Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klopt, het effect van ghb als het nog goed "pakt"'is zo ongelofelijk goed en fijn dat je eigenlijk altijd zo zou willen voelen. Dat is gelijk ook het gevaar. Dat heb ik bv waneer ik dronken ben totaal niet, ik zou daar niet goed op kunnen werken of denken. Terwijl met ghb op juist alles beter gaat. Al je contacten en problemen los je op met heel heldere en zuivere gedachte en je uit je emoties zonder iets van twijfel. Ik merkte dat waneer ik met me moeder belde voor ik uitging en wat op had, dat ze helemaal gelukkig was om te horen hoe goed het met me ging en precies wist te zeggen wat ze wou horen. Je voelt je de meeste perfecte versie vanjezelf wanneer het nog echt goed werkt. Het bovenstaane gevoel ga je naar mate je het langer gebruikt steeds meer missen en daar blijf je naar opzoek, daardoor word normaal dingen doen of uitgan al snel saai en verlang je steeds sneller weer na de persoon die je bent met een paar ml naar binnnen. Heb zelf op het juiste moment aan de rem getrokken omdat ik merkte dat er dingen veranderde maar kan me goed voorstellen dat hoop mensen beginnen in het weekend dan een keer als ze zenuwachtig zijn voor een date dan een keer als een vriend langskomt etc etc etc. Ik denk dat verslaving zo makkelijk erin sluipt omdat het TE goed werkt en de angsten steeds heftiger zijn als rebound."
"Van het weekend weer keer 1 avond gebruikt na ruim +- 10 weken niet. Ik verwachte het al, omdat ik al op bluelight had gelezen dat wanneer je eenmaal in een bepaalde fase van gebruik heb gezeten de rebound en angsten zeer snel terug komen en je niet weer vanaf 0 kan beginnen. Je lichaam lijkt dus te "onthouden" wat je in het verleden gebruikt heb. Begin me vanaf nu weer beter te voelen maar heb me 2 dagen heel angstig gevoeld en had veel drang om weer te pakken om dat gevoel weg te krijgen. Avond zelf was het effect aan het begin goed en leek weer zoals aan het begin maar toen ik ging bijpakken sloeg weer vrij snel om naar meer speedy effect op me pupillen en dus ook een heftige rebound op me lichaam. ik wil niet weten hoe weten hoe rot en angstig mensen zich voelen die echt dag in dag uit gebruikt hebben en dan stoppen."
"Werk idd met een doseer spuitje, mix het gewoon met wat sinas en drink het vrij makkelijk weg. Gisteren 1,5 ml genomen. Kreeg voor het eerst echt goed merkbaar effect, was merkbaar drukker en beleving van muziek en tv was veel intenser net alsof je biertje of 6 ophebt. Heb 2 uur later 0,75 ml bijgenomen maar dit kwam niet meer echt in de buurt van de eerste dosis, dus moet hier nog beetje mee experimenteren. Lees regelmatig dat de juiste begin dosiering vinden cruciaal is om op het juiste punt te blijven. Kreeg in de avond vrouwelijk bezoek en moet zeggen dat het ik het gevoel had ineens heel snel verliefd te worden ofzo, terwijl dat nu helemaal niet meer is. Vandaag verder nergens last van, heb vannacht nog een multi specifiek met extra mineralen e.d genomen voor de mogelijke uitputting van deze stoffen. Zal volgende keer 1,75 nemen en verslag doen, heb wel het gevoel heel dicht bij de juiste dosis te zitten nu alleen bijdoseren lukt nog niet echt goed."
"Bedankt voor je reactie. Ben inderdaad 30 kilo zwaarder dus daarom zal het wat anders vallen. Wat voor tijd had je tussen je doseringen ?"
"Dan ga ik even een stop inlassen van minimaal 4 weken en kijken of met 1 x per 2 weken het beter gaat. Al lees ik toch op veel forums dat de "kater"" gewoon steeds heftiger wordt dit zou te maken hebben met glutamate opbouw in je lichaam. Merkte gisteren gewoon echt goed dat het niet slapen en vooral het angtig gevoel vrij heftig waren en meer aanwezig als eerder,vandaag voel het al stuk beter. Wel appart, had namelijk atijd het beeld dat je met gebruik van 1 avond per week geen gewenning zou krijgen."
"Dan zal het daar ook mee te maken hebben, gebruik het namelijk nooit thuis (alleen aan het begin om te kijken hoe ik erop reageerde) en alleen als ik op stap ga, dan is het dus altijd ook voor ik ga slapen. Neem vaak me laatste doseringen bv om 3 uur en ga om 5 uur me bed in (slaap dan voor geen meter maar heb nooit genomen om te slapen omdat ik daar altijd van las dat het verslaving stimuleert) Heb tevens veel gelezen dat bijpakken ook funest is voor de werking en gewenning omdat je, je receptoren lange tijd bezet houd en nooit even rust geeft. Zit er nu aan te denken langere tussen me doseringen te laten en dan niet om het 1 of 1,5 uur bij te pakken maar bv om de 3 uur een hogere dosis uiteraard probeerd ik dat eerst op 1 avond thuis voor ik het in "de kroeg" gebruik en teveel neem, wat me tot nu toe nog nooit is overkomen trouwens aangezien ik altijd met spuitjes en tijden werk."
"Heb besloten wat ik nog had weg te gooien en ghb te laten voor wat het is, merkte dat ik er psychologisch toch soms door de week echt "zin" in kreeg en het komt nu toch meer en meer na voren op diverse forums dat de verslaving eraan makkelijk plaats vind, dan dat ze een jaar terug dachten. Nu al weer enkele weken geleden dat ik het gebruikt heb. Het was in mijn ogen een van de meest fijne en vooral makkelijk te gebruiken drugs. Vooral de eerste maanden had ik het gevoel eindelijk te gevonden te hebben wat perfect was en het wegblijven van katers maakte uitgaan zoveel beter. Echter als ik terugdenk veranderde de werking heel langzaam. Zo kan ik me goed voorstellen dat zelf bij sporadisch gebruik er een verslaving insluipt. Hier even een opsomming van de verschillen. Begin periode: +Je bent de persoon die je altijd zou willen zijn, je doet alles vanuit je hart maar zonder de negatieve gevoelens en gedachte erbij , je voelt passie drive en ambitie en hebt overal zin in. Dit is voor mij veruit het meest positieve effect. +Eerste weken had niemand in de gaten dat je iets op had, ogen waren vrij normaal en je zag weinig aan me. Ook andere mensen vroegen nooit of je iets gebruikt had. +Je voelt je zo zelfverzekerd dat vrouwen versieren, of zelf muziek luisteren ineens super intens is en je kan puur opgaan in het moment wederom zonder iets van twijfel. +Je kan je normaal gedragen, je kan gewoon een normaal gesprek voeren gaat geen onzin uitslaan en ben juist extra scherp en alert in je gesprekken. +Ik vind het verhaal van outgaan zwaar overdreven, werkte altijd met een spuitje en het verhaal dat 1 ml het verschil maakt tussen nok en fijn heb ik nooit ervaren, ben in de 10 talen keren gebruik nooit out gegaan merkte vaak als ik net teveel nam dat ik duizelig werd en misselijk. +Volgende dag voel je je top en heb je zin om veel te doen. Veranderingen na enkele maanden 1 avond in de week gebruik -Steeds meer blijven ook je negatieve gedachte aanwezig. Deze zijn niet meer helemaal weg dit werd steeds erger het positieve was er wel maar ook je negatieve emoties bleef je voelen. Je hebt de neiging meer te nemen om dat gevoel terug te krijgen maar dit resulteert in duizeligheid. -Niet kunnen slapen na meerdere doseringen op een avond, lag eerst wel 1 of 2 uurtjes wakker langzaam kon ik na 1 avond gebruik gewoon de hele nacht niet meer slapen. -Koudzweet als je niet bijnam of het uitwerkte. Dit was een van de bijwerkingen die ik het beste merkte, soms ijskoud aanvoelen en toch zweten. -Angstig voelen de dagen na gebruik en heletijd beetje bang zijn. (op dat soort moment spookt gebruiken door je hoofd om dat gevoel weg te krijgen) -Zeer duidelijk zichtbaar dat je wat op hebt, pupillen wijd open en rare blik in je gezicht."
"Even een update van me ervaringen: 1.5 ml goede dosis voor ontspanning, haalt de stress uit je hoofd en je wordt ietsie losser. 2 ml is perfecte dosis, dit voelt alsof je goed aangeschoten bent. Je wordt stuk socialer voelt je zelfverzerkerd en wordt super geil. Contact met vrouwen is zeer intens en je wordt erg scherp in je gesprekken. 2.5 ml je begint echt te "space" je kan je nog wel normaal gedragen maar alles is net iets te heftig beetje verschil tussen goed aangeschoten zijn en en echt dronken worden. 3 ml (2 ml + 1 ml erbij na 30 minuten) vervelende dosis moeite met fatsoenlijk smse, absoluut geen dosering om op stap te gaan of andere dingen te doen. je krijgt zenuwprikkels in je handen e.d Alles hier boven ga ik niet proberen, aangezien ik de 3 ml ervaring totaal niet prettig meer vond, ik heb de 3 ml keer geprobeer om de angst van 2 + 1 ml bijdoseren te ervaren als het keer verkeerd zou vallen. Bijdoseren, ik ben hier veel aan het vogelen geweest aangezien dat me allergrooste angst was van overdosering. Het grootste probleem is dat de effect na 1.5 uur echt snel afnemen, het piekt ongeveer een uur lang voor me gevoel en dan ebt het langzaam af. De werking is wel heel snel na 10 minuten voel je het al. Meerdere malen geprobeert met 1 ml bij te doseren om de 2 uur maar keer op keer gaf het niet het gewenste effect, hoe later het werd hoe minder werking. Uiteindelijk bijdoseren van 1 ml om de 1.5 uur is voor mij perfect en houd het gevoel hele avond vast. Enigste echt groote nadeel is slapen, wanneer het uitgewerkt is ben je uren wakker en totaal niet in slaap te krijgen. Je leest ook heel vaak dat dit de reden is om verslaafd te raken. ik lig gewoon minimaal 3 uur wakker voor ik heel langzaam beetje kan slapen."
"Ik begrijp je punten, heb alleen een keuze gemaakt voor een levanciers waar diverse andere "ervaren""mensen bestellen maar 100 % zekerheid heb je idd nooit. Ga het nu weer even weekje of 2 niet nemen tot er weer een feestje aankomt."
"1. Hoe vaak gebruik je GHB? 1 x per 2 weken (stond niet als optie.) 2. Welke dosis neem je in? d.) 4 ml start om het 1,5 uur 2 ml 3. Wel eens out gegaan? d.) Nooit 4. Wel eens gebruikt in combinatie met andere verdovende middelen? a.) Nee,nooit 5. Het gevoel is het beste te beschrijven als _ Goed aangeschoten echter ben je wel scherp in wat je zegt en wat je doet. Je bent los en ongeremd net als met alcohol alleen je zegt geen dingen waar je volgende dag van denk o shit. Je vind iedereen aardig en voelt je beetje "verliefd" op iedereen. Tevens geen blackouts in je avond wat je met veel drank wel hebt. 6. Denk je dat je afhankelijk bent van GHB?Motiveer! Ik ben er lichamelijk niet afhankelijk van aangezien ik het alleen gebruik met het stappen en nooit meer thuis of op andere locaties. Ik gebruik nooit vaker als 1 x per week. Gebruik het puur sociaal. Psycholigisch is het echter net als bijna alle dingen waarvan je, je beter gaat voelen wel verslavend maar dat is bv afvallen of sporten ook. Grootste "nadeel" aan ghb is het gebrek aan een kater waardoor je de volgende dag niet denkt nee nu ff tijdje niet meer ik denk dat dit ook een van de belangrijkste redenen is omdat mensen verslaafd raken er zijn teveel situaties te bedenken waar je het voor zou kunnen gebruiken zonder stomme dingen te doen. Ik denk hierbij aan solicitaties, dates, familie bezoeken e.d je hebt het zelfvertrouwen van drank zonder het verlies van scherpte (in juiste doseringen) 7. Maak je het zelf of koop je het? c.) Eigen productie"