Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Swim heeft laatst (na een bloedonderzoek) bij de dokter de raad gekregen te stoppen met wat hij aan het doen is,nl GHB en XTC combineren .Swim en zijn vriendin gebruikten enkel in het weekend(één dag en één nacht) GHB en XTC.In totaal ongeveer 3 pilletjes en +- 12 ml GHB per persoon. Volgens de dokter gaat je lever er stuk van ,swim gaat nu homeopatische middelen nemen en hopen dat de plekjes op zijn lever verdwijnen.Ook swim zijn vriendin had dezelfde symptomen ,zij nam evenveel als Swim . Beiden gebruikten deze combi ongeveer een jaar,het zal wel persoon afhankelijk zijn maar het is toch verontrustend dat bij beide personen dezelfde symptomen werden vastgesteld. Beiden klaagden over tijdelijke krampen in de buikstreek en gingen hiervoor naar de dokter. Ook werd hun verteld dat hun tandvlees erg teruggetrokken door het gebruik van de GHB ! Een ander verhaaltje dat waar gebeurd is.... SWIN heeft per ongeluk op een feestje uit een flesje gedronken waar zuivere GHB in was,niemand weet hoeveel SWIN binnen had...20 ml of meer.Direkt geprobeerd om over te geven maar dit lukte niet,2 liter melk gedronken en wat fruitsap om alles toch wat te verdunnen en te ontgiften voor zover het mogelijk was. Het gevolg was dat SWIN out ging na eenhalf uur en dat voor de eerst 7 volgende uren hij niet meer wakker te krijgen was! Pols en ademhaling waren echter wel normaal.Bij het ontwaken was SWIN eerst erg moe en had een zwaar hoofd,daarna was hij twee dagen erg moe/lusteloos en had last van bewegingsstoornissen. Nu twee weken later is alles terug normaal maar de zin in sex is nog steeds ver te zoeken,en ook heeft hij last van plotselinge moeheid die een halfuurtje of wat aanhoud en na effe te rusten toch weer weggaat. Een gouden raad :zet nooit GHB ergens in een 'Sprite' flesje ergens waar iedereen er bij kan,het leek of er gewoon een flesje spuitwater op het aanrecht stond(tijdens een privefeestje) en zo heeft SWIN dus dat spul binnegenomen. Erg stom maar da's altijd met zulke ongevallen. SWIN vraagt zich af hoelang de nawerkingen nog gaan duren van dit voorval,niemand schijnt hier een deftig antwoord op te hebben ,gewoon om dat blijbaar niemand zo'n dosis uberhaupt zou overleven laat staan tot zich nemen in normale toestand!! SWIN is een occasionele gebruiker die aan het spul zeker niet verslaafd is en normaal gezien met een dosis van 3,5ml ruim op een goed gevoel uitkomt.Dit wou SWIY toch effe vertellen omdat zulke dingen toch tot nadenken stemmen bij het gebruik van deze zogenaamde 'gezonde' drug !"
"50ml achterover en dat in dronken toestand !! Yeah right,en jij beweerd dat SWIN's uitleg een vaag verhaal is"
"Atropa zei: Meer dan 10 ml GHB en ik garandeer je dat je hart echt nog met grote moeite z'n slagen kan maken. De ademhaling zal moeten vechten voor wat die waard is. Vanaf 20 ml is het toch echt over en sluiten. Klik om te vergroten... SWIM heeft een sporthart en dat sloeg op die moment +- 58 slagen per minuut,anders heeft hij ook dit ritme. Dat is wat SWIN en anderen hebben gecontroleerd ,echte feiten geen fictie,maar dat doet er niet toe,SWIM wil gewoon waarschuwen voor dit spul ."
"Achterlijke overkill doseringen ? SWIM bedoelde 12 ml op een ganse nacht (+- 12 uur) en dat met doseringen van 3ml tegelijk,niet allemaal ineens natuurlijk !! SWIM is gestopt met combineren en neemt enkel nog XTC ."
"AAh laat maar zitten stelletje apen"