#1
angel-devil zei:trouwens bob.. als je goeie ghb hebt daar proef je helemaal nix van.. zeker niet als je het mengt met siroop of wat je ook maar wilt drinken..
Gamahydroxyboterzuur.... Als dat geen zout is... Misschien hou je van erg zout en dan is het lekker denk ik.
Je kunt veel beter een heel klein slokje cola/vruchtensap ofzo (iets met veel smaak) in je mond nemen, de G erbij gooien, dan wegspoelen met weer die cola etc.
