#1
Heb ooit iemand gezien die knock lag en zijn hart pompte tegen 30 slagen / minuut.
Atropa zei:Meer dan 10 ml GHB en ik garandeer je dat je hart echt nog met grote moeite z'n slagen kan maken. De ademhaling zal moeten vechten voor wat die waard is.
Vanaf 20 ml is het toch echt over en sluiten.
cyberkieken zei:SWIM heeft een sporthart en dat sloeg op die moment +- 58 slagen per minuut,anders heeft hij ook dit ritme.
Dat is wat SWIN en anderen hebben gecontroleerd ,echte feiten geen fictie,maar dat doet er niet toe,SWIM wil gewoon waarschuwen voor dit spul .
cyberkieken zei:Achterlijke overkill doseringen ?
SWIM bedoelde 12 ml op een ganse nacht (+- 12 uur) en dat met doseringen van 3ml tegelijk,niet allemaal ineens natuurlijk !!
SWIM is gestopt met combineren en neemt enkel nog XTC .

We zouden je misschien serieus nemen als je niet afkwam met die achterlijke SWIM bs...cyberkieken zei:AAh laat maar zitten stelletje apen![]()
cyberkieken zei:AAh laat maar zitten stelletje apen![]()
cyberkieken zei:Achterlijke overkill doseringen ?
SWIM bedoelde 12 ml op een ganse nacht (+- 12 uur) en dat met doseringen van 3ml tegelijk,niet allemaal ineens natuurlijk !!
SWIM is gestopt met combineren en neemt enkel nog XTC .
Flugeltje zei:cyberkieken zei:AAh laat maar zitten stelletje apen![]()
Heb je heel die tekst voor niets getypt...
cyberkieken zei:Achterlijke overkill doseringen ?
SWIM bedoelde 12 ml op een ganse nacht (+- 12 uur) en dat met doseringen van 3ml tegelijk,niet allemaal ineens natuurlijk !!
SWIM is gestopt met combineren en neemt enkel nog XTC .
Als je 12ml ghb gebruikt zal het je lever niet kapot maken. Xtc maakt die lever kapot en die combi heeft er niets mee te maken, aap
Ga toch eerst eens na wat xtc en ghb doet met je lichaam voor je hier de wijsneus komt uithangen
Angramar Temenos zei:Ik ga zowiezo geen shit gebruiken waar ik een overdose bij kan krijgen, nee dankje..
cyberkieken zei:Achterlijke overkill doseringen ?
SWIM bedoelde 12 ml op een ganse nacht (+- 12 uur) en dat met doseringen van 3ml tegelijk,niet allemaal ineens natuurlijk !!
SWIM is gestopt met combineren en neemt enkel nog XTC .
J0rrit zei:KUt ik werd vanmorgen wakker na weer een avondje ghb ( donderdag avond, vrijdag avond, zaterdag hele dag, zondag hele dag ) en voelde me echt beroerd, had in me ghb slaap me hele bed ondergezweet, overal spierpijn, buikpijn en het leek echt alosf me hart een tijdje normaal klopte en dan weer tijdje heel versnelt, heb dit soort bijwerkingen nog nooit gehad na of tijdens ghb-gebruik.
Moet ik me zorgen maken over de GHB of is dit de o zo bekende ghb-afkick? ( kan me niet voorstellen na dit gebruik ),
Gr.
gtje zei:flugel met al het respect voor je ... maar je doet of ghb helemaal neit zo erg is ... je moedigt het nog net niet aan en voor ene keerjte 5 ml weg werken is niet erg nee maar er is nog zo weingi onderzoek naar gedaan!!! ik denk niet dat deze drugs zo onschuldig is als het lijkt , maar denk ook dat het niet zo schuldig is als dat er soms beweerd word
ik zou graag jouw bronnen willen lezen waar jij uit afleid dat ghb weinig schade toe brengt aan het lichaam bij wekelijks gebruik .... officiele bronnen want jantje ken zoveel zeggen !!!
nou ben ik doordat ik me zwaar verdiep in cannabizz me bewust dat je nooit bronnen zult treffen zoals het trimbos want volgens die motherf*ckers kun je al dood gaan aan een vitamine c pil ( figuurlijk gesproken )... maar moet duzz wel bronnen zien zoals je vaak vind uit universitieten zoals in wageningen die zijn objectief en belicthen de goeden en de mindere goede kanten van een drugs
ik ben erg benieuwd
greetzzz gtje
gtje zei:flugel met al het respect voor je ... maar je doet of ghb helemaal neit zo erg is ... je moedigt het nog net niet aan en voor ene keerjte 5 ml weg werken is niet erg nee maar er is nog zo weingi onderzoek naar gedaan!!! ik denk niet dat deze drugs zo onschuldig is als het lijkt , maar denk ook dat het niet zo schuldig is als dat er soms beweerd word
ik zou graag jouw bronnen willen lezen waar jij uit afleid dat ghb weinig schade toe brengt aan het lichaam bij wekelijks gebruik .... officiele bronnen want jantje ken zoveel zeggen !!!
nou ben ik doordat ik me zwaar verdiep in cannabizz me bewust dat je nooit bronnen zult treffen zoals het trimbos want volgens die motherf*ckers kun je al dood gaan aan een vitamine c pil ( figuurlijk gesproken )... maar moet duzz wel bronnen zien zoals je vaak vind uit universitieten zoals in wageningen die zijn objectief en belicthen de goeden en de mindere goede kanten van een drugs
ik ben erg benieuwd
greetzzz gtje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."