Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstripple x en andere vormen van ghb

tripple x en andere vormen van ghb

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
wel raar
gebruik het nu dus al een tijdje
en tot vandaag toe telkens veel moeite met innemen
omdat ik gewoon misselijk werd van het idee alleen

nou heb ik bijna een maand zonder gezeten omdat ik het thuis niet meer wil doen
dit omdat mijn ouders erachter waren gekomen en helemaal geflipt zijn
nu ben ik weer een weekend bij mijn vriend
en daar heb ik wel gelukkig
en nou heb ik al 2 lekkere dosissen gehad
en had er totaal geen moeite
misschien waardeer ik het nu gewoon meer ofsow
of ik proef/ruik ineens veel minder
hoedan ook ben ik wel blij dat ik het nu stuk makkelijker kan nemen :)
want tis echt geweldig
zeker in combi met een vriendje :hearteyes: :wink: :hearteyes:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteren nog zo'n gek gezien, hij stoer doen, met jou rommel van ghb.
Hou wilde eens proeven, flikkerde meer dan een hele flugel in zijn glas en dronk het op. Na 5 minuten zei hij maar dat het rommel was en dat hij veel beter kan regelen :rolleyes: na een uur zei hij niets meer...... dwaas
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Robdebob zei:
Jep, ghb is een stroperige oplossing zolang er genoeg water aanwezig is. Als dit water verdampt verandert de vloeistof in een harde substantie. Het is wel heel erg hydrofiel dus helemaal droog zul je hem niet snel hebben, omdat het water heel erg aantrekt.
Ik vraag me af of het handig zou zijn om dit poeder in capsules te doen? Ik ben n beetje een watje en ik moet altijd bijna kokhalzen van de ghb smaak :flushed: , dus dat lijkt mij wel een goede oplossing, of niet? Iemand ervaring?
Klik om te vergroten...

Hygroscopisch...
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#4
angel-devil zei:
trouwens bob.. als je goeie ghb hebt daar proef je helemaal nix van.. zeker niet als je het mengt met siroop of wat je ook maar wilt drinken..
Klik om te vergroten...

Gamahydroxyboterzuur.... Als dat geen zout is... Misschien hou je van erg zout en dan is het lekker denk ik.
O
OetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
TechNora zei:
Boogie! zei:
ghb onder je tong gooien en dan wegspoelen.. je proeft het misschien nog een klein beetje maar laaang niet zo erg
Klik om te vergroten...

Dit lijkt me echt een heel slecht plan... :kots: Je kunt veel beter een heel klein slokje cola/vruchtensap ofzo (iets met veel smaak) in je mond nemen, de G erbij gooien, dan wegspoelen met weer die cola etc.
Klik om te vergroten...

Das dus echt geen slecht plan maar de enige manier om t snel en makkelijk weg te krijgen zonder een vieze smaak..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik doe het gewoon in een pint, en met water spoel ik het weg.

Daarom dat er in mijn auto altijd een pint staat :grin: :grin: :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."