iets meer over vertellen aub.?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er is een dosis waarbij je geestelijk knock out gaat maar lichamelijk de hartslag/bloedsomloop nog niet gevaarlijk zakt.

Als je net iets teveel neemt, kun je er vrijwel met zekerheid vanuit gaan dat je gewoon weer wakker wordt naar verloop van tijd.

Als je zeg maar bumpt, telkens een fractie meer neemt, kom je op het punt dat je amper nog kan lopen en zwalkt, nog een fractie van G en je voelt een gedwongen slaap opkomen. Dan val je weg maar somehow droomde ik dan veelal fantastisch.

Overigens na het wakker worden van G, of het genomen te hebben voor de nachtrust, of op een dag/nacht meerdere dosissen maak je na de uitwerking alerter en fitter. Met name wanneer je een fijne dosis voor het slapen gaan neemt terwijl je al moe was sta je de volgende dag meer uitgeslapen op..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat je eigenlijk wil zeggen is dat je dieper slaapt ?

Klopt, daarom zijn er bodybuilders die het nemen als supplement, een kleine dosis voor het slapen. Dan maak je 4 keer zoveel GH aan.
Ik gebruik het ook zo (spijtig genoeg ook voor vele andere dingen) en je wordt goed uitgerust wakker
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe dat ook weleens. Dan pak ik gewoon teveel zodat ik knok-out ga. Dat moet je niet te vaak doen, want is ook niet al te best. Maar als ik erg vroeg wakker ben en niet kan slapen.

Ik heb dan vaak echt heftige dromen waar ik zelf ook invloed op heb. Soms weet ik gewoon dat ik droom en stuur mijn eigen droom. Geweldig, want je weet gewoon dat je maar droomt. Normaal droom ik eigenlijk nooit.

Dat je energie krijgt komt door de afbraak van spieren. Je moet wel genoeg nemen voor een comateuze slaap. Als je slaapt maakt je lichaam groei hormoon aan. Als je genoeg neemt dan maakt je lichaam dus ook extra GH aan, maar ook cortisol en die zorgt weer voor afbraak.

Maar bij werkt het dus wel voor spieropbouw. Ik train eigenlijk een hele tijd niet, maar toch ga ik goed vooruit. Geweldig is dat zeg. Maar het komt ook wel doordat ik veel meer eet.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trainen en goed vooruit gaan ? Je houd gewoon meer water vast waardoor je voller lijkt.
www.dutchbodybuilding.com, lees hier maar wat verder wat betreft bodybuilding
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die site doet het niet. Maar het houdt idd vocht vast. Dat kan ook meetellen. Maar ja je bestaat tenslotte voor 80% uit vocht dus al wil je groeien dan zal je lichaam ook meer vocht moeten vasthouden.

Maar je zou eens kunnen kijken op http://www.ergogenics.org/ghb.html

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."