#1
Daarom is ghb ook zo verslavend, je merkt er mentaal en lichaamlijk bijna geen negatieve dingen van.
caatje zei:Wat een verschrikkelijk lange zin.![]()
gtje zei:sorry ben niet een ghb gebruikr maar misschien wel verstandig om is een boekie aan te vragen over ghb ... ??? dan weet je vrienden wat symptonen zijn van ghb gebruik ...idd niet erg normaal als je met nat washandje, suiker in de smoel krijgt en weet ik het wat nog niet wakker word !!!
wat wel kan gebreuren is dat wanener mensne out gaan dat ze hgun tong in proberen te slikken ( like a sick epellepsie attack ) dan schijnt het te helpen om iemand op zijn zij te leggen zo kan hij/.zij nooit zijn /haar tong in slikken .. want door dat gedoe haal je ook moeilijk adem ...
dit zijn wel gekke dingen man ... en ik zeg altijd lang leve de lol en maakt niet uit wat je gebruikt en doet als je maar niet met je leven speelt !!!
veel succes en ik zou dus ook ff achter wat folders gaan ... bij verslavingszorg hebben ze die ook ( beweer dus niet dat je verslaafd bent ofso ) ...
greetzzz gtje

mmn zei:jip maandag weet ook niet wat dit is![]()
![]()
essiej666 zei:zo te horen heb jij een leuk weekend achter de rug hehe:P![]()
flugellover zei:hoe oud ben je ? 23
hoe lang gebruik je ? GHB? 3 jaar
welke dosering gebruik je ? 2 kleine flugeldopjes, heel kleine doseringen
fijnste ervaring ? Na een zware sportinspanning een klein beetje ghb![]()
slechtste ervaring ? ko gaan in een supermarkt in en in het verkeer .... (domme fouten waaruit ik wel veel geleerd heb
nog iets aan toe te voegen ???
Ghb is gewoon het lekkerste dat er is dat je lichaam niet te hard sloopt
flugellover zei:hoe oud ben je ? 18
hoe lang gebruik je ? 5 maanden
welke dosering gebruik je ? begin met 5 tot 6 ml, dan telkens per 2ml bijnemen
fijnste ervaring ? in de trein met mp3-speler: muziek klinkt enorm lekker + lichaam is in extase
slechtste ervaring ? geen!
nog iets aan toe te voegen ???
GHB is erg tof + ik merk er weinig slechte effecten (geestelijk en mentaal) van.
Flugeltje zei:Daarom is ghb ook zo verslavend, je merkt er mentaal en lichaamlijk bijna geen negatieve dingen van.
flugellover zei:hoe oud ben je ? 20
hoe lang gebruik je ? ghb al wel een tijdje eerste x was ik 15 jaar en dan paar maanden nog eens dan nog eens ik gebruik niet dagelijks...ik geef men lichaam altijd wel beetje voor te herstellen vitamientjes enz....maar op heel die tijd toch zeker al een dikke liter.. liter half op heel men leven....maar waneer ik rust van de ene drug ga ik wel op een andereals ik werk gebruik ik niet dus vakanties en weekends zijn gevaarlijk
welke dosering gebruik je ? cola dopje dan nog 1 na een tijdje...enz...dus denk ik een 5 ml
fijnste ervaring ? seks on ghb rulezzz en het moment van bijna nock gaan mmmm lekker
slechtste ervaring ? mmm 2 jaar geleden op feesje nock gegaan voor dikke 5/6 uur en in men broek gepist hehe ... wist er niets van,en deze zondag zwaar nock gegaan bijna niet ademen bijna geen hartslag enz..niets van gemerkt maar vriendin wel ( dan word het gevaarlijk maar heb mijn lessen wel uit die ervaringen geleerd
nog iets aan toe te voegen ??? ghb is lekker maar niet overdrijven
Flugeltje zei:Knock gaan vind ik absoluut niet fijn. Die vermoeidheid, met moeite nog recht kunnen blijven staan, geen fatsoenlijke gesprekken meer kunnen voeren, vechten tegen de slaap....
Als je op 5 jaar 1.5l ghb gebruikt heb je het volgens mij nog goed in de hand
gtje zei:danm 1,5 l op 5 jaar ??? dat ken ik neit geloven ... dat is per week 5,7 ml ( oftewel misschien 2 doseringen ) ... kun je dat echt ??? terwijl je ghb zelf ziet als iets heerlijk godelijks ...
mensen sie dit gebruiken om mij heen gebruiken echt gruwelijk veel soms een kwart liter met zijn 2en in 1 week tijd .... maar ja eigenlijk zie ik dat met alle drugs om me heen het word of neit gebruikt of gruwelijk veel![]()
greetzzz gtje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."