#1
Ik heb nooit GHB gebruikt maar wel mensen gezien die het gebruikt hebben, dus ik kan aleen oordelen op wat ik gelezen en gezien heb.
Is je GHB gestest? Weet je de sterkte?
Zo niet, neem niet meer dan 3 ml. Ik zou iemand erbij aanraden maar als je op je zij ligt kan je moeilijker stikken in je eigen kots. Verstandig dus. Gezicht naar beneden is nog beter.![:)]()
Is je GHB gestest? Weet je de sterkte?
Zo niet, neem niet meer dan 3 ml. Ik zou iemand erbij aanraden maar als je op je zij ligt kan je moeilijker stikken in je eigen kots. Verstandig dus. Gezicht naar beneden is nog beter.