#1
Ik giet gewoon de dop van het flesje vol en drink die leeg. Als ik zin heb in meer doe ik anderhalve dop maar nooit meer :P
Nou ik heb GHB waarvan je toch echt wel wat voelt hoor bij 2,5ml.SperSIZEboon zei:kweenie hoelang je bent en wat je weegt maar 2,5ml is niet heel veel
Irezz zei:Ofwel niets ofwel in slaap vallen? Waarom lagen ik en m'n vriend dan nog klaarwakker, bovenop elkaar, 3/4de verlamd, kruipend (om toch maar niet te kotsen, hetgeen m'n vriendje dan wel deed uiteindelijk) naar de badkamer op ellebogen en buik als we moesten plassen? O.o;; ok, we hadden wel véél op, maar in slaap vallen van GHB lijkt mij persoonlijk vrij lastig door het kinda misselijk/dronken gevoel.. Relatief lichte overdosis probably?
Drientje zei:Nou ik heb GHB waarvan je toch echt wel wat voelt hoor bij 2,5ml.SperSIZEboon zei:kweenie hoelang je bent en wat je weegt maar 2,5ml is niet heel veel
Ph is 7,6.J0rrit zei:Drientje zei:Nou ik heb GHB waarvan je toch echt wel wat voelt hoor bij 2,5ml.SperSIZEboon zei:kweenie hoelang je bent en wat je weegt maar 2,5ml is niet heel veel
Klinkt meer als slechte ghb, met nog resten gbl erin dus. Meet de ph maar is, ik zou bijna zweren dat die dan zon 6 is ofzo,
greets
J0rrit zei:Drientje zei:Nou ik heb GHB waarvan je toch echt wel wat voelt hoor bij 2,5ml.SperSIZEboon zei:kweenie hoelang je bent en wat je weegt maar 2,5ml is niet heel veel
Klinkt meer als slechte ghb, met nog resten gbl erin dus. Meet de ph maar is, ik zou bijna zweren dat die dan zon 6 is ofzo,
greets
Irezz zei:Ofwel niets ofwel in slaap vallen? Waarom lagen ik en m'n vriend dan nog klaarwakker, bovenop elkaar, 3/4de verlamd, kruipend (om toch maar niet te kotsen, hetgeen m'n vriendje dan wel deed uiteindelijk) naar de badkamer op ellebogen en buik als we moesten plassen? O.o;; ok, we hadden wel véél op, maar in slaap vallen van GHB lijkt mij persoonlijk vrij lastig door het kinda misselijk/dronken gevoel.. Relatief lichte overdosis probably?
Dreuge zei:Ik giet gewoon de dop van het flesje vol en drink die leeg. Als ik zin heb in meer doe ik anderhalve dop maar nooit meer :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."