Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAcuut hulp gezocht zware slaap deprivatie !!

Acuut hulp gezocht zware slaap deprivatie !!

54 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pleuny zei:
Bij mij werkt de GHB permanent niet meer sinds ik een keer speed er bij had genomen .
Ik slaap niet meer , er is wat vreemds aan de hand iets wat niet hoort te kunnen .ik heb ook constant strak gevoel op me borstkast ook met de g . Ook ontwenning uit zich bij mij druk op me borst alleen dit heel heel vreemd .
Klik om te vergroten...
Heb je nog steeds 0 slaap gehad?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Heb je nog steeds 0 slaap gehad?
Klik om te vergroten...
Een paar uur op een nok dosis van 10ml ofzow , lijkt wel alsof ik alleen een paar uur zonder dat ik door heb op hogere dosis een paar uur nok ga. Verder doseren ik 5 ml per 2 uur strikt . Ik viel gewoon altijd in slaap hiervoor direct op 5 ml . Is het wel normaal dat je niks meer voelt soort van na een tijd 24/7 van 5ml? Het heeft geen slaap effect meer sinds ik pep had gebruikt, had dus wel meer gebruikt aan de pep misschien is me lichaam daar gewend aan geraakt ? Maar dit toen toch wel meer mensen neem ik aan. Zoveel g verslaafde gebruiken speed bij de GHB .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Heb je nog steeds 0 slaap gehad?
Klik om te vergroten...
Ik ben doodsbang dat ze me zelfs in die detox niet kunnen gaan afbouwen . Me bloeddruk bij de huisartsen post was 150 bovendruk en onderdruk 85 op fucking 20mg valium /30mg baclofen /GHB er bij ????
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wanneer is je detox?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coffeecup zei:
Wanneer is je detox?
Klik om te vergroten...
Dit hoor ik de 15e met intake , dadelijk ken ik nog is lang gaan wachten dat weet ik het dus echt niet meer .
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Pleuny zei:
Bij mij werkt de GHB permanent niet meer sinds ik een keer speed er bij had genomen .
Ik slaap niet meer , er is wat vreemds aan de hand iets wat niet hoort te kunnen .ik heb ook constant strak gevoel op me borstkast ook met de g . Ook ontwenning uit zich bij mij druk op me borst alleen dit heel heel vreemd .
Klik om te vergroten...
Nee je moet alleen nemen ala je ontwenning begint te voelen nu tussemdoor snoepe
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe gaat het nu met je?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coffeecup zei:
Hoe gaat het nu met je?
Klik om te vergroten...
Slecht , zware slaap deprivatie . Ik slaap misschien 1 uur per 24 uur . Normaal kon ik 2 uur slapen , dan wakker bij nemen weer 2 uur slapen enzovoort. Dit effect is permanent weg . Heb nu wel baclofen en lyrica maar ben bang dat ik immuun ben geworden voor alles . Ik voel me constant vreemd . Ik hoop dat dit allemaal door de GHB komt en ik binnekort er vanaf ben met detox . Ik haat dit middel met al me hart op dit moment en raak het hierna nooit meer aan om eerlijk te zijn . Wat een waardeloze kut troep , geen effect meer al neem ik fking 20ml in een keer kan ik me zelf nog niet eens in coma brengen wat een grap . Er is niks mis met mijn GHB , iemand anders laten testen en die had prima effect van 4ml . Wat een vreemd fenomeen is dit . Paradoxaal effect denk ik of hoe ze dit ook noemen . Fuck deze shit . Ik leef wel lekker nuchter met depressie hierna en lekker 10 uur slapen per dag als dit ooit nog goed komt .
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Over het algemeen is het zo, dat jouw lichaam, net Zoals ieder ander, zal gaan herstellen.
Het is verbazingwekkend hoe groot het zelf herstellend vermogen is van ons lijf.
Ikzelf heb mijn lijf met drank behoorlijk mishandeld Kan je wel zeggen, en toch heeft het zich goed hersteld.
Nu ik wat ouder ben, gaat het herstellen veel langzamer dan vroeger, en enkele onderdelen zijn dermateversleten, dat deze uit zichzelf oftewel door het lichaam niet meer beter zullen worden.
Dat hoort bij het leven, helaas.

Maar jouw lijf, het zal herstellen!
Maar Dan wel stoppen met de G...
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Legio Patria Nostra zei:
Over het algemeen is het zo, dat jouw lichaam, net Zoals ieder ander, zal gaan herstellen.
Het is verbazingwekkend hoe groot het zelf herstellend vermogen is van ons lijf.
Ikzelf heb mijn lijf met drank behoorlijk mishandeld Kan je wel zeggen, en toch heeft het zich goed hersteld.
Nu ik wat ouder ben, gaat het herstellen veel langzamer dan vroeger, en enkele onderdelen zijn dermateversleten, dat deze uit zichzelf oftewel door het lichaam niet meer beter zullen worden.
Dat hoort bij het leven, helaas.

Maar jouw lijf, het zal herstellen!
Maar Dan wel stoppen met de G...
Klik om te vergroten...

Beter man , ja het lichaam kan aardig wat hebben en er goed uit komen . Drank is zwaar schadelijk voor je organen , goed dat je eruit bent gekomen ! Hou vol man
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Coffeecup zei:
Hou vol!
Klik om te vergroten...
Doe ik , had weer 6 uur totaal geslapen sinds vandaag gelukkig iets . Morgen intake , wel raar dat crisis niet mogelijk is ze zeggen toch echt dat crisis altijd voor gaan . Hoe moet je er dan aan toe zijn om zo een crisis te krijgen , misschien had ik moeten zeggen ik snij nu me keel door of neem een mega giga overdosis . Blijkbaar word je alleen dan geholpen . Misschien had ik cold turkey moeten gaan en bloeddruk laten oplopen tot 200 en dan 112 bellen .
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier wordt een goed punt genoemd.
Namelijk: hoe zorg ik ervoor, dat ik een spoedgeval word.
Allereerst : wil je dat echt?
Want als het dan uiteindelijk zover is, realiseer je dan wél, dat je een heleboel vrijheid wordt ontnomen, en. Veel belangrijker nog, het kan later tegen je gebruikt worden!
En het aller belangrijkste is dit:
Ga je er beter van worden?
Toen ik met trauma behandeling begon, en ooit een boom moest tekenen, vervolgens in een groepsgesprek moest beargumenteren waarom de muur niet zwart, niet wit, maar gebroken wit was, toen heb ik de handdoek in de ring geworpen en ben opgestapt.
En dat...was dat.
Zoiets doe ik dus écht noooooit meer.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Qua drank kan ik zeggen, dat het toch wel enige tijd geduurd heeft, vóórdat ik pas echt kon zeggen: ik ben er nu echt vanaf.
En zelfs nu nog, als het zeer warm zonnig weer is, en ik word dorstig, dat zelfs na alle ellende van wat ik met die drank heb doorgemaakt, ik op deze momenten vette cravings krijg naar een glas koud bier.
Jazeker.
Maar ook cola is op deze momenten goed, maar als je zowat uitgedroogd bent en er wordt een glas bier van precies de goede temperatuur, nou, dat is echt heel, heel moeilijk. Ja.
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#14
Succes met de intake! Laat je even weten hoe het was?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coffeecup zei:
Succes met de intake! Laat je even weten hoe het was?
Klik om te vergroten...
Jo ja binnen enkele weken opname , moet nu stabiel doseren en registreren etc . Ik weet nu ook wat het dus was dat ik niet kon slapen meer . Ik was bijna een week vergeten me mirtazapine in te nemen, ik gebruik al jaren 30mg . Had dus ontwenning hiervan , totaal niet bij stil gestaan door verwardheid. Nu werkt de g weer normaal opzich . Heb wel de meest gekke dromen niet normaal . Ook werd ik dus wakker gister middag en stikte ik leek wel in kots , maar ik moest helemaal niet kotsen . Direct huisarts gebeld want dacht dat ik epileptische aanval had of iets , maar was waarschijnlijk maagzuur reflux . Kon bijna geen adem halen voor paar seconden :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."