Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb mijn verhaal weggehaald, aangezien ik nu weet dat er toevallig ook iemand op zit waarvan ik niet wil dat die mijn verhaal leest Maar degene die hem wel gelezen hebben thanx voor al jullie advies en iris ben nog steeds benieuwd naar jou verhaal als je die kwijt wil natuurlijk ... Kan denk ik uit ervaring zeggen dat het soms als een hel kan voelen"
"Bedankt voor jullie lieve reacties het gaat goed met me En wil dit volhouden .... En gaat lukken dat hou ik mezelf voor Zijn er nog meer mensen met mij die dit zo hebben gehad ?? Lijkt net of je na paardagen al beter voelt, op paar kleine bekende dingen na natuurlijk"
"Dat heb ik ook gedaan alles is weg geen druppel meer in huis Stomme vraag misschien maar kan een drankje nu kwaad ?? Of beter niet doen"
"Nee ben niet met mensen die gebruiken nu Vroeg me af of ik nou wel gewoon wijntje kan drinken Ik blijf voorlopig uit de circel van die mensen dat lijkt me verstandiger ..... Maar waar is jou verhaal iris of mag ik dat niet vragen ??"
"opportunity zei: Gebruik sinds iets meer als een half jaar recreactief GHB max 1 x per week 1 avond, meedere doseringen om te stappen. Wat me laatste tijd heel erg opvalt is dat de effecten echt aan het veranderen zijn, ondanks dat in theorie gewenning of afkick verschijnselen miniem zouden moet zijn ervaar ik toch onderstaande dingen. **Pupillen wTotaal niet meer kunnen slapen, eerst lag ik 1 of 2 uur wakker en viel in slaap nu sla ik gewoon een hele nacht over. Heb last van angst en koudzweet in de nachten. orden groot en ogen staan en wijd open tijdens gebruik, de eerste maanden zag niemand of je iets "op" had nu vragen steeds meer mensen of je iets gebruikt hebt. *Effect lijkt iets minder plezierig te worden, het werkt zeker nog wel maar niet meer of de fijne en super heldere manier als eerst. Eerst nam het totaal al me angsten weg en was het als alcohol terwijl je wist wat je deed. Nu ben je wel los en voel je je beter maar de totale rem lijkt eraf te zijn. Hoger doseren doet niks en resulteert in duizeligeid. *steeds vaker de neiging bij te pakken, terwijl ik altijd precies op de klok doseer en met een spuitje exact een soort schema aanhoud wat altijd prima leek te werken. Zijn er nog meer mensen die dit ervaren ondanks dat ze niet dagelijks of heel regelmatig gebruiken ? Zit er aan te denken even 2 maanden niks te doen en dan hopelijk de "magie" van ghb weer terug te vinden heb beetje het gevoel dat me receptoren niet meer zo "pakken" als eerst. Klik om te vergroten... beste dit lijkt psies op mijn verhaal als je zo door gaat dan beland je in een gat waar je moeilijk uitkomt"