Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGBL doen ja of nee??

GBL doen ja of nee??

27 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou het loopt niet storm met de reacties. Ik had wel wat meer verwacht van dit forum!!!

Zijn er nou echt geen gebruikers van GBL???

Laat het me ff weten??? :wave:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
:wave: Tot voor kort was ik eigenlijk niet bekend met gbl. Eigenlijk heeft het dezelfde werking als ghb alleen wel schadelijker. Maar ja de meeste drugs zijn schadelijk.

Om eens te proberen is het best mogelijk, dus om te kijken of ghb je iets lijkt. Als je het vaker wil proberen dan kan je beter voor ghb gaan.

Alleen ghb is niet altijd goed. Soms is het niet juist gemaakt waardoor het ook giftig is. Als je gbl verdunt met water dan heb je eigenlijk hetzelfde alleen doordat er geen reactie heeft plaats gevonden zal de werking ervan verdwijnen. Noah dient te worden gebruikt, alleen vaak kiezen mensen ervoor om gootsteenontstopper te gebruiken voor de Noah terwijl gootsteenonst. voor 99,9% uit noah bestaat en de rest zijn eigenlijk giftige stoffen. Dat ghb hebt betekend niet dat het goed is. ghb is niet moeilijk te maken, maar denk er zeker niet te makkelijk over.

Ik pak meestal 1ml gbl. Bij ghb is dat max. 3,5ml. 1e keer en daarna 2 tot 2½ ml.

De prijs is ook niet duur, want een grammetje coke kost ook € 40. Voor hetzelfde geld kan je een leuke avond hebben met een aantal vrienden en dan is nog niet alles op. Stel het bevalt je niet dan heb je ook niet veel geld weggegooid.

Het is absoluut geen party drugs, maar wel lekker om thuis te gebruiken. Let op met doseren, want anders word je misselijk of ga je out.

Hopelijk heb je er iets aan! :grin:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#3
gbl is heel goed te doen. wel mixen met een vol glas water anders staat je bek vol blaren.
bij matig gebruik is het niet echt schadelijk hoor.
ik doe meestal 1.5 a 2 gram gbl
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ml zal je wel bedoelen in plaats van gram.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kijk hier heb ik wat aan!!1 Wat zijn de effecten van GBL? Wat moet/kan ik verwachten na het innemen ervan? Hoelang duurt het voor ik er wat van voel? Als ik na bv. een uurtje nog niets voel na het innemen van 1.5ml, kan ik dan een beetje bij nemen? Zo ja hoeveel dan, zonder dat ik "out"ga???

Graag weer reacties van de kenners. :wave:

I love ya all!!!! :hearteyes:

"Kennis is macht"
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#6
neen, ik bedoel gram.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#7
effecten van gbl zijn dezelfde als die van ghb, en die kan je zelf opzoeken
duurt ongeveer 10-15 minuten voor je het voelt.
normaal zul je van 1.5 g wel iets voelen. als je na een halfuur nog niets voelt (op een relatief lege maag dan) neem dan 0.5-1g bij
zolang je blijft rechtstaan of in beweging blijft zul je van deze dosis niet outgaan. als je ergens neerzit is er wel altijd kans dat je ff met je ogen knippert en dat er 2u gepasseerd is :P
dat outgaan is niet erg hoor. je word vanzelf weer wakker en je beseft zelfs niet dat je geslapen hebt. voor ultieme schevigheid: 3 à 3.5 g gbl ineens nemen en blijven rechtstaan en tegen de slaap vechten :mrgreen:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
davie zei:
:wave: Tot voor kort was ik eigenlijk niet bekend met gbl. Eigenlijk heeft het dezelfde werking als ghb alleen wel schadelijker. Maar ja de meeste drugs zijn schadelijk.

Om eens te proberen is het best mogelijk, dus om te kijken of ghb je iets lijkt. Als je het vaker wil proberen dan kan je beter voor ghb gaan.

Alleen ghb is niet altijd goed. Soms is het niet juist gemaakt waardoor het ook giftig is. Als je gbl verdunt met water dan heb je eigenlijk hetzelfde alleen doordat er geen reactie heeft plaats gevonden zal de werking ervan verdwijnen. Noah dient te worden gebruikt, alleen vaak kiezen mensen ervoor om gootsteenontstopper te gebruiken voor de Noah terwijl gootsteenonst. voor 99,9% uit noah bestaat en de rest zijn eigenlijk giftige stoffen. Dat ghb hebt betekend niet dat het goed is. ghb is niet moeilijk te maken, maar denk er zeker niet te makkelijk over.

Ik pak meestal 1ml gbl. Bij ghb is dat max. 3,5ml. 1e keer en daarna 2 tot 2½ ml.

De prijs is ook niet duur, want een grammetje coke kost ook € 40. Voor hetzelfde geld kan je een leuke avond hebben met een aantal vrienden en dan is nog niet alles op. Stel het bevalt je niet dan heb je ook niet veel geld weggegooid.

Het is absoluut geen party drugs, maar wel lekker om thuis te gebruiken. Let op met doseren, want anders word je misselijk of ga je out.

Hopelijk heb je er iets aan! :grin:
Klik om te vergroten...

Ik vind het wel degelijk een party drugs

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."