#1
atbboy zei:Hallo, ik ga vannavond de 1x GHB gebruiken.
- Ik heb vanmorgen rond 10 uur 2 sleutel punten pep gesnoven, kan ik vannavond gewoon GHB nemen?
- Hoeveel moet ik nemen?, ik ben 15 jaar 1.74m en 55 kilo.
- Als ik bijv. 1 buisje krijg of 1 flugel flesje en ik gooi alles in een 0,5l flesje van cola ofzo en ik neem een slok of 2 moet ik dan bang zijn dat ik teveel binnen krijg?
- Om de hoeveel tijd mag ik een slok uit dat cola flesje nemen dan?

iemand loopt hier cranky op dit forumDjo zei:ExceptionalInsight zei:Waarom zou je dat doen?atbboy zei:En ik kan het ook in een 0,5l flesje droppen? Of is het beter van niet.
En als ik het doen om de hoeveel tijd moet ik dan een paar slokken nemen?
Jeetje, waarom zo'n antwoord. Goed voorbeeld als moderator met zo'n belachelijk antwoord.
Als deze gast toch wat normaals vraagt. Als inwoner in het land van de vrije meningsuiting uit ik mijn mening hier toch, dat ik het tot op de dag van vandaag raar vind, dat jij als moderator geworden bent. Je reacties!!!! Ook al voel je je nog zoveel slimmer dan de rest, probeer toch een normaal antwoord te geven. Of is eigenlijk de vraag te moeilijk voor je om een fatsoenlijk antwoord te geven, dat je het maar met zulke antwoorden doet!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."