#1
wel raar
gebruik het nu dus al een tijdje
en tot vandaag toe telkens veel moeite met innemen
omdat ik gewoon misselijk werd van het idee alleen
nou heb ik bijna een maand zonder gezeten omdat ik het thuis niet meer wil doen
dit omdat mijn ouders erachter waren gekomen en helemaal geflipt zijn
nu ben ik weer een weekend bij mijn vriend
en daar heb ik wel gelukkig
en nou heb ik al 2 lekkere dosissen gehad
en had er totaal geen moeite
misschien waardeer ik het nu gewoon meer ofsow
of ik proef/ruik ineens veel minder
hoedan ook ben ik wel blij dat ik het nu stuk makkelijker kan nemen![:)]()
want tis echt geweldig
zeker in combi met een vriendje
![:hearteyes:]()
gebruik het nu dus al een tijdje
en tot vandaag toe telkens veel moeite met innemen
omdat ik gewoon misselijk werd van het idee alleen
nou heb ik bijna een maand zonder gezeten omdat ik het thuis niet meer wil doen
dit omdat mijn ouders erachter waren gekomen en helemaal geflipt zijn
nu ben ik weer een weekend bij mijn vriend
en daar heb ik wel gelukkig
en nou heb ik al 2 lekkere dosissen gehad
en had er totaal geen moeite
misschien waardeer ik het nu gewoon meer ofsow
of ik proef/ruik ineens veel minder
hoedan ook ben ik wel blij dat ik het nu stuk makkelijker kan nemen
want tis echt geweldig
zeker in combi met een vriendje
na een uur zei hij niets meer...... dwaas
Je kunt veel beter een heel klein slokje cola/vruchtensap ofzo (iets met veel smaak) in je mond nemen, de G erbij gooien, dan wegspoelen met weer die cola etc.