Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kijk uit met de combinatie GHB/XTC en homeopathische middelen ! Zeker St. Janskruid en Valeriaan zijn een sleche combi als je ook GHB gebruikt."
"Normaal gesproken maak in mijn GHB met gedestilleerd water. Bij gebrek daaraan heb ik iets anders gebruikt: gedemineraliseerd en gedeïoniseerd water (accuwater van de Shell). Op zich leek alles goed (Ph, geur, kleur) maar na het nemen van een eerste dosis werd ik duizelig, hartkloppingen, etc. Kan dat komen omdat ik het verkeerde water heb gebruikt? Wie kan iets zinnigs zeggen over het verschil in chemische reactie tussen gedestilleerd, gedemineraliseerd en gedeïoniseerd water?"
"Hai Normaal gesproken maak in mijn GHB met gedestilleerd water. Bij gebrek daaraan heb ik iets anders gebruikt: gedemineraliseerd en gedeïoniseerd water. Op zich leek alles goed (Ph, geur, kleur) maar na het nemen van een eerste dosis werd ik duizelig, hartkloppingen, etc. Kan dat komen omdat ik het verkeerde water heb gebruikt? Wie kan iets zinnigs zeggen over het verschil in chemische reactie tussen gedestilleerd, gedemineraliseerd en gedeïoniseerd water?"