#1
Incidentieel nu .... vroeger regelmatig met me ex ![:wink:]()
Miss Kittin zei:Nooit...
Paar keer mee geexperimenteerd, maar werd er steeds behoorlijk misselijk van en heb er maar 1x echt plezier op gehad. Verder vind ik het maar linke zooi. De effecten wegen voor mij niet op, tegenover de risico's en dus laat ik het voortaan maar lekker links liggen.
pascal828 zei:Chill spul, en leuk om tussendoor op de avond, net als lachgas.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."