Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB lichaamlijke bijwerkingen op termijn

GHB lichaamlijke bijwerkingen op termijn

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#1
kheb 210 ml op 2 dagen gedaan dus het kan idd :) ben er ok nog :)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb ooit iemand gezien die knock lag en zijn hart pompte tegen 30 slagen / minuut.
c
cyberkiekenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Swim heeft laatst (na een bloedonderzoek) bij de dokter de raad gekregen te stoppen met wat hij aan het doen is,nl GHB en XTC combineren .Swim en zijn vriendin gebruikten enkel in het weekend(één dag en één nacht) GHB en XTC.In totaal ongeveer 3 pilletjes en +- 12 ml GHB per persoon.
Volgens de dokter gaat je lever er stuk van ,swim gaat nu homeopatische middelen nemen en hopen dat de plekjes op zijn lever verdwijnen.Ook swim zijn vriendin had dezelfde symptomen ,zij nam evenveel als Swim .
Beiden gebruikten deze combi ongeveer een jaar,het zal wel persoon afhankelijk zijn maar het is toch verontrustend dat bij beide personen dezelfde symptomen werden vastgesteld.
Beiden klaagden over tijdelijke krampen in de buikstreek en gingen hiervoor naar de dokter.
Ook werd hun verteld dat hun tandvlees erg teruggetrokken door het gebruik van de GHB !
Een ander verhaaltje dat waar gebeurd is....
SWIN heeft per ongeluk op een feestje uit een flesje gedronken waar zuivere GHB in was,niemand weet hoeveel SWIN binnen had...20 ml of meer.Direkt geprobeerd om over te geven maar dit lukte niet,2 liter melk gedronken en wat fruitsap om alles toch wat te verdunnen en te ontgiften voor zover het mogelijk was. Het gevolg was dat SWIN out ging na eenhalf uur en dat voor de eerst 7 volgende uren hij niet meer wakker te krijgen was!
Pols en ademhaling waren echter wel normaal.Bij het ontwaken was SWIN eerst erg moe en had een zwaar hoofd,daarna was hij twee dagen erg moe/lusteloos en had last van bewegingsstoornissen. Nu twee weken later is alles terug normaal maar de zin in sex is nog steeds ver te zoeken,en ook heeft hij last van plotselinge moeheid die een halfuurtje of wat aanhoud en na effe te rusten toch weer weggaat.
Een gouden raad :zet nooit GHB ergens in een 'Sprite' flesje ergens waar iedereen er bij kan,het leek of er gewoon een flesje spuitwater op het aanrecht stond(tijdens een privefeestje) en zo heeft SWIN dus dat spul binnegenomen. Erg stom maar da's altijd met zulke ongevallen.
SWIN vraagt zich af hoelang de nawerkingen nog gaan duren van dit voorval,niemand schijnt hier een deftig antwoord op te hebben ,gewoon om dat blijbaar niemand zo'n dosis uberhaupt zou overleven laat staan tot zich nemen in normale toestand!!
SWIN is een occasionele gebruiker die aan het spul zeker niet verslaafd is en normaal gezien met een dosis van 3,5ml ruim op een goed gevoel uitkomt.Dit wou SWIY toch effe vertellen omdat zulke dingen toch tot nadenken stemmen bij het gebruik van deze zogenaamde 'gezonde' drug !
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb eens iemand in dornken toestand 50 ml zien achter over kappen, hij leeft ook nog altijd.

Er zijn veel verhaaltjes rond ghb.

En als je zo zwaar out gaat van ghb is je pols en ademhaling niet meer normaal, alles is gedempt.
Swim gaat na 1.5 uur out, terwijl het na 1 uur al piekt.

Ik vind je verhaal maar vaag, maar wat wil je er nu mee zeggen ?
c
cyberkiekenLid
01-01-2024, 00:00
#5
50ml achterover en dat in dronken toestand !!

Yeah right,en jij beweerd dat SWIN's uitleg een vaag verhaal is :tearsofjoy:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is trouwens SWIM en je bent nog altijd vrij om te geloven wat je wil
c
cyberkiekenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Atropa zei:
Meer dan 10 ml GHB en ik garandeer je dat je hart echt nog met grote moeite z'n slagen kan maken. De ademhaling zal moeten vechten voor wat die waard is.

Vanaf 20 ml is het toch echt over en sluiten.
Klik om te vergroten...

SWIM heeft een sporthart en dat sloeg op die moment +- 58 slagen per minuut,anders heeft hij ook dit ritme.
Dat is wat SWIN en anderen hebben gecontroleerd ,echte feiten geen fictie,maar dat doet er niet toe,SWIM wil gewoon waarschuwen voor dit spul .
P
P10TRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kijk uit met de combinatie GHB/XTC en homeopathische middelen ! Zeker St. Janskruid en Valeriaan zijn een sleche combi als je ook GHB gebruikt.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#9
cyberkieken zei:
SWIM heeft een sporthart en dat sloeg op die moment +- 58 slagen per minuut,anders heeft hij ook dit ritme.
Dat is wat SWIN en anderen hebben gecontroleerd ,echte feiten geen fictie,maar dat doet er niet toe,SWIM wil gewoon waarschuwen voor dit spul .
Klik om te vergroten...

Het spul heeft hij geen ervaring mee. Dat gebruik je namelijk niet in achterlijke overkill doseringen.

Xtc is overigens veel toxischer voor de lever. En elke week Xtc is gewoon vragen om cardiovasculaire problemen en ook neureologisch. Bovendien zijn Xtc en Ghb op een aantal vlakken tegenpolen en versluieren ze elkaar effecten waardoor er opgestapeld wordt en je systeem uiteindelijk zich een slag in de rondte werkt om alles af te breken.

Als je het dan toch zo graag wilt doen; 200 miligram MDMA + 5.5 ml GHB of 1.75 ml GBL hoogstends eens in de 3 maanden.
c
cyberkiekenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Achterlijke overkill doseringen ?
SWIM bedoelde 12 ml op een ganse nacht (+- 12 uur) en dat met doseringen van 3ml tegelijk,niet allemaal ineens natuurlijk !!
SWIM is gestopt met combineren en neemt enkel nog XTC .
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
cyberkieken zei:
Achterlijke overkill doseringen ?
SWIM bedoelde 12 ml op een ganse nacht (+- 12 uur) en dat met doseringen van 3ml tegelijk,niet allemaal ineens natuurlijk !!
SWIM is gestopt met combineren en neemt enkel nog XTC .
Klik om te vergroten...

Onzin. Voor deze GHB had ik 50 % ( geteste ) pure GHB en gebruikte daarvan zon 5 buisjes van ongeveer 5 ml op een avond van 10 tot 4.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
100 ml op 24u kan
c
cyberkiekenLid
01-01-2024, 00:00
#13
AAh laat maar zitten stelletje apen :wave:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#14
cyberkieken zei:
AAh laat maar zitten stelletje apen :wave:
Klik om te vergroten...
We zouden je misschien serieus nemen als je niet afkwam met die achterlijke SWIM bs...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
cyberkieken zei:
AAh laat maar zitten stelletje apen :wave:
Klik om te vergroten...



Heb je heel die tekst voor niets getypt...



cyberkieken zei:
Achterlijke overkill doseringen ?
SWIM bedoelde 12 ml op een ganse nacht (+- 12 uur) en dat met doseringen van 3ml tegelijk,niet allemaal ineens natuurlijk !!
SWIM is gestopt met combineren en neemt enkel nog XTC .
Klik om te vergroten...

Als je 12ml ghb gebruikt zal het je lever niet kapot maken. Xtc maakt die lever kapot en die combi heeft er niets mee te maken, aap

Ga toch eerst eens na wat xtc en ghb doet met je lichaam voor je hier de wijsneus komt uithangen
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flugeltje zei:
cyberkieken zei:
AAh laat maar zitten stelletje apen :wave:
Klik om te vergroten...



Heb je heel die tekst voor niets getypt...



cyberkieken zei:
Achterlijke overkill doseringen ?
SWIM bedoelde 12 ml op een ganse nacht (+- 12 uur) en dat met doseringen van 3ml tegelijk,niet allemaal ineens natuurlijk !!
SWIM is gestopt met combineren en neemt enkel nog XTC .
Klik om te vergroten...

Als je 12ml ghb gebruikt zal het je lever niet kapot maken. Xtc maakt die lever kapot en die combi heeft er niets mee te maken, aap

Ga toch eerst eens na wat xtc en ghb doet met je lichaam voor je hier de wijsneus komt uithangen
Klik om te vergroten...

You'r damn right, ghb is een lichaamseigenstof waardoor de afbraak ervan dus niet schadelijk is omdat je lichaam daarop ingesteld is! ( met uitzondering van extreem hoge doseringen dan misschien )
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga zowiezo geen shit gebruiken waar ik een overdose bij kan krijgen, nee dankje..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Ik ga zowiezo geen shit gebruiken waar ik een overdose bij kan krijgen, nee dankje..
Klik om te vergroten...

Dat kan bij alles.

Ghb heeft onterecht zo'n slechte reputatie. Wanneer je verstandig gebruikt, goed doseert is er helemaal niets aan de hand.
Het bewijs is er wanneer men gaat zien naar het aantal doden door overdosis van ghb
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#19
cyberkieken zei:
Achterlijke overkill doseringen ?
SWIM bedoelde 12 ml op een ganse nacht (+- 12 uur) en dat met doseringen van 3ml tegelijk,niet allemaal ineens natuurlijk !!
SWIM is gestopt met combineren en neemt enkel nog XTC .
Klik om te vergroten...

Okay. Dat is heel wat anders. Waar ik op doelde was dat drinken uit dat flesje waar hij een zware overkill dosering kreeg.

SWIM wil gewoon waarschuwen voor dit spul.

Een fles GHB zet je opvallend herkenbaar in een afgesloten kast ofzo. Dan trek je de gewenste dosis met een spuitje op en spuit je het in een glas. Vervolgens giet je er ot de rand van het glas frisdrank bij en drink je het weg.

Wat is daar moelijk aan? Eerst een glas frisdrank en dan op gevoel er klakkeloos wat bijgieten of nog erger direct uit de suppliers/gemeenschappelijke fles drinken hoort eigenlijk afgestraft te worden met een permanente diskwalificatie voor het leven. G is voor jullie behoorlijk solidair geweest gelukkig.

In een club heb je vooraf eenheden afgemeten thuis, ballonetje opensnijden en hats in je drinken. Kan niets gebeuren. Je moet er alleen even moeite voor doen.
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#20
heb van donderdag tot zondag samen met vriend half liter er doorgedaan buiten 1 flugeltje daar wacht ik nog wel even mee want ben nog aan het wakker worden gistere was het zo ver ...eerst deed ik cola dopje bij beetje cola... uurtje later nog eentje... en dan de genadeslag nog 1 dus ik denk bijna gans flugel heb er ook nog wat naastgekapt want was dopje boven glas hehe dit in een uurtje of 3 gistere ben ik met moeite thuis gekomen... je kent het wel wankel en winkel naar men bed :)gegaan mijn vriendin vond het al raar normaal word ik direct wakker ff en trug ff weg... ik weet nog wat er allemaal gebeurt...maar hier weet ik niets meer van .....maar ze zei dat ik aan het stuipen was, kreeg me niet wakker heeft water in men gezicht gedaan enz... beetje suiker naar mij binnegekapt..en ze zei dat ze men hart bijna niet meer voelde kloppen en was naar adem aant snakken weet je ben nog aant herstellen dat was me wel een zwaar nockje men ogen nog ingevalle enz :tongueout: maar was de afgelopen dagen wel paar x ff nock geweest maar dan was alles normaal :tongueout: beter nu ff rustig aan doen zeker :)beetje herstellen voel me zombie en stijf hehe :tongueout: maar bij deze bewijs je dat je niet zo snel dood bent :tongueout: maar ben wel jonge van 1 m 78 en weeg over de 100 kg dus :confused: mss bij deze dosering was iemand anders wel kapot e :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."