#1
Nou het loopt niet storm met de reacties. Ik had wel wat meer verwacht van dit forum!!!
Zijn er nou echt geen gebruikers van GBL???
Laat het me ff weten???
Zijn er nou echt geen gebruikers van GBL???
Laat het me ff weten???


Tot voor kort was ik eigenlijk niet bekend met gbl. Eigenlijk heeft het dezelfde werking als ghb alleen wel schadelijker. Maar ja de meeste drugs zijn schadelijk.

davie zei:Tot voor kort was ik eigenlijk niet bekend met gbl. Eigenlijk heeft het dezelfde werking als ghb alleen wel schadelijker. Maar ja de meeste drugs zijn schadelijk.
Om eens te proberen is het best mogelijk, dus om te kijken of ghb je iets lijkt. Als je het vaker wil proberen dan kan je beter voor ghb gaan.
Alleen ghb is niet altijd goed. Soms is het niet juist gemaakt waardoor het ook giftig is. Als je gbl verdunt met water dan heb je eigenlijk hetzelfde alleen doordat er geen reactie heeft plaats gevonden zal de werking ervan verdwijnen. Noah dient te worden gebruikt, alleen vaak kiezen mensen ervoor om gootsteenontstopper te gebruiken voor de Noah terwijl gootsteenonst. voor 99,9% uit noah bestaat en de rest zijn eigenlijk giftige stoffen. Dat ghb hebt betekend niet dat het goed is. ghb is niet moeilijk te maken, maar denk er zeker niet te makkelijk over.
Ik pak meestal 1ml gbl. Bij ghb is dat max. 3,5ml. 1e keer en daarna 2 tot 2½ ml.
De prijs is ook niet duur, want een grammetje coke kost ook € 40. Voor hetzelfde geld kan je een leuke avond hebben met een aantal vrienden en dan is nog niet alles op. Stel het bevalt je niet dan heb je ook niet veel geld weggegooid.
Het is absoluut geen party drugs, maar wel lekker om thuis te gebruiken. Let op met doseren, want anders word je misselijk of ga je out.
Hopelijk heb je er iets aan!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."