Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNooit gedaan...

Nooit gedaan...

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
*meld zich*

heb tot nu toe ook nog nooit interesse gehad in deze drug...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het staat niet bovenaan mn lijstje van dingen om te doen, het klinkt niet interessant genoeg. Maar ik zal het binnenkort wel proberen, kijken of het leuk is.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar ghb is wel veeeeeeeel minder schadelijk dan andere drugs (zoals speed)*
Ik vind het totaal niet te vergelijken met xtc, meer met alcohol maar dan zonder kater :beer:


*mits het verantwoordelijk gebruikt word
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Robdebob zei:
Maar ghb is wel veeeeeeeel minder schadelijk dan andere drugs (zoals speed)*
Ik vind het totaal niet te vergelijken met xtc, meer met alcohol maar dan zonder kater :beer:


*mits het verantwoordelijk gebruikt word
Klik om te vergroten...

Mwah, vind alcohol ook niet zo geweldig... Nog steeds geen interesse :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Begin ik niet aan. Ik heb sowieso niks met downers.
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het nu 3x geprobeerd, de eerste 2 keer voelde ik er helemaal niks van, toen had ik een half buisje, 2e keer driekwart, dus laatst maar een heel buisje geprobeerd, werd ik 4 uur later wakker..gelukkig was ik thuis.
Ik hoef het niet meer, veel te moeilijk te doseren, en dat is juist heel belangrijk met GHB, die laatste was duidelijk veel te sterk.
Als je de juiste dosering eenmaal weet schijnt het wel erg relaxed te zijn.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
heey enkhuizen!
Eindelijk iemand uit me regio of DF.

Welcome :wave:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn interesse werd gewekt door het feit dat het zeer onschadelijk heet te zijn.

Maar dan kwamen er een paar afkicktopics voorbij en mijn goesting was over.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wil inplaats van alcohol, dit goedje gaan gebruiken tijdens het uitgaan. Puur om in de ambiance te worden gezogen :wink: Zoals iedereen dat doet of het is een kwestie van geduld in een nuchtere staat :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is heel anders dan xtc of alcohol, misschien komt het gevoel soort van overeen, maar het is veel lichamelijker. Het is net alsof je allemaal warme plezierprikkeltjes door je lichaam hebt stromen. Als je goed doseert, dan is het echt goddelijk, onwijs relaxt spul

Ik wil niks promoten ofzo, maar ghb op hetzelfde niveau plaatsen als xtc of alcohol klopt gewoon totaal niet...

Oja, en die dosering waar iedereen altijd zo moeilijk over doet slaat echt helemaal nergens op!! Bij de apotheek liggen gratis doseerspuitjes van 5ml. Onder de 70 begin je met 3,5 daarboven met 4, en te weinig effect doe je volgende keer wat meer. That's it snap niet wat daar nou zo ontzettend moeilijk aan is :confused:
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zelf vind het een heerlijke drug
het was geen bewuste keuze maar meer dat ik erin rolde
1ste keer kreeg ik gelijk grote dosis en ik denk dat dat het juit leuk maakte voor mij
je bent gewoon verdoofd
alles ziet er gewoon veel mooier uit ook gelijk
ik keek een programma over auto's en heb daar echt nix mee
maar ik kreeg tranen van in mijn ogen zo mooi was die auto ineens
je voelt je ook veel rustiger en niet helemaal duf ofsow
maar gewoon relaxed
alles voelt beter aan
niet alleen psychisch maar ook fysiek
een kat aaien is een stuk leuker
als je een vriend of vriendin hebt is het helemaal sensationeel :hearteyes:

maar ik snap niet wrm je dit topic opent
jij hebt blijkbaar al de keus gemaakt om het niet te gebruiken
dus kan je het daar bij laten
maar aangezien je het topic opend ben je wel nieuwsgierig dus probeer het een keer zou ik zeggen
en kijk dan vooral eerst goed welke dosis je moet hebben
en zoals Technora zegt
het is niet veel moeite om even naar de apotheek te lopen voor een 5ml spuitje
zeker niet als dat een goede dosis betekend

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."