Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer GHB

Eerste keer GHB

16 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik giet gewoon de dop van het flesje vol en drink die leeg. Als ik zin heb in meer doe ik anderhalve dop maar nooit meer :P
E
EduLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik heb even het forum een beetje bekenen en de sticky's gelezen. En ben van plan voor de eerste keer GHB te gebruiken. Nu heb ik 200 ml GHB gekocht, deze GHB is een beetje stroperig en als ik alles goed heb begrepen betekend dat hoe stroperiger de vloeistof hoe sterker de GHB. Ik heb vernomen dat het aan te raden is zon 2,5-3ml te gebruiken de eerste keer. Maar mijn GHB is dus stroperig, is 2,5-3ml dan ook een goeie dosering? of kan 3ml dan al te veel zijn?
Misschien heb ik het ook wel helemaal fout en is alle GHB stroperig maar ik wou dus even weten wat een verstandige dosering is als het een sterke GHB is. Ik wil natuurlijk wel wat voelen dus te weinig is ook niet goed. Ik weeg trouwens zon 80 KG, misschien bepaald dat ook de dosering?

Alvast bedankt!
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet hoeveel ml je het beste per kilo lichaamsgewicht kan doen maar met GHB is het sowieso een kwestie van "leren" wat de beste dosering is.
Als je te weinig hebt gehad voelt het niet echt bijzonder en als je net iets teveel hebt gehad val je in slaap. Daar tussenin moet je ergens zien te komen en dat lukt alleen door te proberen.
Ik zou gewoon met weinig beginnen (2.5ml ofzo) en dat opbouwen met steeds 0.5ml.

Persoonlijk vind ik er niet veel aan maar daar zijn de meningen sterk over verdeeld.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
kweenie hoelang je bent en wat je weegt maar 2,5ml is niet heel veel
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
kweenie hoelang je bent en wat je weegt maar 2,5ml is niet heel veel
Klik om te vergroten...
Nou ik heb GHB waarvan je toch echt wel wat voelt hoor bij 2,5ml.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ofwel niets ofwel in slaap vallen? Waarom lagen ik en m'n vriend dan nog klaarwakker, bovenop elkaar, 3/4de verlamd, kruipend (om toch maar niet te kotsen, hetgeen m'n vriendje dan wel deed uiteindelijk) naar de badkamer op ellebogen en buik als we moesten plassen? O.o;; ok, we hadden wel véél op, maar in slaap vallen van GHB lijkt mij persoonlijk vrij lastig door het kinda misselijk/dronken gevoel.. Relatief lichte overdosis probably?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Irezz zei:
Ofwel niets ofwel in slaap vallen? Waarom lagen ik en m'n vriend dan nog klaarwakker, bovenop elkaar, 3/4de verlamd, kruipend (om toch maar niet te kotsen, hetgeen m'n vriendje dan wel deed uiteindelijk) naar de badkamer op ellebogen en buik als we moesten plassen? O.o;; ok, we hadden wel véél op, maar in slaap vallen van GHB lijkt mij persoonlijk vrij lastig door het kinda misselijk/dronken gevoel.. Relatief lichte overdosis probably?
Klik om te vergroten...

Je zou maar in slaap gevallen zijn en in je eigen kots gestikt zijn, kloote
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
SperSIZEboon zei:
kweenie hoelang je bent en wat je weegt maar 2,5ml is niet heel veel
Klik om te vergroten...
Nou ik heb GHB waarvan je toch echt wel wat voelt hoor bij 2,5ml.
Klik om te vergroten...

Klinkt meer als slechte ghb, met nog resten gbl erin dus. Meet de ph maar is, ik zou bijna zweren dat die dan zon 6 is ofzo,

greets
k
keerLid
01-01-2024, 00:00
#9
good ,thank you
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
J0rrit zei:
Drientje zei:
SperSIZEboon zei:
kweenie hoelang je bent en wat je weegt maar 2,5ml is niet heel veel
Klik om te vergroten...
Nou ik heb GHB waarvan je toch echt wel wat voelt hoor bij 2,5ml.
Klik om te vergroten...

Klinkt meer als slechte ghb, met nog resten gbl erin dus. Meet de ph maar is, ik zou bijna zweren dat die dan zon 6 is ofzo,

greets
Klik om te vergroten...
Ph is 7,6.
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#11
J0rrit zei:
Drientje zei:
SperSIZEboon zei:
kweenie hoelang je bent en wat je weegt maar 2,5ml is niet heel veel
Klik om te vergroten...
Nou ik heb GHB waarvan je toch echt wel wat voelt hoor bij 2,5ml.
Klik om te vergroten...

Klinkt meer als slechte ghb, met nog resten gbl erin dus. Meet de ph maar is, ik zou bijna zweren dat die dan zon 6 is ofzo,

greets
Klik om te vergroten...

Niet opgeloste gbl breekt zich zelf af binnen niet afzienbare tijd, daar zie je niks van terug.

Maar voor sommige thuis knutselaars is het id erg moeilijk om de juiste ph te krijgen.
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#12
Irezz zei:
Ofwel niets ofwel in slaap vallen? Waarom lagen ik en m'n vriend dan nog klaarwakker, bovenop elkaar, 3/4de verlamd, kruipend (om toch maar niet te kotsen, hetgeen m'n vriendje dan wel deed uiteindelijk) naar de badkamer op ellebogen en buik als we moesten plassen? O.o;; ok, we hadden wel véél op, maar in slaap vallen van GHB lijkt mij persoonlijk vrij lastig door het kinda misselijk/dronken gevoel.. Relatief lichte overdosis probably?
Klik om te vergroten...

Mijn eerste keer had ik ook een overdosis; na tien minuten voelde ik me heel dronken en lacherig, toen ging alles draaien en werd ik misselijk en daarna viel ik als een blok in slaap. Denk dat het in mijn geval ook lag aan het feit dat ik al best veel alcohol op had van te voren; kán goed gaan, kán fout gaan. Te veel alcohol + te veel GHB = sowieso slecht in ieder geval.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dreuge zei:
Ik giet gewoon de dop van het flesje vol en drink die leeg. Als ik zin heb in meer doe ik anderhalve dop maar nooit meer :P
Klik om te vergroten...

dopje van een standaard cola fles bv?


heb jaren gezworen dat ik geen ghb ga gebruiken omdat dit de middelen zijn die ik mischien net iets te lekker ga vinden maar ik ga het toch maar echt proberen.
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#14
omdat bij ghb/gbl doseren zo belangrijk is zweer ikzelf bij een potje/buisje :)

zoals deze hier!

http://www.wapwinkel.nl/lege-buisjes/le ... p-5ml.html

ik vind het niks om te gaan kloten met een spuitje enzo dus gebruik ik dit... een dopje van een colafles heb ik al een paar keer bij gehad dat ik teveel had genomen dusja..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb een 50 ml Nivea flesje, de dop is helemaal vol 6 ml. Dus ik neem meestal zon bijna volle, 5 ml. Perfect dus, want daar gaat de g ook in namelijk,, makkelijk dus,

greets
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op Lowlands eindelijk GHB (ná xtc waarvan de space vrijwel geheel weg was en met pep erbij) gebruikt met positief effect. Voorgaande keren voelde ik er amper wat van (steeds pas gebruikt ná andere drugs) en één keer ging ik out (gelukkig gewoon thuis). Maar sinds Lowlands ben ik best fan geworden van dit licht dronken, enigszins uit balans zijnde gevoel. Ik ga het niet vaak gebruiken maar aangezien ik wel een beetje klaar ben met de x en coke, is g (samen met pep) zeker een optie voor toekomstige feestjes!
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zaterdagavond t/m zondagmiddag aan de G gezeten en ik moet zeggen dat het me veel minder bevalt zonder pep erbij, bovendien lijkt het effect wel minder tot geheel afwezig na verloop van tijd. Misschien kwam dat gewoon doordat ik op een gegeven moment al best in de war en moe was (en sowieso al een combi aan drugs op had).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."