Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe drank om tóch ghb te blijven gebruiken..

De drank om tóch ghb te blijven gebruiken..

71 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi allemaal. Ik heb de laatste tijd erg vaak aan de ghb gezeten, zo vaak dat ik er lichamelijk verslaafd aan werd. Nu ben ik weer gestopt alleen vind ik het zo moeilijk om er toch vanaf te blijven. Ik heb op dit moment m’n voet gebroken door voetballen en ik verveel me dood elke keer zonder ghb. Iemand tips and tricks om er niet aan te denken?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik volg even mee. Ik word er ook echt gek van
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk dat je terug moet gaan naar de reden van je veelvuldige gebruik en waarom je altijd onder invloed wil zijn. Waar loop je voor weg?
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Denk dat je terug moet gaan naar de reden van je veelvuldige gebruik en waarom je altijd onder invloed wil zijn. Waar loop je voor weg?
Klik om te vergroten...

Nou dat is het juist, ik heb op dit moment geen problemen in m’n leven waarvoor ik zou moeten weglopen. Ik begon aan de G toen m’n relatie over ging en dat liep uit op een lichamelijke verslaving... Nu heb ik alleen dat ik het doodsaai vind zonder..
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet voor niks zo verslavend
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
newone19 zei:
Nou dat is het juist, ik heb op dit moment geen problemen in m’n leven waarvoor ik zou moeten weglopen. Ik begon aan de G toen m’n relatie over ging en dat liep uit op een lichamelijke verslaving... Nu heb ik alleen dat ik het doodsaai vind zonder..
Klik om te vergroten...

Het probleem in je leven was dus waarschijnlijk op dat moment het verbreken van de relatie? Afkicken is het beste antwoord lijkt mij. Je zonder G niet kunnen vermaken is gevaarlijk.
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn hobby is gamen. Dat heeft mij enorm geholpen! Ik vind gamen zonder g of iets anders ook echt leuk dus dan kost het ook geen moeite om het niet te nemen!
Dus als je een hobby hebt, stop daar eens wat tijd in! :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
newone19 zei:
Nu heb ik alleen dat ik het doodsaai vind zonder..
Klik om te vergroten...
Dit is het probleem.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Qwertyuiopa zei:
Mijn hobby is gamen. Dat heeft mij enorm geholpen! Ik vind gamen zonder g of iets anders ook echt leuk dus dan kost het ook geen moeite om het niet te nemen!
Dus als je een hobby hebt, stop daar eens wat tijd in! :)
Klik om te vergroten...
op pc?
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#10
Qwertyuiopa zei:
Mijn hobby is gamen. Dat heeft mij enorm geholpen! Ik vind gamen zonder g of iets anders ook echt leuk dus dan kost het ook geen moeite om het niet te nemen!
Dus als je een hobby hebt, stop daar eens wat tijd in! :)
Klik om te vergroten...

Ik voetbal 3 keer per week alleen ik heb m’n voet gebroken dus ik kan atm helemaal niks. Werken-thuis-slapen-werken-thuis etc
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#11
HierEnDaarEenFuifje zei:
Het probleem in je leven was dus waarschijnlijk op dat moment het verbreken van de relatie? Afkicken is het beste antwoord lijkt mij. Je zonder G niet kunnen vermaken is gevaarlijk.
Klik om te vergroten...

Working on it. Heb het ook niet meer maar juist dan verveel ik me..
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
newone19 zei:
Working on it. Heb het ook niet meer maar juist dan verveel ik me..
Klik om te vergroten...

Dan is het echt tijd om inderdaad een of meerdere bezigheden te gaan zoeken, ondanks je gebroken voet. Neem bijvoorbeeld gamen. Ik snap dat het moeilijk is en dat je minder/niet mobiel bent, maar dit kan erg akelig worden als je gebruik van G voort blijft zetten. Dan heb je een groter probleem dan je gebroken voet.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#13
HierEnDaarEenFuifje zei:
Dan is het echt tijd om inderdaad een of meerdere bezigheden te gaan zoeken, ondanks je gebroken voet. Neem bijvoorbeeld gamen. Ik snap dat het moeilijk is en dat je minder/niet mobiel bent, maar dit kan erg akelig worden als je gebruik van G voort blijft zetten. Dan heb je een groter probleem dan je gebroken voet.
Klik om te vergroten...

Ja en het zou zo zonde zijn om een terug val te krijgen. Leef nu eindelijk zonder afkick. Alleen idd, die afleiding zoeken is nu wat lastiger.. gelukkig kan ik ook niet auto rijden op dit moment dus dat scheelt, kan ik het iig niet halen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Probeer mobile legends op je telefoon. Of ga tekenen.... ( of kijk chaturbate)
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Probeer mobile legends op je telefoon. Of ga tekenen.... ( of kijk chaturbate)
Klik om te vergroten...
chaturbate is goeie idd
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Probeer mobile legends op je telefoon. Of ga tekenen.... ( of kijk chaturbate)
Klik om te vergroten...

Haha en bedankt, maar dat laatste sla ik wel over 🤣
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#17
MDMAZING zei:
op pc?
Klik om te vergroten...
Ja zeker!!
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#18
newone19 zei:
Ik voetbal 3 keer per week alleen ik heb m’n voet gebroken dus ik kan atm helemaal niks. Werken-thuis-slapen-werken-thuis etc
Klik om te vergroten...
Ah dat is wel lastig ja!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#19
Qwertyuiopa zei:
Ja zeker!!
Klik om te vergroten...
steam naam
S
SandrinaLid
01-01-2024, 00:00
#20
nu met die Corona tijden geraken wij er ook niet meer aan om een beetje gek te worden en zelf maken ??, moeilijk aan gbl te komen of toch ???

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."