Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak nemen jullie GHB/GBL ?

Hoe vaak nemen jullie GHB/GBL ?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Incidentieel nu .... vroeger regelmatig met me ex :wink:
k
ketisheavenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vroeger dagelijks, nu 1 keer per week ofzo, ik kan echt niet meer tegen de smaak. Ik zoek manieren om het echt heerlijk te laten smaken. Komt nog wel hoop ik.

Want het effect is heerlijk.
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

ik vroeg me af,

hoe vaak nemen jullie GHB/GBL en voor welke activiteit?

grtjs
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Regelmatig. Alleen GHB, GBL doe ik niet.
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vorig jaar ben ik er vies verslaafd aan geraakt tralalalaaaa....leuk....afbouwen was minder leuk.

Intussen neem ik het alleen als ik ergends heen moet waar ik geen zin in heb en soms een wiekendje niksen, pffff.....wel helemaal naar de keuken lopen en terug.

GBL vind ik een beetje waanhopig om in mijn keel te mikken, slik ook geen terpentine en spul.

Hoe vaak neem jij dan en waarom ?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nooit...

Paar keer mee geexperimenteerd, maar werd er steeds behoorlijk misselijk van en heb er maar 1x echt plezier op gehad. Verder vind ik het maar linke zooi. De effecten wegen voor mij niet op, tegenover de risico's en dus laat ik het voortaan maar lekker links liggen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel af en toe een klein beetje GHB.
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#8
GHB Voor na en tijdens MDMA gebruik :hearteyes: , verder af en toe, paar keer per maand mss.
Gewoon lekker chillen thuis, muziekje maken :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Totnutoe viermaal.

Dopje nuchter
Half dopje met een aantal biertjes en jointjes op een dag bij men broer thuis
een keer per ongeluk van een flesje gedronken :tearsofjoy:
Een half dopje na gebruik van amfetamines.

Vind het niet zo boeiend.
T
TheOmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Miss Kittin zei:
Nooit...

Paar keer mee geexperimenteerd, maar werd er steeds behoorlijk misselijk van en heb er maar 1x echt plezier op gehad. Verder vind ik het maar linke zooi. De effecten wegen voor mij niet op, tegenover de risico's en dus laat ik het voortaan maar lekker links liggen.
Klik om te vergroten...

Je spreekt je zelf al tegen in de 1e 2 regels.

Eerst zeg je NOOIT en dan een paar keer .....
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
pascal828 zei:
Chill spul, en leuk om tussendoor op de avond, net als lachgas.
Klik om te vergroten...

Die twee lijken dus echt niet op elkaar. :P


OT: Waarschijnlijk ga ik het nu weer wat vaker gebruiken, heb de juiste dosis gevonden en vond het zeer aangenaam. :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Met enige regelmaat sinds een paar weken. :grin:
Chill spul, en leuk om tussendoor op de avond, net als lachgas.

Mijn vaste dosis blijft 4ml. Gewoon uit een buisje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."