#1
davie zei:Je kan beter te weinig pakken ipv teveel.
Dit zijn wijze woorden waar iedereen zich moet aan houden als men aan de ghb gaat
davie zei:Je kan beter te weinig pakken ipv teveel.
joint20 zei:Serenity zei:Maak nou aub niet dezelfde fout klapmongool en denk éventjes na over de personen die vlakbij je wonen.
Sinds vrijdag niet meer genomen, kan me nog wel een poosje inhouden![]()
knurft zei:Geschikt voor zowat elke gelegenheid want niemand merkt iets aan je, behalve je positieve houding. Maar trek voor jezelf een grens en luister naar je lichaam. Gebruik niet elke dag en heel de dag door. Als je het echt nodig hebt om te slapen dan ben je al aardig het haasje.
Flugeltje zei:davie zei:Je kan beter te weinig pakken ipv teveel.
Dit zijn wijze woorden waar iedereen zich moet aan houden als men aan de ghb gaat
angel-devil zei:Vraag me eerlijk af of er iemand er echt zo vanaf kan blijven als het in grote hoeveelheden in je huis staat?? Je pakt dan toch makkelijker en zoiets van joh.. het is 's avonds nu mag het wel.. maar als je eerlijk bent tegenover jezelf vind je het dan normaal dat je ook door de weeks iedere avond gebruikt??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."