voor 99,9% uit noah bestaat en de rest zijn eigenlijk giftige stoffen. Dat ghb hebt betekend niet dat het goed is. ghb is niet moeilijk te maken, maar denk er zeker niet te makkelijk over.
Tja, maar de verontreiniging van je GHB is dan echt te verwaarlozen vind ik hoor. Dit is echt niet schadelijk voor je , mits je geen liter per week gebruikt ofzo
Trouwens noah van kruidvat is 100%
Verder zijn veel speculaties over schadelijkheid van GBL ongegrond.
In smartshops is nadat GHB verboden was een tijdlang GBL verkocht. GBL wordt in het lichaam omgezet in GHB. GBL is een van de twee chemische bestanddelen van GHB. De effecten van GBL en GHB lijken sterk op elkaar.
GBL mag op dit moment ook niet meer verkocht worden in smartshops. Dat komt omdat in de flesjes GBL die daar verkocht werden ook minieme hoeveelheden GHB
GBL is een scheikundige afkorting voor de stof Gamma Butyro Lacton. GBL is de werkzame stof in GHB. Toen de overheid de verkoop van GHB verbood zag het de stof GBL echter over het hoofd. Wanneer GHB in het lichaam komt wordt het namelijk gescheiden in twee stoffen, namelijk GBL en CO2.
GBL is bijna net zo niet giftig als GHB. Bij sommige mensen (met een eenzijdig dieet) treed er bloedverzuring op bij dagelijks gebruik, dat is voor zover ik weet het enige. Allerlei studies wijzen op de non toxicity van GBL... ratten gaan er zelfs langer van leven.
