Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis, of de normale slaapkick?

Overdosis, of de normale slaapkick?

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#1
citrobacter zei:
Atropa zei:
Gast, ik vroeg me af waar de zin bleef dat hij overleden was. 3/8 van een AA flesje? :openmouth:

Hij is echt door het oog v/d naald gegaan zo te horen, een hartinfarct was logischer geweest.
Klik om te vergroten...

nooit gehoord van verdunning?? der kan zoveel water bij de originele hoeveeleheid ghb zijn toegevoegd als men wil.

IN de productie van ghb onstaat er een samenstelling van 50% ghb en 50% H2O , dus meestal ga je niet sterker tegenkomen (tenzij de producent de ghb heeft opgeconcetreerd door verdampen) meestal echter zul je ghb in een lagere concentratie tegenkomen;..
Klik om te vergroten...

@atropa
hij zegt net nog dat het geen heel flesje was het zat gewoon in een aa fles.
kan evegoed gewoon 1 flugelflesje geweest zijn.
het was dus 3/8 ste van wat erin zat
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#2
lol zal wel niet zo veel geweest zijn als ik 1 cola dopje neem na half uurtje nog 1 dag lig ik neer en adem ik amper en hart ga heeeeel sloom dus :confused: ma nu heb ik meer nodig als toen dat was het beging nu kan ik toch wel 20/40 ml drinken in uurtje of 6 maar ook omdat het dezelfde is e maat heeft altijd 100 l 200 l en da moet eerst op dus :) heb vaak de zelfde voor lange tijd dus daar word je gewoon aan :) ma wa ik wel heb is dat men hart overslaat als ik 10 uur niks neem dan begingt da en pak ik dopje en ben er dan weer van af :) lange zin e :wink:
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je lichaam vraagt om ghb Flugellover, ik zou maar oppassen
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#4
K.nurft zei:
Je lichaam vraagt om ghb Flugellover, ik zou maar oppassen
Klik om te vergroten...

bij deze is da gebeurd ik heb nog half liter staan heb nu 1 flugeltje bij me staan en pak nu allen flugeldopjes dus dat is 2.5 ml ?? denk ik dus en daar ga ik mee afbouwen maar heb het niet nodig als ik ga slape hoor slaap goed zonder heb ook al tijd gehad dat ik niet kon slapen zonder maar dat is niet meer... na dit flugeltje ga ik eens proberen week of 2 te stoppen zien wa da geeft ma als men hart zo raar doe wa moet ik dan doen ?, ik pak namelijk normaal ook bloeddruk verlagers ma niet als ik gebruik dus mka kzou ni weten morgen niets meer pakke en zien wa het geeft heb nog genoeg staan dus :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."