#1
zelf doktoren dat stadium ben ik voorbij met mijn hartstilstand en psychosesTranxene is ook niet zo makkelijk aan te komen.
Zelf meer fan van Diazepam en Phenibut dan.
Persoonlijk zou ik zelf nooit naar een kliniek gaan, heb daar gewoon een heel sterke mening over en doe ik het liever zelf met hulpmiddelen. Maar dit is altijd eigen risico, maar dat is het gebruik van GHB ook.
Maar mocht TS het eng vinden om zelf aan te doktoren met medicijnen, stap lekker naar je arts toe.
Slaap per nacht nog maar 4 u en dat is ruim. Omdat ik niet wil verhogen wil geen herhaling van de SEH..
Op dit moment heb ik 10mg Oxa liggen
Mitrazapam, Dexamfetamine 5mg en Lora 1mg