Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd

Verslaafd

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
h
hendriekoekLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ghb is echt een erg leuke drugs.
Het baard mij alleen zorgen dat er te weinig over dit spul bekend is wat betreft verslaving.
Ghb is vreselijk verslavende rommel.
Ik ben een jaar lang verslaafd geweest. Ghb verslaafd betekend 24 uur per dag om de 2 of anderhalf uur een buis naar binnen werken.
Het begon allemaal toen ik zelf begon te brouwen. Hier en daar wat verkopen. Savonds leuk met zn allen aan de g.
Wilde weekendjes op pillen en speed blabla. Maandags op mn werk een beetje g nemen om de kater van het weekend weg te werken. Want ja, G is een perfect kater middel. Maandag werd op een gegeven moment ook dinsdag... woensdag... donderdag...... 7 dagen per week gebruiken. Savonds zonder g niet in slaap kunnen komen. Om de 2 uur wakker worden en een buis nodig hebben om verder te slapen.
Op een gegeven moment werd ik lui en had ik geen zin meer om te staan koken, dus dan maar aan de gbl. Via een jongen uit duitsland kon ik erg goed aan gbl komen. Ik betaalde misschien 60 euro per liter. Die kerel was zelf ook zo verslaafd als de pest en ook al meerdere malen in het ziekenhuis beland om af te kicken. Voor zover ik weet zit hij er nog steeds aan. We hebben geen contact meer.
De afkickverschijnselen zijn vreselijk. Hallucinaties. Angstaanvallen. Straatvrees. Zo hard trillen dat je geen peuk meer aan kan steken.
Na een jaar was ik het zat. 3 en een halve week geleden besloot ik voor de zoveelste keer af te kicken. Alle andere pogingen waren zonder succes.
Ik heb via internet wat valium weten te bestellen. Om me rustig te houden. Na een hele harde klote week kon ik eindelijk zeggen dat ik er af was. Ik heb hier een link van erowid. Het is een meisje(gbverslaafd) die perfecft beschrijft hoe het is om verslaafd te zijn. Erg interresant om te lezen want ik herken het heel goed.
Bij deze wil ik iedereen graag waarschuwen. G is gewoon te leuk.
Voor de mensen die het in de hand weten te houden :beer: :smoke: . Maar pas op. Het sluipt er in en voor je het weet word je gedomineerd door een stom vloeibaaar goedje. Het is vreselijk om altijd met een potje g en een dosseer spuit in de ronte te lopen... 2 vrienden van me zijn compleet psychotisch geworden van die rommel en hebben tijden in een kliniek gelegen om van deze rommel af te komen.
Ik ben in iig blij dat ik er goed af ben gekomen. Geen g meer voor mij.
Dus pas op. En houd je knikker dr bij!
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=31841
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thx for the warning

Soms betrap ik mezelf erop dat ik elke dag meer en meer neem. Dan weet ik dat ik moet oppassen. Soms stop ik eens een weekje, om te zien hoe het mij verloopt. Maar in de weekends heb ik het dan wat moeilijker, er is precies een leegte, dus meer een geestelijke verslaving. Maar ik kan er perfect afblijven.

edit: mooi stukje text heeft ze geschreven
h
hendriekoekLid
01-01-2024, 00:00
#3
geestelijk is het niet alleen, het is ook nog eens lichamelijk verslavend...
Ik heb hier nog een link naar een forum voor g junks. wat je daar allemaal leest.... word je gewoon bang van.
Ergens een verhaal van een figuur die 10 jaar lang 24/7 aan de g zat. Cold turky stopte en dood neer viel. Organen die er in eens mee op houden. ziekelijk.

http://groups.msn.com/GHBaddiction/gene ... rket=en-us

maargoed. zolang je het in de hand weet te houden is er niets aan de hand. rustig oannnn.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Idd heftig spul en jammer dat vele niet weten hoe gevaarlijk het kan zijn.

Maar waar het bij jou mis ging was;

hendriekoek zei:
Maandags op mn werk een beetje g nemen om de kater van het weekend weg te werken.
Klik om te vergroten...

Als je het heel de dag door gebruikt dan treedt er verslaving op. Dus niet gaan kloten met slaap en nooit de dag beginnen met ghb. Als je eenmaal daaraan begint dan treedt er gewenning en gewoonte op. In een erg snel tempo kan het je dan afhankelijk maken. Ja kan best eens 's ochtends gebruiken of heel de dag door, maar dan nooit voor een aantal dagen achter elkaar. Je lichaam raakt erg verstrooid.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad. Daar heb je wel een punt denk ik
Ik las regelmatig eens een rustdag in.
Neem meestal pas in de late namiddag mijn eerste dosis
S
Sgele™Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoeveel moet je dan gebruiken voor je verslaafd raakt? hier had ik eerlijk gezegd nog niet van gehoord..ik moet er zelf niet aan denken om m'n dag met drugs te beginnen, doe mij maar een bak creusli, een kop koffie en een peuk naderhand :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sgele™ zei:
Hoeveel moet je dan gebruiken voor je verslaafd raakt?
Klik om te vergroten...

:rolleyes: Er is geen vaste hoeveelheid waarna íeder mens verslaafd is. Ieder mens is anders, enzo.

En topicstarter, je avatar is echt te smerig gewoon :confused:
h
hendriekoekLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja die avatar heb ik al verwijderd :openmouth: .
Maargoed. tolerantie treed ook op.
Op mn hoogtepunt zat ik op ongeveer 4 ml gbl om de anderhalf uur dat zijn zo'n 2 buizen ghb... Om in slaap te komen had ik soms 6 ml gbl nodig.
Vreselijk.
Het stomme is ook nog dat die rommel geen moer kost.
Het is een hele makkelijke en goedkope verslaving.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien wel meer verslavend omdat het zo goedkoop is...
j
joint20Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik merk ook dat ik een zwak heb voor ghb/gbl. Ik heb periodes veel speed, sos, en pillen gebruikt, nergens verslaafd aan geraakt.
Zo n 3maanden geleden kennis gemaakt met ghb, en nu zit ik bijna dagelijks aan de gbl, ongv 6ml per dag (3 dosisen), gelukkig nog niet zoveel als de echte verlaafde, maar ik merk dat het echt snel gaat, je gaat steeds meer gebruiken.
En vooral als je vroeg op de dag ermee begint kan ik niet stoppen met bijdoseren todat ik savonds weer in me bed lig.
En hoe meer ik ga gebruiken hoe vervelender het voelt waneer het begint uit te werken.

En wat het ook zo verslavend maakt, is dat het legaal, goedkoop, en niet zo schadleijk voor je is als speed of sos, je hebt eerder zoiets van, shall i take a dose?, why not :openmouth:

Het is echt onderschatte verslavend kutspul, denk dat ik maar weekje ga kappen.
h
hendriekoekLid
01-01-2024, 00:00
#11
joint, geloof me. Zo begon het bij mij ook zoals ik eerder schreef. Straks slaap je niet meer zonder en dan begint de echte ellende. Beperk het tot het weekend. of desnoods een paar keer per week. Het is niet leuk om zonder g in je lichaam de supermarkt niet meer in te durven!
Suc6
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gebruik al jaren elke dag, maar ik las soms een pauze in.
Het is verstandig om af en toe eens een weekje, dan eens een dagje te stoppen. Gebruik nooit voor 18u ' s avonds ofzo, zo doe ik het
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb zelf ook een hele tijd flink aan de g gezeten gebruikte ong 150 a 200 ml per week!
ook van een op andere dag gestopt er mee en zelf nergens last van gehad.
heb nu al maanden geen g meer gehad.
en kan er ook goed van af blijven.
gelukkig. maar idd herken een hoop van de dingen die hier door andere op geschreven zijn geworden als je slaap stoornissen begint te krijgen dan moet je snel stoppen of effe rustig aan doen met het spul.
want dan heb je het eigenlijk al te ver laten komen.
met de g.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flugeltje zei:
Ik gebruik al jaren elke dag, maar ik las soms een pauze in.
Het is verstandig om af en toe eens een weekje, dan eens een dagje te stoppen. Gebruik nooit voor 18u ' s avonds ofzo, zo doe ik het
Klik om te vergroten...


Juist, zo doe ik het ook en dan is er niks aan de hand. Ga niet je grens testen met dat spul, maar neem die regels goed in je op. De grens kan zijn overschreden zonder dat je het weet. En als je 's ochtends rot wakker wordt pak dan niks, maar ziek even uit.
j
joint20Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Had vrijdag van sochtends tot uur of 23::00 volop aan de gbl gezeten.
Daarna volop aan de alchol tot 5 uur sochtends. Toen ik wakker werdt, dikke ademhalingsdepressie. Laatste 2 dagen gestresst gespannen angstig gevoel :grin: .
Kuttroep, komende week maar ff stoppen
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maak nou aub niet dezelfde fout klapmongool en denk éventjes na over de personen die vlakbij je wonen.
j
joint20Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Serenity zei:
Maak nou aub niet dezelfde fout klapmongool en denk éventjes na over de personen die vlakbij je wonen.
Klik om te vergroten...

Sinds vrijdag niet meer genomen, kan me nog wel een poosje inhouden :)
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#18
GHB-GBL verslaving; Ik lees er meer en meer over en het is allemaal vrij herkenbaar. Legaal, een heerlijk effect maar toch niet te heftig. Geschikt voor zowat elke gelegenheid want niemand merkt iets aan je, behalve je positieve houding. Maar trek voor jezelf een grens en luister naar je lichaam. Gebruik niet elke dag en heel de dag door. Als je het echt nodig hebt om te slapen dan ben je al aardig het haasje.
Respect voor de mensen die deze nare verhalen plaatsen want het kan veel mensen de ogen openen
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
davie zei:
Je kan beter te weinig pakken ipv teveel.
Klik om te vergroten...

Dit zijn wijze woorden waar iedereen zich moet aan houden als men aan de ghb gaat
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#20
joint20 zei:
Serenity zei:
Maak nou aub niet dezelfde fout klapmongool en denk éventjes na over de personen die vlakbij je wonen.
Klik om te vergroten...

Sinds vrijdag niet meer genomen, kan me nog wel een poosje inhouden :)
Klik om te vergroten...

Mooizo! Goed om te horen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."