#1
Ja goed zo, de ene verslaving vervangen door de volgende.
En terecht.lunatic zei:Wat doet iedereen hier toch moeilijk!
En terecht.lunatic zei:Wat doet iedereen hier toch moeilijk!
ExceptionalInsight zei:Ja goed zo, de ene verslaving vervangen door de volgende.
En terecht.lunatic zei:Wat doet iedereen hier toch moeilijk!
Moraalridder mn reet, gezond verstand noemen we dat. Mevrouw laat zelf al blijken dat ze een verslavingsgevoelig karakter heeft en dan ga jij haar de easy way out aanraden door middel van het volgende roesmiddel. Een bezoekje bij de plastisch chirurg is een beter idee want het enige dat zij nodig heeft is de ballen om te stoppen.lunatic zei:Beste moraalridder, die alcohol raak je niet zomaar verslaafd aan. Dat heeft wel meer tijd nodig. Ik red het wel met een kratje tegen de afkick verschijnselen.
GHB is erg hardnekkig, maar als je weet hoe het moet is eraf komen geen probleem!
Tuurlijk! Je hebt helemaal gelijk! Geloof je dat echt zelf wat je hier nu schrijft? Jij denkt dat je gewoon goed functioneert, dat is hem nou net het probleem. Je bent gewoon de hele dag verdoofd en omdat je dat de hele dag bent, besef je het niet meer, het voelt als normaal.lunatic zei:Wat doet iedereen hier toch moeilijk! Een ghb-verslaafde kan je niet vergelijken met een alcoholist! Mensen kunnen gewoon goed functioneren met ghb.

CHIASME zei:haal wat pep?
dan ben je iig scherp als je de luier moet verschonen.
Atropa zei:Bij een GHB verslaving zonder betrokkenheid van andere middelen, is verwaarlozing van het leven en de gezondheidaspecten die daar bij horen NIET aan de orde! Het gaat je niet om de craving indien je eenmaal verslaafd bent, maar je gebruikt om in een levendig vaarwater te blijven. Aanvankelijk begin je vaak vanwege de socialiteit en begaandheid met anderen, de rust en omdat het (echt bijna) geen na effecten heeft.
Je blijft je heel bewust van hoe belangrijk het maatschappelijke allemaal is, contact met vrienden-familie en hun welzijn (GHB blijft heel sterk empatisch!), zorgzaamheid en je verantwoordelijkheden.
Je psyche en lichaam wordt niet uit z'n lood geslagen door het doorgebruiken zelf, het maakt je eerder nadenkend met openheid. Maar het is de schaamte en de zucht van het altijd om de zoveel uur iets moeten nemen om niet fysiek en geestelijk vast te lopen.
Elke keer dat je een GHB dosis neemt om je withdrawals te dempen, voel je ook de vitaliteit van het leven en de bereidheid om daarvoor te blijven vechten. Je blijft gewoon je dagelijkse routine draaien. Je wordt wel wat bedwelmd, maar niet zozeer lui en apathisch zoals met wiet, alcohol, cocaine of opiaten. Je houd prikkelingen om wat van het leven te maken want ondanks je als een draad aan de fles zit, blijft deze je ook de bright side of life showen. Je blijft eerlijk met jezelf, je wilt gewoon als GHB verslaafde serieus worden genomen en niet in het rijtje worden geplaats van elke drugsverslaafde.
dit verschilt natuurlijk heel erg per persoon hethesuger zei:en gewoon afbouwen en dan stoppen niks moeilijks aan is mij ook gelukt
fatsoen1 zei:jij hebt inderdaad een probleem. Als je een speedverslaving inlevert voor een ghb verslaving heb je klaarblijkelijk behoefte altijd in een roes te verkeren. Daar is niet eenvoudig vanaf te komen tenzij je jezelf heel lang kut wilt voelen
gewoonikke zei:CHIASME zei:haal wat pep?
dan ben je iig scherp als je de luier moet verschonen.
mijn reaktie is hier op:
ben altijd scherp en allert!
weet altijd wat te doen en hoe te reageren!
en speed pak ik zelden!
vanwegen mijn verleden met speed!
ben daar echt vreselijk verslaaft aan geweest na het jaren lang intenzief en veel te veel gebruikt te hebben!
dag in en dag uit!
ben daar ook alleen zonder eenige hulp van afgekickt!
gebruikte speed zo'n 3 a 4 jaar waarvan 2 jaar vloeibaar 10 tot 15 gram op een dag!
dus weet ook wel wat afkicken in houd!
en heb dat in iedergeveal al wel onder controlen!
kan dat zonder probleem af en toe doen!
had tot mijn verdriet niet voorzien wat GHB voor een verslavende en moeilijke afkick heeft!
als ik dat van te vooren had voorzien had ik het nooit zo ver laten komen!
want afkicken van de GHB is een hel!
met speed ook wel maar anders!
had dan ook na 2 of 2 en een half jaar geen drugs meer gebruikt te hebben
nog steeds de gevolgen psygise en ligaamelijk gevolgen van de speed!
ben dan ook echt bang!
voor alles!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."