#1
Hey mensen.
Gister heb ik me kapot zorgen gemaakt. We waren aan het chillen bij een vriend, waar iedereen hard zuipt en blowt. Iedereen was nogal naar de klote. Ik had ook een halve gram cocaine gehaald, waarvan ik een vriend ook nog 2 lijntjes ofzo heb gegeven.
Diezelfde vriend kocht die avond voor 10 euro van iemand GHB. Hij zou het doorverkopen. Maar hij 'wou toch eerst testen wat voor shit die verkoopt', dus nam hij iets van 3/8 van de GHB. Het zat in een AA flesje. Na een uur ofzo voelde hij nog niks (van de GHB, hijzelf was wel stomdronken/stoned), toen nam hij de rest ook nog in 1x. Achteraf bleek dit niet slim te zijn. Hij gaf na een tijd aan dat ie het steeds harder begon te voelen, en z'n ogen zagen er echt fucking eng uit. Na een tijd zat ie levenloos voor zich uit te staren en zei niks meer, sliep. We kregen geen beweging in hem, elke x als we lang schudde werd ie heel ff wakker, zei: DONDER OP en viel weer in slaap.
Hij zat er zo levenloos bij..we waren echt bang en wouden nog bijna 't ziekenhuis bellen. We probeerde hem te laten drinken, maar elke x als we hem bleven schudden (dat ie een beetje wakker was), weigerde die hoe dan ook te drinken en viel in slaap. Later begon die te kotsen. Uiteindelijk na een paar uur het helemaal zat te zijn bleven we hem schudden en probeerde hem uit te leggen dat ie echt wakker moest blijven en moest drinken. Dit heeft verder veel moeite gekost maar toen die eenmaal wakker was legde we hem 't een beetje uit wat er gebeurd was, hij dronk toen eindelijk wat en heeft daarna nog erg veel gekotst.
Was dit gewoon die slaap'klap' die je van GHB krijgt, of werd 'ie mss nooit meer wakker als wij 't niet hadden gedaan? Hij had echt een erge combinatie van veel drank en wiet, een beetje coke, en eerste x (volgens mij dus wel veel) GHB.
Gister heb ik me kapot zorgen gemaakt. We waren aan het chillen bij een vriend, waar iedereen hard zuipt en blowt. Iedereen was nogal naar de klote. Ik had ook een halve gram cocaine gehaald, waarvan ik een vriend ook nog 2 lijntjes ofzo heb gegeven.
Diezelfde vriend kocht die avond voor 10 euro van iemand GHB. Hij zou het doorverkopen. Maar hij 'wou toch eerst testen wat voor shit die verkoopt', dus nam hij iets van 3/8 van de GHB. Het zat in een AA flesje. Na een uur ofzo voelde hij nog niks (van de GHB, hijzelf was wel stomdronken/stoned), toen nam hij de rest ook nog in 1x. Achteraf bleek dit niet slim te zijn. Hij gaf na een tijd aan dat ie het steeds harder begon te voelen, en z'n ogen zagen er echt fucking eng uit. Na een tijd zat ie levenloos voor zich uit te staren en zei niks meer, sliep. We kregen geen beweging in hem, elke x als we lang schudde werd ie heel ff wakker, zei: DONDER OP en viel weer in slaap.
Hij zat er zo levenloos bij..we waren echt bang en wouden nog bijna 't ziekenhuis bellen. We probeerde hem te laten drinken, maar elke x als we hem bleven schudden (dat ie een beetje wakker was), weigerde die hoe dan ook te drinken en viel in slaap. Later begon die te kotsen. Uiteindelijk na een paar uur het helemaal zat te zijn bleven we hem schudden en probeerde hem uit te leggen dat ie echt wakker moest blijven en moest drinken. Dit heeft verder veel moeite gekost maar toen die eenmaal wakker was legde we hem 't een beetje uit wat er gebeurd was, hij dronk toen eindelijk wat en heeft daarna nog erg veel gekotst.
Was dit gewoon die slaap'klap' die je van GHB krijgt, of werd 'ie mss nooit meer wakker als wij 't niet hadden gedaan? Hij had echt een erge combinatie van veel drank en wiet, een beetje coke, en eerste x (volgens mij dus wel veel) GHB.
