Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVannavond 1x GHB

Vannavond 1x GHB

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flugeltje zei:
@ts: je bent 15... wacht met drugs
Klik om te vergroten...
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#2
atbboy zei:
Hallo, ik ga vannavond de 1x GHB gebruiken.
- Ik heb vanmorgen rond 10 uur 2 sleutel punten pep gesnoven, kan ik vannavond gewoon GHB nemen?
- Hoeveel moet ik nemen?, ik ben 15 jaar 1.74m en 55 kilo.
- Als ik bijv. 1 buisje krijg of 1 flugel flesje en ik gooi alles in een 0,5l flesje van cola ofzo en ik neem een slok of 2 moet ik dan bang zijn dat ik teveel binnen krijg?
- Om de hoeveel tijd mag ik een slok uit dat cola flesje nemen dan?
Klik om te vergroten...

Neem nooit meer dan 2 ml de eerste keer! Haal een spuitje bij je apotheek. Als je overdoseert ga je zo nok. 3 ml kan ook nog wel, maar is misschien op het randje. Je weet niet hoeveel er in een flesje zit als je niet afmeet, of hoe sterk het is, dus spuitje halen en een uur later pas weer bijpakken als je weinig voelt en dan niet meteen weer 2/3 ml, maar 1 ml.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
iemand die 15 is zich kapot snuift daarover opschept en aan de GHB gaat ....

Ban mij maar !! Dit is het advies van Dr Dex:

ATB get a life find a fucking job and stop killing yourself on the GHB kiddo.

:wave:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Djo zei:
ExceptionalInsight zei:
atbboy zei:
En ik kan het ook in een 0,5l flesje droppen? Of is het beter van niet.
En als ik het doen om de hoeveel tijd moet ik dan een paar slokken nemen?
Klik om te vergroten...
Waarom zou je dat doen?
Klik om te vergroten...

Jeetje, waarom zo'n antwoord. Goed voorbeeld als moderator met zo'n belachelijk antwoord.
Als deze gast toch wat normaals vraagt. Als inwoner in het land van de vrije meningsuiting uit ik mijn mening hier toch, dat ik het tot op de dag van vandaag raar vind, dat jij als moderator geworden bent. Je reacties!!!! Ook al voel je je nog zoveel slimmer dan de rest, probeer toch een normaal antwoord te geven. Of is eigenlijk de vraag te moeilijk voor je om een fatsoenlijk antwoord te geven, dat je het maar met zulke antwoorden doet!!!
Klik om te vergroten...
iemand loopt hier cranky op dit forum

denk dat de TS bedoelde of het een verschil uitmaakte of hij dat rechtstreeks inneemt of dat hij het in een 0.5l cola flesje giet en dan de cola gewoon opdrinkt
de mod begreep de vraag denk ik niet zo goed (en jij blijkbaar trouwens ook niet) en stelt een redelijke vraag omdat het inderdaad belachelijk zou zijn om GHB over te gieten van een flugel flesje naar een (lege) 0.5l fles

vrij zielig om te gaan zeggen dat jij "verantwoordelijk" bent enkel en alleen omdat je kinderen hebt en er 24u bereikbaar voor bent, moest dat niet het geval zijn ben je de benaming "ouder" zelfs niet waardig

ONFOCKINGTOPIC (in de veronderstelling dat ik de vraag wel goed begrepen heb):
maakt niet uit of je die ghb puur en rechtstreeks uit je flugel flesje wil drinken of dat je het vermengt met cola of dergelijke, gaat wel vrij zout smaken puur dus als je er dan toch een slokje puur van wil nemen maak dat je iets hebt om mee door te spoelen

15 is idd te jong, wacht er gewoon mee en als je het dan toch per se wil doen volg de raad van elfquest op, neem niet meer dan 2ml

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."