Djo zei:
ExceptionalInsight zei:
atbboy zei:
En ik kan het ook in een 0,5l flesje droppen? Of is het beter van niet.
En als ik het doen om de hoeveel tijd moet ik dan een paar slokken nemen?
Waarom zou je dat doen?
Jeetje, waarom zo'n antwoord. Goed voorbeeld als moderator met zo'n belachelijk antwoord.
Als deze gast toch wat normaals vraagt. Als inwoner in het land van de vrije meningsuiting uit ik mijn mening hier toch, dat ik het tot op de dag van vandaag raar vind, dat jij als moderator geworden bent. Je reacties!!!! Ook al voel je je nog zoveel slimmer dan de rest, probeer toch een normaal antwoord te geven. Of is eigenlijk de vraag te moeilijk voor je om een fatsoenlijk antwoord te geven, dat je het maar met zulke antwoorden doet!!!
iemand loopt hier cranky op dit forum
denk dat de TS bedoelde of het een verschil uitmaakte of hij dat rechtstreeks inneemt of dat hij het in een 0.5l cola flesje giet en dan de cola gewoon opdrinkt
de mod begreep de vraag denk ik niet zo goed (en jij blijkbaar trouwens ook niet) en stelt een redelijke vraag omdat het inderdaad belachelijk zou zijn om GHB over te gieten van een flugel flesje naar een (lege) 0.5l fles
vrij zielig om te gaan zeggen dat jij "verantwoordelijk" bent enkel en alleen omdat je kinderen hebt en er 24u bereikbaar voor bent, moest dat niet het geval zijn ben je de benaming "ouder" zelfs niet waardig
ONFOCKINGTOPIC (in de veronderstelling dat ik de vraag wel goed begrepen heb):
maakt niet uit of je die ghb puur en rechtstreeks uit je flugel flesje wil drinken of dat je het vermengt met cola of dergelijke, gaat wel vrij zout smaken puur dus als je er dan toch een slokje puur van wil nemen maak dat je iets hebt om mee door te spoelen
15 is idd te jong, wacht er gewoon mee en als je het dan toch per se wil doen volg de raad van elfquest op, neem niet meer dan 2ml