#1
Gebruik sinds iets meer als een half jaar recreactief GHB max 1 x per week 1 avond, meerdere doseringen op 1 avond om te stappen.
Wat me laatste tijd heel erg opvalt is dat de effecten echt aan het veranderen zijn, ondanks dat in theorie gewenning of afkick verschijnselen miniem zouden moet zijn ervaar ik toch onderstaande dingen.
*Totaal niet meer kunnen slapen, eerst lag ik 1 of 2 uur wakker en viel in slaap nu sla ik gewoon een hele nacht over. Heb last van angst en koudzweet in de nachten.
*Pupillen worden groot en ogen staan en wijd open tijdens gebruik, de eerste maanden zag niemand of je iets "op" had nu vragen steeds meer mensen of je iets gebruikt hebt.
*Effect lijkt iets minder plezierig te worden, het werkt zeker nog wel maar niet meer of de fijne en super heldere manier als eerst. Eerst nam het totaal al me angsten weg en was het als alcohol terwijl je wist wat je deed. Nu ben je wel los en voel je je beter maar de totale rem lijkt eraf te zijn. Hoger doseren doet niks en resulteert in duizeligeid.
*steeds vaker de neiging bij te pakken, terwijl ik altijd precies op de klok doseer en met een spuitje exact een soort schema aanhoud wat altijd prima leek te werken.
Zijn er nog meer mensen die dit ervaren ondanks dat ze niet dagelijks of heel regelmatig gebruiken ? Zit er aan te denken even 2 maanden niks te doen en dan hopelijk de "magie" van ghb weer terug te vinden heb beetje het gevoel dat me receptoren niet meer zo "pakken" als eerst.
Wat me laatste tijd heel erg opvalt is dat de effecten echt aan het veranderen zijn, ondanks dat in theorie gewenning of afkick verschijnselen miniem zouden moet zijn ervaar ik toch onderstaande dingen.
*Totaal niet meer kunnen slapen, eerst lag ik 1 of 2 uur wakker en viel in slaap nu sla ik gewoon een hele nacht over. Heb last van angst en koudzweet in de nachten.
*Pupillen worden groot en ogen staan en wijd open tijdens gebruik, de eerste maanden zag niemand of je iets "op" had nu vragen steeds meer mensen of je iets gebruikt hebt.
*Effect lijkt iets minder plezierig te worden, het werkt zeker nog wel maar niet meer of de fijne en super heldere manier als eerst. Eerst nam het totaal al me angsten weg en was het als alcohol terwijl je wist wat je deed. Nu ben je wel los en voel je je beter maar de totale rem lijkt eraf te zijn. Hoger doseren doet niks en resulteert in duizeligeid.
*steeds vaker de neiging bij te pakken, terwijl ik altijd precies op de klok doseer en met een spuitje exact een soort schema aanhoud wat altijd prima leek te werken.
Zijn er nog meer mensen die dit ervaren ondanks dat ze niet dagelijks of heel regelmatig gebruiken ? Zit er aan te denken even 2 maanden niks te doen en dan hopelijk de "magie" van ghb weer terug te vinden heb beetje het gevoel dat me receptoren niet meer zo "pakken" als eerst.
