Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVannavond 1x GHB

Vannavond 1x GHB

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Djo zei:
[...]
Klik om te vergroten...
Ga huilen joh. Ik heb 'm advies gegeven, als hij het dan toch eigenwijs op zijn manier wil doen, dan moet hij dat vooral doen. Ik stel 'm trouwens gewoon een vraag en jij ontploft. De overgang komt vroeg tegenwoordig? Het lijkt mij onhandig zoals hij het wil doen en vraag daarom waarom hij dat zou willen.

Buiten dat is jouw advies precies hetzelfde als dat van mij.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Djo zei:
[...]
Klik om te vergroten...
Ga huilen joh. Ik heb 'm advies gegeven, als hij het dan toch eigenwijs op zijn manier wil doen, dan moet hij dat vooral doen. Ik stel 'm trouwens gewoon een vraag en jij ontploft. De overgang komt vroeg tegenwoordig? Het lijkt mij onhandig zoals hij het wil doen en vraag daarom waarom hij dat zou willen.

Buiten dat is jouw advies precies hetzelfde als dat van mij.
Klik om te vergroten...

Geef mij een zakdoek! Dat wordt advies genoemd, zo'n zin!
Ik heb idd kwaaie zin en dat bevorderd jouw antwoorden niet. En ik ben gewoon recht door zee of het nou zint of niet zint, dat boeit mij niks. En om dan met zo'n professionele zin te openen als ga huilen man, dat helpt ook flink mee aan mijn mening over jou!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Djo zei:
Geef mij een zakdoek! Dat wordt advies genoemd, zo'n zin!
Ik heb idd kwaaie zin en dat bevorderd jouw antwoorden niet. En ik ben gewoon recht door zee of het nou zint of niet zint, dat boeit mij niks. En om dan met zo'n professionele zin te openen als ga huilen man, dat helpt ook flink mee aan mijn mening over jou!
Klik om te vergroten...
Ik open kinderachtig als reactie op jouw para gelul. Jij bent het die een kinderachtige discussie uitlokt omdat je een post van mij verkeerd interpreteert. Kinderachtige discussie zul je krijgen dan.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
I like where this thread is going. :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Andrew zei:
I like where this thread is going. :)
Klik om te vergroten...
Ik ook.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
Djo zei:
ExceptionalInsight zei:
Djo zei:
[...]
Klik om te vergroten...
Ga huilen joh. Ik heb 'm advies gegeven, als hij het dan toch eigenwijs op zijn manier wil doen, dan moet hij dat vooral doen. Ik stel 'm trouwens gewoon een vraag en jij ontploft. De overgang komt vroeg tegenwoordig? Het lijkt mij onhandig zoals hij het wil doen en vraag daarom waarom hij dat zou willen.

Buiten dat is jouw advies precies hetzelfde als dat van mij.
Klik om te vergroten...

Geef mij een zakdoek! Dat wordt advies genoemd, zo'n zin!
Ik heb idd kwaaie zin en dat bevorderd jouw antwoorden niet. En ik ben gewoon recht door zee of het nou zint of niet zint, dat boeit mij niks. En om dan met zo'n professionele zin te openen als ga huilen man, dat helpt ook flink mee aan mijn mening over jou!
Klik om te vergroten...
Also,

I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Djo zei:
ExceptionalInsight zei:
atbboy zei:
En ik kan het ook in een 0,5l flesje droppen? Of is het beter van niet.
En als ik het doen om de hoeveel tijd moet ik dan een paar slokken nemen?
Klik om te vergroten...
Waarom zou je dat doen?
Klik om te vergroten...

Jeetje, waarom zo'n antwoord. Goed voorbeeld als moderator met zo'n belachelijk antwoord.
Klik om te vergroten...

Ummm dit is toch een normaal antwoord?
Het lijkt me nou niet echt handig om alles in een halve liter fles te gooien.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
@ExceptionalInsight: je kan Djo toch gewoon bannen ?

@ts: je bent 15... wacht met drugs
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flugeltje zei:
@ts: je bent 15... wacht met drugs
Klik om te vergroten...
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#10
atbboy zei:
Hallo, ik ga vannavond de 1x GHB gebruiken.
- Ik heb vanmorgen rond 10 uur 2 sleutel punten pep gesnoven, kan ik vannavond gewoon GHB nemen?
- Hoeveel moet ik nemen?, ik ben 15 jaar 1.74m en 55 kilo.
- Als ik bijv. 1 buisje krijg of 1 flugel flesje en ik gooi alles in een 0,5l flesje van cola ofzo en ik neem een slok of 2 moet ik dan bang zijn dat ik teveel binnen krijg?
- Om de hoeveel tijd mag ik een slok uit dat cola flesje nemen dan?
Klik om te vergroten...

Neem nooit meer dan 2 ml de eerste keer! Haal een spuitje bij je apotheek. Als je overdoseert ga je zo nok. 3 ml kan ook nog wel, maar is misschien op het randje. Je weet niet hoeveel er in een flesje zit als je niet afmeet, of hoe sterk het is, dus spuitje halen en een uur later pas weer bijpakken als je weinig voelt en dan niet meteen weer 2/3 ml, maar 1 ml.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
iemand die 15 is zich kapot snuift daarover opschept en aan de GHB gaat ....

Ban mij maar !! Dit is het advies van Dr Dex:

ATB get a life find a fucking job and stop killing yourself on the GHB kiddo.

:wave:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Djo zei:
ExceptionalInsight zei:
atbboy zei:
En ik kan het ook in een 0,5l flesje droppen? Of is het beter van niet.
En als ik het doen om de hoeveel tijd moet ik dan een paar slokken nemen?
Klik om te vergroten...
Waarom zou je dat doen?
Klik om te vergroten...

Jeetje, waarom zo'n antwoord. Goed voorbeeld als moderator met zo'n belachelijk antwoord.
Als deze gast toch wat normaals vraagt. Als inwoner in het land van de vrije meningsuiting uit ik mijn mening hier toch, dat ik het tot op de dag van vandaag raar vind, dat jij als moderator geworden bent. Je reacties!!!! Ook al voel je je nog zoveel slimmer dan de rest, probeer toch een normaal antwoord te geven. Of is eigenlijk de vraag te moeilijk voor je om een fatsoenlijk antwoord te geven, dat je het maar met zulke antwoorden doet!!!
Klik om te vergroten...
iemand loopt hier cranky op dit forum

denk dat de TS bedoelde of het een verschil uitmaakte of hij dat rechtstreeks inneemt of dat hij het in een 0.5l cola flesje giet en dan de cola gewoon opdrinkt
de mod begreep de vraag denk ik niet zo goed (en jij blijkbaar trouwens ook niet) en stelt een redelijke vraag omdat het inderdaad belachelijk zou zijn om GHB over te gieten van een flugel flesje naar een (lege) 0.5l fles

vrij zielig om te gaan zeggen dat jij "verantwoordelijk" bent enkel en alleen omdat je kinderen hebt en er 24u bereikbaar voor bent, moest dat niet het geval zijn ben je de benaming "ouder" zelfs niet waardig

ONFOCKINGTOPIC (in de veronderstelling dat ik de vraag wel goed begrepen heb):
maakt niet uit of je die ghb puur en rechtstreeks uit je flugel flesje wil drinken of dat je het vermengt met cola of dergelijke, gaat wel vrij zout smaken puur dus als je er dan toch een slokje puur van wil nemen maak dat je iets hebt om mee door te spoelen

15 is idd te jong, wacht er gewoon mee en als je het dan toch per se wil doen volg de raad van elfquest op, neem niet meer dan 2ml
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je een flugelflesje krijg is dat 20ml, verdeel dat in 4 gelijke delen en neem 1 deel of iets minder om mee te beginnen. Krijg je het in zo'n buisje, dan is het waarschijnlijk 5ml en kun je daar ook de helft tot een hele van nemen. Het hangt natuurlijk van de kwaliteit af, maar als die oke is dan moet dit wel genoeg zijn.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo, ik ga vannavond de 1x GHB gebruiken.
- Ik heb vanmorgen rond 10 uur 2 sleutel punten pep gesnoven, kan ik vannavond gewoon GHB nemen?
- Hoeveel moet ik nemen?, ik ben 15 jaar 1.74m en 55 kilo.
- Als ik bijv. 1 buisje krijg of 1 flugel flesje en ik gooi alles in een 0,5l flesje van cola ofzo en ik neem een slok of 2 moet ik dan bang zijn dat ik teveel binnen krijg?
- Om de hoeveel tijd mag ik een slok uit dat cola flesje nemen dan?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Als je een flugelflesje krijg is dat 20ml, verdeel dat in 4 gelijke delen en neem 1 deel of iets minder om mee te beginnen. Krijg je het in zo'n buisje, dan is het waarschijnlijk 5ml en kun je daar ook de helft tot een hele van nemen. Het hangt natuurlijk van de kwaliteit af, maar als die oke is dan moet dit wel genoeg zijn.
Klik om te vergroten...

En ik kan het ook in een 0,5l flesje droppen? Of is het beter van niet.
En als ik het doen om de hoeveel tijd moet ik dan een paar slokken nemen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
atbboy zei:
En ik kan het ook in een 0,5l flesje droppen? Of is het beter van niet.
En als ik het doen om de hoeveel tijd moet ik dan een paar slokken nemen?
Klik om te vergroten...
Waarom zou je dat doen?
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
atbboy zei:
En ik kan het ook in een 0,5l flesje droppen? Of is het beter van niet.
En als ik het doen om de hoeveel tijd moet ik dan een paar slokken nemen?
Klik om te vergroten...
Waarom zou je dat doen?
Klik om te vergroten...

Jeetje, waarom zo'n antwoord. Goed voorbeeld als moderator met zo'n belachelijk antwoord.
Als deze gast toch wat normaals vraagt. Als inwoner in het land van de vrije meningsuiting uit ik mijn mening hier toch, dat ik het tot op de dag van vandaag raar vind, dat jij als moderator geworden bent. Je reacties!!!! Ook al voel je je nog zoveel slimmer dan de rest, probeer toch een normaal antwoord te geven. Of is eigenlijk de vraag te moeilijk voor je om een fatsoenlijk antwoord te geven, dat je het maar met zulke antwoorden doet!!!

In een halve liter fles droppen kan altijd. Makkelijker blijft toch het flesje waar je een dosis in kan doen. Inschatten blijft toch vaak een gok. Of je moet erin doorgewinterd zijn. Als je jezelf niet steeds wilt belasten doordat je jezelf steeds af moet vragen om de hoeveel tijd je bij moet nemen, zou ik het gewoon gemakkelijk houden. Je slokken per hoeveelheid inschatten is niet echt handig. Kijk ik zie mensen om het uur bijnemen, anderen om de 2 uur. Als je neemt wil je een lekker gevoel en niet jezelf steeds af hoeven vragen wanneer je bij moet nemen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
Djo zei:
ExceptionalInsight zei:
atbboy zei:
En ik kan het ook in een 0,5l flesje droppen? Of is het beter van niet.
En als ik het doen om de hoeveel tijd moet ik dan een paar slokken nemen?
Klik om te vergroten...
Waarom zou je dat doen?
Klik om te vergroten...

Jeetje, waarom zo'n antwoord. Goed voorbeeld als moderator met zo'n belachelijk antwoord.
Als deze gast toch wat normaals vraagt. Als inwoner in het land van de vrije meningsuiting uit ik mijn mening hier toch, dat ik het tot op de dag van vandaag raar vind, dat jij als moderator geworden bent. Je reacties!!!! Ook al voel je je nog zoveel slimmer dan de rest, probeer toch een normaal antwoord te geven. Of is eigenlijk de vraag te moeilijk voor je om een fatsoenlijk antwoord te geven, dat je het maar met zulke antwoorden doet!!!

In een halve liter fles droppen kan altijd. Makkelijker blijft toch het flesje waar je een dosis in kan doen. Inschatten blijft toch vaak een gok. Of je moet erin doorgewinterd zijn. Als je jezelf niet steeds wilt belasten doordat je jezelf steeds af moet vragen om de hoeveel tijd je bij moet nemen, zou ik het gewoon gemakkelijk houden. Je slokken per hoeveelheid inschatten is niet echt handig. Kijk ik zie mensen om het uur bijnemen, anderen om de 2 uur. Als je neemt wil je een lekker gevoel en niet jezelf steeds af hoeven vragen wanneer je bij moet nemen.
Klik om te vergroten...
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Djo zei:
Geef mij een zakdoek! Dat wordt advies genoemd, zo'n zin!
Ik heb idd kwaaie zin en dat bevorderd jouw antwoorden niet. En ik ben gewoon recht door zee of het nou zint of niet zint, dat boeit mij niks. En om dan met zo'n professionele zin te openen als ga huilen man, dat helpt ook flink mee aan mijn mening over jou!
Klik om te vergroten...
Ik open kinderachtig als reactie op jouw para gelul. Jij bent het die een kinderachtige discussie uitlokt omdat je een post van mij verkeerd interpreteert. Kinderachtige discussie zul je krijgen dan.
Klik om te vergroten...

Ik ben allesbehalve kinderachtig. Dat jij je dat zo inbeeld. En para zeker niet, want ik zit niet aan de zooi net als jij waarschijnlijk! Ik heb op het moment nog de verantwoording voor twee nakomelingen en die verantwoording neem ik. Dus niks kinderachtig en niks para. 24 uur per dag oproepbaar voor hun, dus para, waar haal je het vandaan?
En sorry hoor, maar we wijken af van het topic. Dus dan geef ik als de para kinderachtige labiele gek maar het goede voorbeeld. Over en sluiten!

@ Topicopener, hoop dat je het goed hebt weten te doseren. Ik heb het uit nieuwsgierigheid geprobeerd, maar het is mijn ding echt niet. Daarom wees voorzichtig en ik zou je echt aanraden om een klein flesje op jou hoeveelheid te vullen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Djo zei:
En sorry hoor, maar we wijken af van het topic.
Klik om te vergroten...
Haha, hoe kwam dat toch hè?

Djo zei:
Dus dan geef ik als de para kinderachtige labiele gek maar het goede voorbeeld. Over en sluiten!

@ Topicopener, hoop dat je het goed hebt weten te doseren. Ik heb het uit nieuwsgierigheid geprobeerd, maar het is mijn ding echt niet. Daarom wees voorzichtig en ik zou je echt aanraden om een klein flesje op jou hoeveelheid te vullen.
Klik om te vergroten...
Wat een goed voorbeeld zeg! Voorzichtig doseren! Dat had hij vast zelf nog niet bedacht. En dat zei ik in mn eerste post ook niet gelukkig :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."