Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb en pammetjes

Ghb en pammetjes

44 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wijzeraad zei:
Nou de weg was niet makkelijk maar ben vandaag precies zeven dagen clean:):)(toch n kliniek gevonden)
Bij onrust neem ik een halve dia van 10mg
En verder ervaar ik weinig last.
Slapen dat heb ik vooral gemist!
Bedankt voor jullie input
Klik om te vergroten...
Geweldig nieuws!!! Voelt onzettend fijn hè, dat weer kunnen slapen. Dat was echt het aller aller fijnste aan alles vond ik. Heb je veel last van cravings?

Hou dit vol!
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Geweldig nieuws!!! Voelt onzettend fijn hè, dat weer kunnen slapen. Dat was echt het aller aller fijnste aan alles vond ik. Heb je veel last van cravings?

Hou dit vol!
Klik om te vergroten...
Eigenlijk helemaal geen behoefte aan g meer omdat ik weet dat het bij mij echt lichaamlijk schade heeft gedaan maar ik heb de momenten dat de klok wel erg langzaamtikt inderdaad haha en zeker volhouden
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wijzeraad zei:
Eigenlijk helemaal geen behoefte aan g meer omdat ik weet dat het bij mij echt lichaamlijk schade heeft gedaan maar ik heb de momenten dat de klok wel erg langzaamtikt inderdaad haha en zeker volhouden
Klik om te vergroten...
nooit meer aanraken dat ghb
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Revolutionair zei:
Ja vraag ik me ook af 4ml per uur?




Moest je daar een wekker voor zetten?
Je zou beter denken hoe langer je kan slapen hoe beter als je in zo een bing zit.
Klik om te vergroten...
Beste is als je wilt afbouwen zelf om om de 2 uur te pakken of je nu wakker word of niet gewoon de wekkenr zetten
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wijzeraad zei:
Nou de weg was niet makkelijk maar ben vandaag precies zeven dagen clean:):)(toch n kliniek gevonden)
Bij onrust neem ik een halve dia van 10mg
En verder ervaar ik weinig last.
Slapen dat heb ik vooral gemist!
Bedankt voor jullie input
Klik om te vergroten...

Wauw! Super om te horen, man! Ik maakte me toch wel zorgen om je. Fijn dat je geholpen bent geworden in deze tijd. Goed bezig! Nu komt er alleen maar positiviteit jouw kant op. Volhouden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."