Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ziet er aantrekkelijk uit"
"Jointje van mijn eerste eigen wietplantje"
"Hey hey, Ik rook al heel lang dagelijks een jointje of 2, 3 als ik thuiskom van mijn werk. In het weekend zijn het er iets meer... Ik vind niks lekkerders dan de zaterdagmorgen te beginnen met koffie en een wietblowtje. Nu merk ik de laatste 2 weken, dat ik niet meer zo stoned word. Ik rook voornamelijk wiet, zoals WW en heb andere soorten geprobeerd om te kijken of het iets uitmaakt, maar ik merk niks. Ook hasj maakt geen verschil. Vraag: herkent iemand zich hierin? Ik zal ongetwijfeld toleratie hebben opgebouwd en zal even moeten stoppen. Maar wat is even? Hoe lang moet ik stoppen? Alvast bedankt"
"Hallo allemaal Afgelopen weekend lekker gekookt, maar de GHB smaakt erg zuur. Iemand enig idee hoe dit komt? Wat heb ik te veel of te weinig toegevoegd? Alvast bedankt"
"Ik blow redelijk veel. Omdat de kosten daarvan inderdaad de pan uit rijzen, heb ik dit voorjaar besloten om een aantal wietplantjes te kweken. Gewoon vanaf het zaadje en ik had geen flauw idee of het M/V waren. Van de 12 planten die ik had, bleken slechts 4 vrouwelijk én gezond te zijn. Zes maanden later heb ik een goede voorraad wiet Als ik GHB gebruik, dan heb ik veel minder behoefte om te blowen. Maar dat is niet voor iedereen zo. Vrienden van mij combineren GHB altijd met jointjes. Dan nu een paar antwoorden op je vragen: -Hoe vaak Maximaal te gebruiken voordat verslaving inkickt. Dat is voor iedereen verschillend. Zelf neem ik bijvoorbeeld 2 dagen rust na 5 dagen GHB gebruik: dus in een week 5 dagen wel en 2 dagen niet. -Hoe introduceert de verslaving zich (wat zijn de eerste symptomen) Als ik te veel GHB gebruik, of te lang achter elkaar, dan merk ik het als eerste aan mijn huid. Die wordt droog en trekkerig. Dat is iets wat veel GHB-gebruikers ervaren. Een echte GHB verslaving heb ik gelukkig nog niet ervaren. Maar genoeg ervaring op het gebied van out-gaan en heel vervelend out gaan. Je moet altijd voorzichtig zijn met de dosering van GHB ook al heb je het nog zo vaak genomen. -wat is er nog meer belangrijk om te weten bij 'dagelijks' gebruik? - Mocht je ietsje te sloom worden door de G: neem een kop sterke koffie - Gebruik extra vitaminen - Ga nooit auto rijden. Er zullen vast meer dingen zijn die belangrijk voor je zijn om te weten. Misschien kunnen andere mensen dit aanvullen. Succes, wees voorzichtig en enjoy."
"Ik heb het nooit eerder gehad met GHB gebruik, maar de laastste keren dat ik iets te veel heb genomen en eigenlijk heerlijk zou moeten "slapen", verzet ik me tegen het out gaan. Volgens mijn vriend lig ik de hele tijd te kreunen en ik zweet heel veel. Herkenbaar voor iemand?"
"GHB vind ik het fijnst om thuis te nemen. Voor uitgaan gebruik ik andere drugs. :P"
"Hallo mensen Ik heb 3 jaar geleden voor het laatst GHB gebruikt. Had toen een vriendje die het altijd in huis had en ik heb fantastische ervaringen gehad met GHB (en een paar minder leuke dingen, maar dat heeft volgens mij iedereen wel). Daarna niet meer zo mee beziggehouden, hoewel de trek altijd bleef . Nu ga ik aanstaande vrijdag voor het eerst zelf GHB maken met mijn huidige vriend en we hebben alles al in huis . Heb zelfs net 3 spuiten gekocht bij de apotheek. Met mijn dosis van 3 jaar geleden zal ik niet meteen beginnen. Ik ben inmiddels ook ietsje dikker geworden en mijn vraag is: wie weet waar ergens een schema te vinden is, hoeveel ml je kunt nemen per gewicht en lengte. Alvast bedankt en ik hou jullie op de hoogte"
"Goed advies, dat ga ik inderdaad zo doen DreamWeaver Weet iemand trouwens waar ik Ph-meetstrips kan kopen?"
"Waar PH-strips kopen Delirium zei: Erowid over GHB dosering PS: Stout!, wat zie je er leuk uit, als jij dat bent op je avatar tenminste Klik om te vergroten... Dank je wel . DreamWeaver zei: Volgens mij kun je die best bij de apotheek halen, daar haal ik bijvoorbeeld ook altijd m'n spuitjes. Online zullen ze ook wel ergens te bestellen zijn Klik om te vergroten... Ben net bij de apotheek geweest en daar zeiden ze geen PH strips te hebben. Iemand een andere suggestie?"