Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb en pammetjes

Ghb en pammetjes

44 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Tranxene is ook niet zo makkelijk aan te komen.
Zelf meer fan van Diazepam en Phenibut dan.

Persoonlijk zou ik zelf nooit naar een kliniek gaan, heb daar gewoon een heel sterke mening over en doe ik het liever zelf met hulpmiddelen. Maar dit is altijd eigen risico, maar dat is het gebruik van GHB ook.

Maar mocht TS het eng vinden om zelf aan te doktoren met medicijnen, stap lekker naar je arts toe.
Klik om te vergroten...
zelf doktoren dat stadium ben ik voorbij met mijn hartstilstand en psychoses
Slaap per nacht nog maar 4 u en dat is ruim. Omdat ik niet wil verhogen wil geen herhaling van de SEH..
Op dit moment heb ik 10mg Oxa liggen
Mitrazapam, Dexamfetamine 5mg en Lora 1mg
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wijzeraad zei:
Hierdoor zegt mijn "behandelaar" dat ik te weinig gebruik om opgenomen te worden en schrijftie enkel anti psychotica voor.
Klik om te vergroten...
Bizar na 5 psychoses en een hartstilstand. Ben je zo hardnekkig in je gebruik de laatste jaren of hebben ze de capaciteit niet?
Wijzeraad zei:
Ik ga in ieder geval maandag bellen een goeie behandelaar te willen voor ik echt dood ben.
Klik om te vergroten...
Misschien helpt het als je jezelf bij iemand voor de stoep neer legt.
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Bizar na 5 psychoses en een hartstilstand. Ben je zo hardnekkig in je gebruik de laatste jaren of hebben ze de capaciteit niet?

Misschien helpt het als je jezelf bij iemand voor de stoep neer legt.
Klik om te vergroten...
Ze zeggen dat het door het corona virus niet mogelijk is op moment
En ik dacht er inderdaad al aan om mijzelf gewoon bij de verslavingsinstellling voor de deur te leggen
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een liter per week!
Shit man dat kan je alleen beter niet afbouwen.
Heb dat eerder nog niet gehoord man.
Wacht op de kliniek beter.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Revolutionair zei:
Een liter per week!
Shit man dat kan je alleen beter niet afbouwen.
Heb dat eerder nog niet gehoord man.
Wacht op de kliniek beter.
Klik om te vergroten...
Hiermee eens. 1 liter... Niet zelf aanklooien
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het voelt ook alsof ze me niet serieus nemen
Die man moet begrijpen dat ik het effect allang niet meer voel en gewoon wil stoppen door het ziekenhuis en ambulance liefst kap ik nu. Maar laatst dat ik zelf ging doktoren en minder zakte ik opeens door mijn enkels en begon raar te klappen zonder dat ik dat wou en schreeuwen en shit.
Begin bijna te denken dat het onherstelbare schade heeft aangericht
Ook moet ik wel minderen mijn nieren verdragen de g niet meer
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wijzeraad zei:
Het voelt ook alsof ze me niet serieus nemen
Die man moet begrijpen dat ik het effect allang niet meer voel en gewoon wil stoppen door het ziekenhuis en ambulance liefst kap ik nu. Maar laatst dat ik zelf ging doktoren en minder zakte ik opeens door mijn enkels en begon raar te klappen zonder dat ik dat wou en schreeuwen en shit.
Begin bijna te denken dat het onherstelbare schade heeft aangericht
Ook moet ik wel minderen mijn nieren verdragen de g niet meer
Klik om te vergroten...
Herken het... Je hebt je dosis nodig om je normaal te voelen. Dat leuke effect ben je allang gepasseerd.

Hoop dat je er snel bovenop komt... Wou dat ik wat voor je kon betekenen maar zelf aanklooien met deze hoeveelheid is echt spelen met vuur.

Je moet gewoon nú de kliniek in... Pfff
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben zelf midden twintig kost mij rond de 600 euro de maand plus mijn huur en nog is leven het is bijna onbetaalbaar maar mijn gezondheid is het meest zorgelijke
Ik ga toch proberen enkele regelmaat aan te houden. Iemand suggesties hoe ik mijn 70 minuten slaap naar 1 uur kan rekken
Of is dat schip ook al weg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wijzeraad zei:
Ben zelf midden twintig kost mij rond de 600 euro de maand plus mijn huur en nog is leven het is bijna onbetaalbaar maar mijn gezondheid is het meest zorgelijke
Ik ga toch proberen enkele regelmaat aan te houden. Iemand suggesties hoe ik mijn 70 minuten slaap naar 1 uur kan rekken
Of is dat schip ook al weg
Klik om te vergroten...
Moet je ieder uur nemen en hoeveel ml is dat dan?
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Herken het... Je hebt je dosis nodig om je normaal te voelen. Dat leuke effect ben je allang gepasseerd.

Hoop dat je er snel bovenop komt... Wou dat ik wat voor je kon betekenen maar zelf aanklooien met deze hoeveelheid is echt spelen met vuur.

Je moet gewoon nú de kliniek in... Pfff
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Moet je ieder uur nemen en hoeveel ml is dat dan?
Klik om te vergroten...
Ja bijna wel en 4ml
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wijzeraad zei:
Ja bijna wel en 4ml
Klik om te vergroten...
Dit is trouwens in de macht overdag zit ik jammer genoeg veel meer het gaat mij om het slapen de dosis omlaag brengen of in tijden durf ik niet meer aan
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wijzeraad zei:
Dit is trouwens in de macht overdag zit ik jammer genoeg veel meer het gaat mij om het slapen de dosis omlaag brengen of in tijden durf ik niet meer aan
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het in jouw geval heel belangrijk is om op stipte tijden te doseren in de nacht met steeds dezelfde dosis ook...

Toen ik ging afkicken zette ik om de 2 uur mijn wekker (dag en nacht eigenlijk) en had ik mijn buisjes al klaar staan zodat ik dat niet meer hoefde te doen.

Na hoeveel minuten krijg je afkickverschijnselen en na hoeveel minuten moet je nu écht innemen? Ik merkte ook dat mijn lichaam in de nacht minder GHB nodig had vaak dan overdag.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oh, en welke afkickverschijnselen krijg je na 1 of 2 uur geen GHB?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar reken maar niet op meer dan 2 uur slaap tijdens je verslaving, dat is nagenoeg onmogelijk helaas... Zeker in het stadium waar jij nu bent
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Wijzeraad veel sterkte man. Je zit er erg diep in maar onthoudt, zolang je zelf verbetering wil gaat dat ooit komen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Revolutionair zei:
Ja vraag ik me ook af 4ml per uur?




Moest je daar een wekker voor zetten?
Je zou beter denken hoe langer je kan slapen hoe beter als je in zo een bing zit.
Klik om te vergroten...
Ik heb het toch over mijn afkicken? Niet tijdens een binge.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Moet je ieder uur nemen en hoeveel ml is dat dan?
Klik om te vergroten...

Ja vraag ik me ook af 4ml per uur?


Spyro zei:
Toen ik ging afkicken zette ik om de 2 uur mijn wekker (dag en nacht eigenlijk) en had ik mijn buisjes al klaar staan zodat ik dat niet meer hoefde te doen.
Klik om te vergroten...

Moest je daar een wekker voor zetten?
Je zou beter denken hoe langer je kan slapen hoe beter als je in zo een bing zit.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik raad je niet aan om zelf te kloten met minderen maar jezelf op dezelfde dosis laten zitten aankomende tijd lijkt me wel verstandig.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik jou was zou ik een dosis zoeken waar je je comfortabel bij voelt, waar je net geen afkick van krijgt en dan kijken hoe lang het duurt voor je last krijgt van je afkick. Je moet dan wel overdag niet meer gaan nemen, daar verkloot je je nacht schema ook mee. Ik denk dat het in dit geval verstandig is wel op tijd te doseren, gezien je verleden. Maar goed.
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fijn om weer wat van je te horen. Ik heb nog vaak gedacht aan je en gehoopt dat het goed ging met je. Houd je nog altijd zoveel vocht vast?

Maar luister dan. Ik heb begin dit jaar iets van een week of 2 dagelijks contact met je gehad via whatsapp. Ik heb je alle informatie en adviezen gegeven die je nodig hebt om af te kicken. Ik heb je zelfs aangereikt te helpen om aan de nodige middelen te komen (niet via het forum, hoor 🙈) , maar je bleef eigenwijs.

Je wou niet aan de baclofen gaan, omdat je de ene verslaving niet in wilde ruilen voor een ander. Nu lees ik dat je met benzo's bezig bent en toch weer phenibut overweegt. Beide middelen zijn véél verslavender dan baclofen, als baclofen al überhaupt verslavend is.

Zolang je niet stopt met ghb ga je niet normaal kunnen slapen. Zo simpel is het. Jij zit al heel lang aan de g dus je kan niet zomaar stoppen en op een ander middel overgaan zonder gevaar te lopen. Bouw die shit af en gebruik baclofen om het proces te versnellen, gabapentine om te kunnen slapen (als dat met baclo's alleen niet lukt) en eventueel een pammetje als de angst te heftig wordt.

Ik hoop echt dat het je lukt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."