#1
Kan eigenlijk maar 1 ding zeggen.
Dit klinkt als een zeer heftige GHB verslaving, en daar dien je professionele hulp voor te zoeken.
Nog 1 ding, stabiel doseren! Strikt elke 2 uur. Dat scheelt gigantisch in de klachten. De afkick die je beschrijft tijdens het afbouwen is niet goed. Laatste half uurtje voor je dosis is een ongemakkelijk gevoel, koude zweterige handjes normaal. Maar niet beven etc. Je bouwt dan te snel af. 0,2 tot 0,4ml minder per 24u is een goed uitgangspunt en zo wordt het ook in de detoxen aangepakt.
Half uurtje voor je dosis en na je dosis bloeddruk meten. De bloeddruk is de beste graadmeter om te kijken hoe je lichaam reageert op de lagere dosis.
Maar gun jezelf een leven en meld je aan bij een verslavingsinstantie die GHB kan afbouwen. Elke dag dat je er nog aan zit is er 1 teveel en aangezien de wachttijden soms lang kunnen zijn heb je geen tijd te verliezen.
Sterkte!!!!
Dit klinkt als een zeer heftige GHB verslaving, en daar dien je professionele hulp voor te zoeken.
Nog 1 ding, stabiel doseren! Strikt elke 2 uur. Dat scheelt gigantisch in de klachten. De afkick die je beschrijft tijdens het afbouwen is niet goed. Laatste half uurtje voor je dosis is een ongemakkelijk gevoel, koude zweterige handjes normaal. Maar niet beven etc. Je bouwt dan te snel af. 0,2 tot 0,4ml minder per 24u is een goed uitgangspunt en zo wordt het ook in de detoxen aangepakt.
Half uurtje voor je dosis en na je dosis bloeddruk meten. De bloeddruk is de beste graadmeter om te kijken hoe je lichaam reageert op de lagere dosis.
Maar gun jezelf een leven en meld je aan bij een verslavingsinstantie die GHB kan afbouwen. Elke dag dat je er nog aan zit is er 1 teveel en aangezien de wachttijden soms lang kunnen zijn heb je geen tijd te verliezen.
Sterkte!!!!
