#1
@Tevil19 Hoe gaat het met je? Ik maak mij zorgen joh!
Heey, sorry dat ik even niet op DF ben geweest. Ik merkte heel erg dat ik te heftig reageerde op iedereen en ook zag ik alleen de negatieve delen in alle berichten. En nu ik alles teruglees zie ik dat velen het goed bedoelden en ze gaven gewoon kritiek. Ik kon dat niet goed hebben op dat moment, dus vandaar dat het me beter leek om even afstand te doen.
Nu gaat het heel goed met me. Ik ben nu 8 dagen volledig clean. Was heel snel al overgestapt op baclofen en ik moet toegeven dat het meeviel. Wel veel moeite met in slaap vallen en doorslapen, maar dat gaat nu wel redelijk goed. Hartslag en bloeddruk zijn weer normaal. Ik ga weer naar school toe en beetje sporten ook weer. En de operatie was trouwens helemaal geslaagd. Moet wel komende weken nog 3 keer per week naar de fysiotherapeut.
Nu ik weer nuchter ben, krijg ik steeds het besef hoe destructief ik bezig ben geweest. En ik laat dit echt een wijze les zijn. Ik ben er nog lang niet, want onthouden gaat nu makkelijk omdat alle ellende nog zo vers is. Ik ga ook naar de GGZ voor onderzoeken. Wellicht heb ik daar iets aan.
Dus ik wil iedereen hier nog bedanken. We hebben verhitte discussies gehad, maar jullie bedoelden het goed. En ik reageerde veel te heftig op alles.
@Coffeecup
@KropSla
@Fenrir
@Zwijgrecht
@Mindless
@acht.zes @Roze olifant @Rebell @Rayyar @Ghbeetje @Elke