ik zelf vind het een heerlijke drug
het was geen bewuste keuze maar meer dat ik erin rolde
1ste keer kreeg ik gelijk grote dosis en ik denk dat dat het juit leuk maakte voor mij
je bent gewoon verdoofd
alles ziet er gewoon veel mooier uit ook gelijk
ik keek een programma over auto's en heb daar echt nix mee
maar ik kreeg tranen van in mijn ogen zo mooi was die auto ineens
je voelt je ook veel rustiger en niet helemaal duf ofsow
maar gewoon relaxed
alles voelt beter aan
niet alleen psychisch maar ook fysiek
een kat aaien is een stuk leuker
als je een vriend of vriendin hebt is het helemaal sensationeel
maar ik snap niet wrm je dit topic opent
jij hebt blijkbaar al de keus gemaakt om het niet te gebruiken
dus kan je het daar bij laten
maar aangezien je het topic opend ben je wel nieuwsgierig dus probeer het een keer zou ik zeggen
en kijk dan vooral eerst goed welke dosis je moet hebben
en zoals Technora zegt
het is niet veel moeite om even naar de apotheek te lopen voor een 5ml spuitje
zeker niet als dat een goede dosis betekend