#1
Dag mensen!
Voor ik dit post, wil ik eerst ff zeggen dat ik geen ervaring met ghb heb whatsoever..
Ik, man, was samen met een vriend op een supervet goa feestje! Zelf opzich wel behoorlijk knetter, maar niet problematisch. Ik zat met die vriend in de loungebar, toen er iemand aan kwam, die ik eerder die avond had leren kennen. Het was een jongen, iets ouder dan dat wij zijn. Hij zag er verder erg goed en gezond uit. Ik zag aan hem dat hij niet/weinig op had of gebruikt had. Ik praatte wat met hem over onbenulligheden, en ging toen dus naar die bar toe.
Daar kwam hij naar ons toe, en bood ons een drankje aan. Leuk, dachten wij.
Hij ging naar de bar, bestelde twee biertjes, kwam terug en gaf ze aan ons.
Vervolgens liep hij zonder veel te zeggen weg; dat vond ik enigszins vreemd, maar dacht er niet bij na. Mijn vriend echter, die vond het wel erg vreemd. Toen wij tegelijkertijd een slok van ons bier namen, viel het ons op dat het niet lekker was. Het was eerder bitter, chemischer dan normaal. Op zo'n avond kan ik wel van een lekker biertje genieten, maar het was nu gewoon niet lekker. Mijn vriend was oplettender dan ik, maar ik proefte het dus ook. We namen misschien vier slokjes, meer niet. Dus duidelijk te weinig om iets van het eventuele spul te merken.
Nu vraag ik mij af, hoe waarschijnlijk of onwaarschijnlijk het is, dat hij GHB in ons biertje heeft gegooid? Hij moet het bij de bar gedaan hebben, hij was maar heel even weg.
Verder zie ik ook niet in, wat voor lol hij eraan zou kunnen beleven. Het zou zeker opgevallen zijn als wij twee out waren gegaan daar, dat hij niet de kans zou hebben om ons of een van ons naar zijn huis mee te nemen.
herkent iemand zo'n soort situatie misschien?
IS het waarschijnlijk dat er wat in ons drankje zat?
groet!
Voor ik dit post, wil ik eerst ff zeggen dat ik geen ervaring met ghb heb whatsoever..
Ik, man, was samen met een vriend op een supervet goa feestje! Zelf opzich wel behoorlijk knetter, maar niet problematisch. Ik zat met die vriend in de loungebar, toen er iemand aan kwam, die ik eerder die avond had leren kennen. Het was een jongen, iets ouder dan dat wij zijn. Hij zag er verder erg goed en gezond uit. Ik zag aan hem dat hij niet/weinig op had of gebruikt had. Ik praatte wat met hem over onbenulligheden, en ging toen dus naar die bar toe.
Daar kwam hij naar ons toe, en bood ons een drankje aan. Leuk, dachten wij.
Hij ging naar de bar, bestelde twee biertjes, kwam terug en gaf ze aan ons.
Vervolgens liep hij zonder veel te zeggen weg; dat vond ik enigszins vreemd, maar dacht er niet bij na. Mijn vriend echter, die vond het wel erg vreemd. Toen wij tegelijkertijd een slok van ons bier namen, viel het ons op dat het niet lekker was. Het was eerder bitter, chemischer dan normaal. Op zo'n avond kan ik wel van een lekker biertje genieten, maar het was nu gewoon niet lekker. Mijn vriend was oplettender dan ik, maar ik proefte het dus ook. We namen misschien vier slokjes, meer niet. Dus duidelijk te weinig om iets van het eventuele spul te merken.
Nu vraag ik mij af, hoe waarschijnlijk of onwaarschijnlijk het is, dat hij GHB in ons biertje heeft gegooid? Hij moet het bij de bar gedaan hebben, hij was maar heel even weg.
Verder zie ik ook niet in, wat voor lol hij eraan zou kunnen beleven. Het zou zeker opgevallen zijn als wij twee out waren gegaan daar, dat hij niet de kans zou hebben om ons of een van ons naar zijn huis mee te nemen.
herkent iemand zo'n soort situatie misschien?
IS het waarschijnlijk dat er wat in ons drankje zat?
groet!

