Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNooit gedaan...

Nooit gedaan...

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Marla Singer zei:
Ellesdee zei:
ghb is oke ole ole :grin: :grin: :grin: :beer:
Klik om te vergroten...

:P
Klik om te vergroten...
:flushed: :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
TechNora zei:
Nu moet ik wel zeggen dat die mensen die regelmatig out gaan echt mensen zijn die altijd weer hun grens opzoeken. Ookal weten ze dat ze waarschijnlijk out zullen gaan, ze proberen op t randje te gaan, en met speed wakker te blijven. Als dat lukt wordt je namelijk heel vaag, en lijp enzo, wat zij dus heel tof vinden... Out gaan vinden ze ook niet erg, dat hoort er een beetje bij. Zelf gebruik ik t op een vrij milde manier, en als ik 3,5 neem dan is t gewoon prima...
Klik om te vergroten...

Ik herken dat wel een beetje, ik haalde vroeger belachelijke capriolen uit met pep en grote hoeveelheden slaappillen. Ik had van die hele sterke oxazepam van 50 mg en daar nam ik er dan een aantal van achter elkaar. Ondertussen bleef ik vechten tegen de slaap die dan op kwam zetten en daar werd ik dan ook altijd heel lekker vaag en waus van. Dat vond ik dan tof...
Dat dit levensgevaarlijk was, heb ik toen ook uiteindelijk mogen ondervinden (yep alweer een heftig verhaal....). Ik had op een gegeven moment iets van 5 van die pillen geslikt en daar ging ik goed out van. Gelukkig waren er vrienden bij die niet zo ver heen waren als ik, want ik begon plots over te geven. Ik lag op mijn rug en als zij er niet geweest waren om mij op mijn zij te draaien, had ik zo makkelijk kunnen stikken in mijn eigen braaksel! Efin, ik weet hier zelf niks meer van, ik heb het de volgende dag van mijn vrienden zelf moeten horen, zo ver weg was ik blijkbaar. Achteraf gezien echt ongelooflijk dom van me geweest, maar ja dit is inmiddels een jaar of acht geleden en ik was toen gewoon nog een stuk jonger en onwetender. Ik was ook altijd vrij extreem in het opzoeken van mijn grenzen toen (en soms nog :rolleyes: ), maar dit was wel mijn lesje. Ik heb nadien NOOIT meer gerotzooid met pep en benzo's.!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
^Haha, grappig zeg! Zij doen dus precies t zelfde met ghb... is wel gevaarlijk inderdaad, maar op een gegeven moment vervagen je grenzen wat dat betreft. Je hebt gevaarlijk in de normale opinie, en zeg maar: écht gevaarlijk, en die norm weeg je af door ervaringsverhalen van de experts :mrgreen:
Ik ben zelf niet zo extreem met ghb, want ik weet dat ik 4 nog net op t nimmertje trek, (wat ik wel fijn vind soms, maar vooral erg vermoeiend) maar daarboven lig ik gewoon ineens knockie, en dat is niet echt mijn idee van een leuke avond...
Met tripmiddelen vind ik t wel leuk om tot 't randje te gaan, maar dat is interessant omdat je steeds dichter denkt te zitten bij het ultieme antwoord op al je levensvragen :mrgreen:

Okee, nu ga ik echt aan de slag :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Go go go, hup aan het werk dan!! :wink: :wave:

Ik moet ook even op zo'n manier tegen mezelf gaan praten dat ik naar bed moet, want ik functioneer momenteel echt nog maar voor 10%....... :confused:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
ghb is oke ole ole :grin: :grin: :grin: :beer:
Klik om te vergroten...
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marla Singer zei:
TechNora zei:
Nu moet ik wel zeggen dat die mensen die regelmatig out gaan echt mensen zijn die altijd weer hun grens opzoeken. Ookal weten ze dat ze waarschijnlijk out zullen gaan, ze proberen op t randje te gaan, en met speed wakker te blijven. Als dat lukt wordt je namelijk heel vaag, en lijp enzo, wat zij dus heel tof vinden... Out gaan vinden ze ook niet erg, dat hoort er een beetje bij. Zelf gebruik ik t op een vrij milde manier, en als ik 3,5 neem dan is t gewoon prima...
Klik om te vergroten...

Ik herken dat wel een beetje, ik haalde vroeger belachelijke capriolen uit met pep en grote hoeveelheden slaappillen. Ik had van die hele sterke oxazepam van 50 mg en daar nam ik er dan een aantal van achter elkaar. Ondertussen bleef ik vechten tegen de slaap die dan op kwam zetten en daar werd ik dan ook altijd heel lekker vaag en waus van. Dat vond ik dan tof...
Dat dit levensgevaarlijk was, heb ik toen ook uiteindelijk mogen ondervinden (yep alweer een heftig verhaal....). Ik had op een gegeven moment iets van 5 van die pillen geslikt en daar ging ik goed out van. Gelukkig waren er vrienden bij die niet zo ver heen waren als ik, want ik begon plots over te geven. Ik lag op mijn rug en als zij er niet geweest waren om mij op mijn zij te draaien, had ik zo makkelijk kunnen stikken in mijn eigen braaksel! Efin, ik weet hier zelf niks meer van, ik heb het de volgende dag van mijn vrienden zelf moeten horen, zo ver weg was ik blijkbaar. Achteraf gezien echt ongelooflijk dom van me geweest, maar ja dit is inmiddels een jaar of acht geleden en ik was toen gewoon nog een stuk jonger en onwetender. Ik was ook altijd vrij extreem in het opzoeken van mijn grenzen toen (en soms nog :rolleyes: ), maar dit was wel mijn lesje. Ik heb nadien NOOIT meer gerotzooid met pep en benzo's.!
Klik om te vergroten...
Grenzen opzoeken is leuk!! :mrgreen:
Maargoed het heeft zn grenzen natuurlijk, en je moet ze wel kennen. :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
En heel soms moet je ze eerst nog leren kennen, voordat je ze pas echt goed kent! :)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
precies.. Mn maat verklaart mij voor gek om de hoeveelhedne die ik neem. Ik ben echter nog nooit out of fout gegaan met drugs (op 1x kotsen op LSD na). Gewoon zorgen dat je goed naar je lichaam luistert en er is niet veel aan de hand.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is jouw lichaam toch? Je voelt het vanzelf wel als je een keertje toch je grens bereikt hebt (of er per ongeluk een beetje overheen gaat!), meestal is zoiets dan wel een reden om kritischer naar je eigen gebruik te kijken, maar daar moet je gewoon lekker zelf achter komen vind ik....
Ik heb het ook allemaal gedaan, dat extreme gedoe, voel nu die behoefte niet meer zo (het gaat namelijk echt wel een keertje over als je wat ouder wordt), maar had het ook voor geen goud willen missen :hearteyes: . Ik ben er wijzer van geworden vind ik...
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb eigenlijk niet zo die behoefte om tot het uiterste te gaan, behalve bij een nieuw middel. Dan kijk ik even waar m'n grens ligt, en ga ik even snoeihard, of out, en daarna weet ik dan precies tot hoever ik kan gaan... Ik voel dat idd ook heel goed aan m'n lichaam, weet altijd precies van, ja nu heb ik g nodig, en nu even wat k en nu wat speed, enz... en dat dan 2 dagen en nachten achter elkaar door, toch best knap eigenlijk :mrgreen:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
TechNora zei:
Ik heb eigenlijk niet zo die behoefte om tot het uiterste te gaan, behalve bij een nieuw middel. Dan kijk ik even waar m'n grens ligt, en ga ik even snoeihard, of out, en daarna weet ik dan precies tot hoever ik kan gaan... Ik voel dat idd ook heel goed aan m'n lichaam, weet altijd precies van, ja nu heb ik g nodig, en nu even wat k en nu wat speed, enz... en dat dan 2 dagen en nachten achter elkaar door, toch best knap eigenlijk :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja, heel knap eigenlijk :wave:

Ik heb bij nieuwe middelen meestal juist het tegenovergestelde, dat ik het eerst heel voorzichtig opbouw en zo stap voor stap mijn grenzen verken. Pas als ik wat beter bekend ben met de drug en het gevoel, kan ik soms wel makkelijk buiten mijn boekje gaan...
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#12
vorige week was ik toevallig genoeg aan het craven naar ghb, nu is het al een beetje over maar het is wel gestegen in mn achting
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb echt een heleboel ervaring met veel verschillende soorten drugs, maar nog nooit GHB gedaan.... Ik heb er wel eens over nagedacht om het een keer te doen, maar ik hoor toch net iets te veel "spookverhalen" over deze drug en daardoor voel ik toch niet zo'n behoefte om het uit te proberen. Verder hoor ik van veel mensen dat het gevoel overeenkomt met het wause, mellow gevoel van xtc. Dat gevoel ken inmiddels maar al te goed en vind ik niet meer interessant. Dat maakt GHB voor mij dus ook minder aantrekkelijk.
Meer mensen hier "GHB-maagd"?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
*meld zich*

heb tot nu toe ook nog nooit interesse gehad in deze drug...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het staat niet bovenaan mn lijstje van dingen om te doen, het klinkt niet interessant genoeg. Maar ik zal het binnenkort wel proberen, kijken of het leuk is.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar ghb is wel veeeeeeeel minder schadelijk dan andere drugs (zoals speed)*
Ik vind het totaal niet te vergelijken met xtc, meer met alcohol maar dan zonder kater :beer:


*mits het verantwoordelijk gebruikt word
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Robdebob zei:
Maar ghb is wel veeeeeeeel minder schadelijk dan andere drugs (zoals speed)*
Ik vind het totaal niet te vergelijken met xtc, meer met alcohol maar dan zonder kater :beer:


*mits het verantwoordelijk gebruikt word
Klik om te vergroten...

Mwah, vind alcohol ook niet zo geweldig... Nog steeds geen interesse :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Begin ik niet aan. Ik heb sowieso niks met downers.
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb het nu 3x geprobeerd, de eerste 2 keer voelde ik er helemaal niks van, toen had ik een half buisje, 2e keer driekwart, dus laatst maar een heel buisje geprobeerd, werd ik 4 uur later wakker..gelukkig was ik thuis.
Ik hoef het niet meer, veel te moeilijk te doseren, en dat is juist heel belangrijk met GHB, die laatste was duidelijk veel te sterk.
Als je de juiste dosering eenmaal weet schijnt het wel erg relaxed te zijn.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
heey enkhuizen!
Eindelijk iemand uit me regio of DF.

Welcome :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."